1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  2. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een een mogelijkheid om te voorkomen dat er nummers dubbel staan in je Itunes bibliotheek en om ze te verwijderen. Heb nu vrij veel nummers dubbel, teveel om handmatig te verwijderen.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit zal helaas handmatig moeten.
     
  4. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit toch een knop: Toon dubbele? tenminste zo verwijder ik mijn dubbele nummers.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt gelijk.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En is het mogelijk om een Macbook voor een deel te betalen en het resterende bedrag in termijnen te betalen? En er zit toch gewoon standaard WiFi in een Macbook?

    En kun je eigenlijk MSN'en op een Mac, of moet je dan eerst Windows installeren?
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Afbetalen in bijna altijd mogelijk.
    Bij veel winkels kan je rentevrij terug betalen in 10 maanden.

    MacBook bevat het geavanceerde, draadloze AirPort Extreme 802.11n (info Apple.nl).

    Op mijn Mac kan ik zonder problemen MSN'en.
    Ik werk op mijn Mac alleen met Leopard , heb ik Windows nodig dan pak ik mijn laptop wel.
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Leopard is het nieuwe OS? :confused:

    Ik wil 'm waarschijnlijk via de Apple site of via Surfspot (even kijken wat er voor studenten voordeliger is) bestellen. Enig idee of daar ook termijnen betaling mogelijk is na een eenmalige betaling van iets van 400 euro? Kan het niet vinden...
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet voor lang meer , Snow Leopard staat al in de startblokken.
    Werk nu met versie 10.5.5
    http://www.apple.com/nl/macosx/snowleopard/

    De Apple store werkt volgens mij alleen met directe betaling of met afbetaling.
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarnaar kan je beter zelf even naar informeren...
    We zijn geen kredietverstrekker. Ze doen dan sowieso wel een BKR toetsing. Bij de MM winkels schijnt erg veel op krediet te worden gekocht, wat ik niet had verwacht.
    Ik ben iemand die er voor spaart, en dan pas koopt. Geld wat je niet hebt, kan je ook niet uitgeven...
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn FullHD nu ook op afbetaling bij ECI.
    Mocht hem in 10 termijnen zonder rente afbetalen en daar zeg ik geen nee tegen.

    Informeer eerst goed bij de winkel , naar de voorwaarden voor het afbetalen.
    Van een rente van bijna 18% wordt je niet vrolijk.
     
  12. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Exact, helemaal mee eens _O_
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    typisch amerikaans he, eerst uitgeven en dan pas terugbetalen.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook maar ik heb het ding nodig, en wel zo snel mogelijk. Ik kan hem in twee maanden betalen als ik wil maar ik heb geen zin om op droog brood te moeten leven, dus dan maar wat maandjes afbetalen na een eenmalige aanbealing van een euro of 500 (indien dat mogelijk is).

    En anders koop ik waarschijnlijk een Asus EEE 1000H ofzo.
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Als je helemaal rentevrij in termijnen af kunt lossen zou ik dit ook wel doen, ook al heb ik het geld. Dan laat ik het liever op de bank en ontvang er zelf rente over. Spul bij bijv. de Dixons zou ik nooit op krediet kopen omdat je dan 10% of meer aan rente betaald
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooie actie nu, Mac kopen = 125 euro korting op een iPod. Ik ben helemaal overstag nu voor de huidige MacBook in plaats van de nieuwe. €15,- voor een nieuwe iPod Nano 8GB is geen geld, en alsnog een dijk van een laptop.
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Let wel op, als je student bent, heb je studentenkorting. Die korting is groter dan de korting die apple geeft icm de nano.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me een paar dingen af..

    Wij gebruiken op school dus MacBooks, hierop maken de leraren connectie om ons te checken met het programma Remote Desktop, nu willen wij voor de grap even wat mensen plagen alleen willen we het legaal houden. Nu zoeken wij een alternatief of evt. een script mogelijkheid dat het niet nodig is om bij andere mensen het aan te vinken o.i.d. want dat valt op. We willen het liefst anoniem kunnen connectie maken of evt. onder de naam van een (domme) leraar.

    We willen dus andere mensen hun scherm bekijken / misschien beheren.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    http://www.youtube.com/watch?v=Q0tkFW59J54

    Filmpje van IGN, waarin ze het ook hebben over eventuele nieuwe Macbooks deze maand. Geruchten van dun metalen behuizing en verscheping naar de stores lees je wel meer.

    En dan beginnen ze erna over Briney Spears. 8)
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Naar mijn weten krijg je je studentenkorting, en 125 korting op een iPod (welke je later terug kan vragen). Iemand die weet hoe dit echt zit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina