1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Al meer dan genoeg met die overdreven Egyptische muziek. Ik heb hem juist lekker op light gezet.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Da's toch juist vet man die Egyptische muziek, heerlijk!
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het hadden wellicht beter kleine hielenbijtende hondjes kunnen zijn en dat er dan de fifizela afgaat, schrik je ook niet zo.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Scene na het killen van The Lizard
    [​IMG]

     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.445
    Leuk Bevonden:
    3.416
    :lol:
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Geweldige game. Ben er bijna de hele avond mee bezig geweest. Wat ziet dit er ongelooflijk goed uit.
    Wat betreft combat system zou die van ME Shadow of Mordor echt super zijn bij deze game. Vind het blokkeren met het schild soms nog een beetje vaag werken.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Uitgespeeld.. mwa.. aardige game maar niets bijzonders als je het mij vraagt. Graphics waren mooi, setting was cool en level systeem met skill tree was ook wel leuk. Verder slechte voice acting, slap verhaal, repetitieve side quests met een ontzettend ongeloofwaardige Bayek.. ik zou de game een 6,5 geven en ik denk dat ik deze game alweer snel vergeten ben.
     
    Mallakai, Peter Bijl en Zifnap vinden dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dus je speelt de game terwijl je die op de bazaar heb staan?

    OPLICHTER
     
    RaouLioo, WinterBase en Fiasco vinden dit leuk.
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar het is voor mij alweer een typische Ubisoft game. Ziet er leuk uit, heeft een mooi egyptisch jasje dit keer, maar heeft geen echte 'ziel' en lijkt daardoor weer ontzettend veel op andere ubisoft games.

    Ik heb eerlijk gezegd veel meer zin om Prey op te starten, maar vind het zonde om deze game op zijn minst niet eerst uit te spelen =(
     
    Rienbu en Mallakai vinden dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb ik juist niet. Vergeet soms zelfs dat ik een AC game aan het spelen ben. Vind Bayek ook geweldig. De beste na Ezio voor mij. Combat ook super. Even wennen in het begin. Maar het speelt zoveel beter dan constant een knop in te houden en counteren. Veel meer vrijheid nu.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ik denk mijn GOTY.
    Maar kwam weinig boeiends uit in 2017.
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Serieus, boven Horizon Zero Dawn? Of heb je die niet gespeeld?
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Niet gespeeld.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op veel vlakken is HZD echt stukken beter dan Origins maar ik was na een uurtje of 15 wel klaar met de setting.Dat heb ik bij Origins niet en daar is het voor mij ook de leukere game terwijl HZD wel de betere is
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maargoed, jij hebt ook black flag, unity en syndicate gespeeld toch? Ik heb die niet eens aangeraakt, omdat ik al een lange tijd klaar was met assassins creed. Er zijn zeker wel verbeteringen aangebracht, maar ik vind het nou niet echt een openbaring opeens. Het is en blijft nog steeds hetzelfde systeem met langs alle punten op de map afgaan zonder dat daar echt een duidelijk verhaal achter zit.
     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    NieR: Automata, Nioh, Persona 5, Horizon: Zero Dawn vind ik beter. Daarna is dit mijn GOTY :+.
     
    Mallakai en Zifnap vinden dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik was er ook wel klaar mee. Syndicate nooit gespeeld. Black Flag wel nog toen die met GwG was. Slechte AC game maar een goede piraten game en Unity vond ik wel nog tof.
    Dit voelt verder wel verfrissend aan. Tuurlijk is het AC. Zal niet slim zijn om alles wat AC maakte weg te halen. Maar overal voelt het prima aan als een soft reboot en precies wat de franchise nodig had.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Lol dat slaat natuurlijk nergens op :+
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ben het er zeker mee eens, game had zeker wel wat maar ook wat Maddmonkey zegt, het heeft geen ziel, ondanks dat ze het echt geprobeerd hebben hoor, ze gaan de goede kant uit.
    Verhaal is gewoon poep, helaas en betreft een AC beschouw ik het allang niet meer.. een andere naam voor de titel had beter geweest.

    Voice acting was echt waanzinnig slecht.. heb de game nog niet uitgespeeld, zal hem waarschijnlijk dit weekend uitspelen en op naar de volgende Wolfenstein.

    Misschien moeten ze gewoon even een jaartje geen Assassins Creed uitbrengen.. oh wacht. :+
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ben echt benieuwd wat ik van Origins ga vinden. HZD is voor mij tot nu toe de game van 2017, DLC was ook tof, maar ik snap je kritiek punt wel!
     

Deel Deze Pagina