Apple / Mac [Deel 12]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 16 mei 2013.

1. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    906
    The status Foxconn VP Luo Zhongsheng posted - and soon after deleted - on the site Weibo, which roughly translates to, ‘The OLED yield is only 60%! It looks like difficulty of special-shaped cutting is indeed great, the cost will not be cheap. Estimated iPhone 8 is not cheap'

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje over de manier waarop je het beste je foto's kunt opslaan. Let op: ik wil dus graag de foto's en video's vanaf mijn iPhone 7 op de NAS zetten in de hoogst mogelijke kwaliteit.

Alle foto's die je vanuit je fotostream naar je HDD sleept zijn die van dezelfde kwaliteit als je die vanuit je Foto's programma sleept wanneer je die rechtstreeks vanaf je iPhone naar Foto's zet op je computer? Ik heb het idee dat de kwaliteit van de foto's vanuit de Cloud/Fotostream van lagere kwaliteit zijn?! Ik doe het nu dus handmatig, dus ik maak een map op de mac in Foto's en zet ze daar vanaf de iPhone zelf naar de map en sleep ze dan in 1x naar de map op de HDD. Is dit de methode je foto's op de hoogst mogelijke kwaliteit op te slaan of is de Stream/Cloud 100% hetzelfde?

3. Fiasco

Fiasco is gewoon lit XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.590
    Mijn vaders iPad 2 valt bij alle apps na een aantal seconden op zwart en start vervolgens op homescherm. Heb alle apps al een update gegeven en zijn iPad is ook up to date. Zit nu een beetje te googlen voor hem maar kan niet zo snel iets vinden, iemand een idee?

Deel Deze Pagina