1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan me daar echt niet in vinden eigenlijk. Vond het verhaal wel tof en helemaal geen probleem met de voice acting.
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Goede smaak.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vertel ;) @Tyrant

    Voor mij is dat het typische Ubisoft systeem dat in nagenoeg elke titel van hen verwerkt zit.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Persoonlijk vind ik deze titel wel een grote verandering t.o.v. eerdere AC's.
    Het hele 'je wordt de map doorgeleid', ja zo ken ik er nog wel een paar. In Pokémon en Witcher 3 toch ook? Dat je het verhaal slecht vind ok, maar om dan te zeggen dat je gewoon maar de map wordt doorgeleid zonder doel is natuurlijk te makkelijk. Het gaat er om wat je allemaal kunt doen, en in AC is dat veel maar het is ook doelgericht (IMO).

    Als ik het verhaal van Oblivion kut vind roep ik ook niet dat ik beetje de map wordt doorgeleid zonder doel toch :+
     
    Hybrid en Alexknl vinden dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe trial is btw live. Sobek deze week.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je haalt een aantal dingen door elkaar door een enkel zinnetje. Ik sprak vanuit het feit dat elk gebied weer een sync punt, een paar dierennesten en een paar huizen met vijanden. Daarin zit voor mij geen doel of toegevoegde waarde in en heb ik na 3 gebieden alweer gezien. En dat bedoelde ik met rondleiden door de map heen. Er worden wat zaken afgevinkt en vervolgens ga je naar een volgend gebied. Dat doen Far cry en watch dogs ook om maar even specifieke voorbeelden te noemen en vind ik gewoon zonde.

    Wat is voor jou de toegevoegde waarde dan van telkens dezelfde zaken afronden per gebied? Want je noemt mijn mening nu wel te makkelijk, maar ik lees niet waarom de titel zoveel verbeterd is in jouw ogen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk
     
    Peter Bijl vindt dit leuk.
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Overigens wel aantal freezes en crashes gehad, jullie ook? of ligt dat weer aan de Scorpio Editie:+
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Zelf nog geen last van gehad.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Ik kan die nieuwe Horus pack niet downloaden (zit wel in mijn Season Pass/Gold), en ook die Battle of the Gods wil niet opstarten. Ben trouwens een beetje aan het aanklooien de afgelopen week, dus alleen de missie van de dag bij dat jochie spelen, soms wat extra shit doen wanneer ik het tegenkom, maar omdat ik niet echt lang kan/wil spelen, heb ik het hoofdverhaal even genegeerd...
    Ben level 20/21 ofzo, en ben net bij de 2 pyramides...
     
  10. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik speel AC Origins (nog) niet, maar mijn XOX freesde en crashte vanmiddag wel tijdens het spelen van Forza Horizon 3 o_O
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Nee ligt niet aan de Scorpio Editie,heb de 1e Xbox en ook al weet ik hoevaak freezes en crashes gehad.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    Je hebt de Xbox One ja?
     
    locoboy vindt dit leuk.
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op de PS4 nog geen crashes gehad maar wel een aantal keer dat hij voor 5-10 seconden freezed en dan zonder problemen verder gaat
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Had ik ook op de X. Gisteren wel een harde vastloper gehad tijdens wolfenstein 2.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik denk dat ik nu bijna klaar ben met de game. Lvl 39 en bijna klaar met de mq. Alle gebieden die ik doorgekomen ben ook helemaal gehaald. Alle gear geupgrade. Alle mounts/outfits gekocht. Bijna alle skills unlocked. En heb al sinds tijden een favoriet iets om te doen. Buiten een kamp gaan staan. Scannen met senu. En als de baas ergens staat dat ik hem met mijn (bestuurbare) pijl kan raken ga ik daar voor. Gewoon omdat ik toch niet meer dood kan en sneaken niet echt nodig is. Wat ook leuk is om te doen. Een guard opzoeken en killen. Poison hem, pak hem op en ga door het kamp redden om zo veel mogelijk mensen te poisonen. Zoek ondertussen de schatten. Verlaat het kamp en krijg 5 min later nog steeds exp voor tool kills ^^.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Weer lvl 40 voor nodig?
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Kwam gister achter dat je met Senu omhoog kan vliegen. Damn son, was bij Memphis en zag de halve wereldkaart met Fayum in de buurt. Damn son this game is big.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup.
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nu pas :+
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    De toevoeging van de light RPG elementen maken het veel interessanter om side-missions te doen, de opbouw van de missies (zonder sequences en shit) maakt het fijner om je eigen tempo te bepalen. Die viewpoints zijn lang niet meer zo belangrijk als in voorgaande games of andere Ubisoft titels.

    Dus los van de andere punten zoals betere sfeer, mooiere omgevingen (fuck steden), meer details, minder bugs, meer content, betere dlc etc.
     

Deel Deze Pagina