1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die finishing moves met de speer zo bruut. Niet normaal.
     
  2. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het einde:

    In deel 1 ging het einde ook al om 2012, dat is nu ook zo..

    Het spel was ineens op! Zo vaag! Maargoed, ik heb hem uitgespeeld, heb me weer dood lopen irriteren aan het feit dat henk af en toe niet springt wanneer ik dat wil, of ergens anders heenspringt.. Pff!!

    En over dat met die toren, ik begreep dat de developer een ringetje is vergeten te plaatsen, vandaar dat je nu recht voor de balk moet zitten en a+rt in moet drukken om erop te komen :)
     
  3. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het feit dat je de paus vermoord is dan weer wel grappig.
     
  4. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah ja, maar t was niet echt ingewikkeld ofzo! Eigenlijk was het spel nergens écht moeilijk, alleen frustrerend soms. Zoals die vlaggenrace..
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die races vond ik nooit moeilijk. Wat ik wel tergend vond was hoe de camera was geplaatst. Sommigen jumps kon je gewoon niet inschatten. Zoals bij 1 van de laatste assassin thombs.
     
  6. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooooooooh die camera.. aaaaaargh.. daar begin ik maar nieteens over haha!

    Ik hebt trouwens zo'n beetje mn hele huis compleet, alle schilderijen e.d. maar is er ook een einddoel? word het er nu opeens supermooi aan de buitenkant? Heb de hele stad ook al gefixed..
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik je wel kan aanraden als je internet op je xbox hebt is "Y" te drukken in het hoofdmenu. Dan heb je als het goed is zo'n 100-120 U-points. Daarmee kan je dingen vrijspelen/kopen in assassin's creed 2. Zoals: AC2 theme voor je xbox, Altair zijn echte pak (die witte dus), een (grotere) messen riem (je kan nu 25 stuks dragen). En een speciale dungeon.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina