1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Of op die rand staan, tegen de muur aanspringen en dan weer A richting die balk. Dus RT + A naar voren en dan gaat die gene omhoog en dan naar rechts + A terwijl je omhoog loopt. Beetje moeilijk uitgelegd maar ze leggen het uit in de game. Heet een dubbele sprong ofzo in de game.
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klim op die relling en sta dan op een soort balkon met een paal erboven die uitsteekt maar daar kom ik niet op
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Wat kan je eigenlijk in die Templar's Lair gaan doen? Om er uiteindelijk te geraken moest je een heel parcours zoals die Assassin's Tomb Seals doen. Nu op het einde heb ik enkele kistjes kunnen looten met geld, en dan staat er ook zo'n sarcofaag. Hij nam er iets uit maar weet niet precies wat, en er kwam verder ook geen bericht op het scherm..

    Ps; ben nog maar net in Venice eigenlijk, heb nu 4 Seals, de laatste 2 zouden in deze stad moeten zijn ook. Ik kan ze toch gewoon vinden door alle viewpoints te activeren niet, ik hoef verder niet op het spelverloop te wachten om ze 'te unlocken'?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Je kan ze plaatsen in je villa. Je ging op een geven moment toch met je oom naar beneden waar 6 standbeelden stonden + Altaïr's armor daar beneden. Daar kan je die 6 seals plaatsen. Als je ze allemaal hebt unlock je de armor van Altaïr oftewel het Master Assassin outfit.

    Je vind die dingen niet door viewpoints te activeren, ze komen vanzelf op je map zodra je verder gaat met het verhaal en nieuwe stukken grond unlocked van een stad.
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gewoon A inhouden en naar voren drukken als het goed is.
     
  6. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook een heletijd vastgezeten. Maar je moet gewoon op het muurtje gaan zitten precies tegenover die balk. En dan op A drukken zonder je sticks te verplaatsen, dus echt alleen a indrukken.
     
  7. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    wat gebeurt er als je die schilderijen koopt
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Meer waarde voor je villa, telt ook richting de 100% van de villa.
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb naast al mn witte health kubusjes ook 2 rode kleinere kubusjes, wat stellen die precies voor? Mijn 'health bar' is gewoon vol, dat is het niet. Is dat het maximum dat je kan halen ofzo? Ik heb ze echter voordien nooit opgemerkt precies.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Een finishing move met het zwaard is nog vetter. Ik kwam die gasten voor het eerst tegen toen ik met familie over straat liep in Firenze. Blijf je met poten van ze af. Het is dat ik in een goed humeur was, anders had ik er pasta van gemaakt. ;):+
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je armor moet gefixed worden, kun je gewoon bij de blacksmith doen :D
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Aha thanks! Het werden er ineens 3, ik dacht al dat het iets te maken had met het feit dat ik per ongeluk 2 civilians i.p.v. guards had neergestoken.
     
  13. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit allemaal zo lees moet ik hem echt hebben! Gamehubs is wel lekker goedkoop, maar het duurt tijden voor je hem binnen hebt. Maarja, vermaak me nog wel even met MW2 :).
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Word het huis ook echt mooier als je de 100% heb bereikt. Of verschilt het niet in vergelijking met de 80% bijvoorbeeld? :p

    En wie heeft hier nog meer al zijn Uplay punten uitgegeven? Vind het Altair pak wat je daarmee kan kopen erg lui. Je ziet niet eens een 2de hiddenblade :p.
     
  15. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Zondag 35 euro bij Mediamarkt :thumbs:
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Snapt iemand het verhaal? Op het einde komt zoNn alien-vrouw vertellen dat ze al de kennis die er bestaat aan de mens hebben gegeven maar ze vergaten dat het aliens waren en maakte er God van? En ook iets met vernietiging van de wereld? Of snap ik het verkeerd:p
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat dacht ik ook, totdat ik AC2 ging spelen...
     
  18. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Same here :)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    And here _O_
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Voor de spaarders onder ons bij de ING bank. Dan kun je deze game voor €39,95 bestellen + een aantal van je rentepunten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina