1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple Ipod

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Freddy Xbox, 4 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ik heb ze wel gekocht, beetje flauw idd dat ze er geld voor vragen maar ik wil email en weer toch wel heel graag hebben, en nu heb ik tenminste nog steeds zekerheid over mijn verzekering.
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Help

    het lukt me niet om die update voor de ipod touch te downloaden. Bedoel dan die waar je voor moet betalen waar je meer dingen krijgt. Er staat nergens bij kopen en ik kan alleen onder aan op ok drukken en als ik dat doe ga ik weer terug naar de home page van itunes store en gebeurd er niets. En ja ik heb alles geupdated. heb versie 1.1.3 en itunes 7.6 wie helpt
     
  3. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je iPod wel in de dock en ben je wel ingelogd met je itunes account :)
     
  4. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ipod nano is helemaal bekrast van de achterkant... Is er ook een oplossing om dit weg te krijgen of kan ik hiermee naar de Apple store en heeft die er wat op... Ook heb ik barsten in mijn scherm. Denk toch dat het tijd word voor een nieuwe. En nee ik gooi er niet mee :)
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb je 1ste Generatie Nano? Denk het wel.. Die heeft namelijk die spiegelachterkant en krast dus heel snel. Ik heb die ook, maar bij die van mij zat een speciaal hoesje. Dit was in het begin nog niet, maar Apple merkte ook dat het wel heel erg kraste en heeft toen die hoesjes er bij gedaan.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb zelf zo'n ipod video. 30 gb. Nu heb ik dus een game op itunes aangeschaft. Texas Hold em. Maar ik krijg hem er dus niet op. Hij copied hem niet. En zegt dat ik niet gemachtigd ben op deze pc ofzo. Maar ik ben de enige account op m'n laptop.

    Iemand een idee???
     
  7. Seff

    Seff Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, is er een programmaatje voor op de ipod om powerpoint voorstellingen te laten zien?

    Groeten!
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je goed bij de compatabiliteit gekeken? Niet alle games zijn voor alle iPods geschikt...
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
     
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    how shit er gaat iets fout

    sorry
     
  11. justino

    justino GTA IV addict

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
     
  12. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg zojuist een mailtje van Appele dat ze nu ook de 32 GB iPod Touch hebben!
     
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, super duur. Ben echt super blij dat ik een 8GB iPod Touch heb gekocht _O_. Totaal geen spijt van :)
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hij moet er op kunnen. Had het wel gecheckt. Maar het gekke is dat ik hem er al wel 1 keer op heb gehad maar daarna niet meer.....
     
  15. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook wel heel graag een iPod touch gekocht, maar goed, ik ga echt voor de HDD ruimte, dus ik heb de gewone van 160 GB gekocht. Wel belachelijk dat die goedkoper is dan een iPod Touch...
    Vind ik dan...
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zie het nu ook
    een Ipod Touch met 32GB 459euro in de applestore :+
    8gb 279
    16gb 369
    32gb 459

    een classic met 80gb kost 249, volgens mij zitten er gewoon dezelfde harde schijven in :9
     
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, dat is dus niet zo. Een iPod Touch werkt op flash geheugen. Dat is opzich redelijk prijzig. Ware het niet dat de iPod Touch natuurlijk wel even andere dingentjes inzich heeft.
    Denk aan het vrij groot touchscreen en de wlan chip die er in zit. Daar en het exclusieve (/naam Apple /ontwikkeling Touch/iPhone) betaal je voor.

    Een afweging die je moet maken. Voor mij zou een iPod Classic 80GB duurder zijn dan een iPod Touch 8GB. Simpelweg omdat een iPod Classic voor mij niks toevoegd.
    Koop ik liever een mooie iRiver. Meer opslag betekend niet altijd beter of mooier.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ohja das waar O-)

    ja ik heb nu ook nog steeds een iRiver H10 omdat die gewoon vetter en beter was dan de 1e ipod *)
    maar de nieuwe modellen vind ik allemaal niet zo vet meer :+
    dan maar een ipod touch maar van 5 naar 8gb is niet echt een vooruitgang in 4 jaar dus ik wil wel 16gb
    de goedkoopste 16gb touch is 340euro op internet
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    2de Generatie. Maar kan je er nog wat aan doen?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee want dat is aluminium dus dat krijg je er niet uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina