1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assassins Creed Origins

Discussie in 'Games' gestart door WorkingTitle, 21 mrt 2017.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ubisoft is real.
    Gezeik komt vanzelf.
     
    Xandorra en Reckuuza vinden dit leuk.
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoe niet. Maar heb wel zin in een nieuwe AC. Dat jaar overslaan was een goed idee.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Gvd jij post ik had op z'n minst nu een announcement verwacht!
    [​IMG]
     
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Tuurlijk hoeft het niet. Maar elke game die te maken heeft met Ubisoft is uiteindelijk net niet hetgeen wat ze hebben laten zien. Erg teleurstellend.

    Syndicate heb ik overigens ook niet. Unity is mijn laatste en die was (met nadruk op WAS) onspeelbaar vanwege die framerate. Ben heel benieuwd of deze wat gaat worden. Wel weer zin in een explore-game :)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Het idee om een piramide in te gaan met puzzels en daar een schat te vinden, of een stukje van Eden, wie kijkt daar nu niet naar uit?

    Of een piramide opklimmen, of een hoog paleis, om vervolgens eraf te springen en de farao in zijn nek te steken?

    Zo zijn er vast nog wel vette dingen te bedenken, die alleen maar kunnen werken als de game niet verkloot word.

    Gameplay en besturing zijn het belangrijkste, maar als het weer een Unity verhaal word, dan draait Ubisoft de serie denk ik helemaal de nek om. Ze kunnen zich dat simpelweg niet veroorloven denk ik, zelfs niet na een lange winterstop. Hopen dat het een topper gaat worden. :)
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dan kan je godverdomme ver springen.
     
    Jorrie, fredfenster en SHiZ NL vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Of er gewoon afgeblazen worden door een stuk van Eden dat in de top verborgen zit. Geen idee, maar er moet iets vets met piramides gedaan worden, zeker het verkennen van zo'n piramide zoals je met de puzzels had in de Ezio trilogie. Zou een enorme tegenvaller zijn als dat niet gedaan werd. :)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mwa... ik wil gewoon een leuk iets hebben om te verkennen. Unity was leuk ... maar het had niet dat Assassins Creed gevoel.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik snap dat je dat wil hebben, daarom denk ik dat er ook iets met piramides gedaan moet worden. Verder is een woestijn nogal leeg en dat kan heel snel gaan vervelen. Neem die fucking woestijn missie in Battlefield 1. Wat was die kut zeg. Heb maar weinig games gezien waarin gameplay in een woestijn echt leuk was. Ja, de tank missie met de Britten in Call of Duty 2, maar dat is al meer dan 10 jaar geleden helaas.

    Kan me verder geen andere vette games herinneren met vette gameplay in een woestijn. Deze game zou erg leeg en kut aan kunnen gaan voelen als ze niet die dingen aangrijpen die de game echt kunnen maken. Ik ben er van overtuigd dat ze zeker iets met die piramides moeten doen. Niet alles centraliseren rond Thebe, of de Nijl en de kust rond Thebe. Egyptische setting heeft enorm veel potentie, daarom ben ik er ook van overtuigd dat een deel ervan bij de piramides ligt en erin. :)
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    H
    Y
    P
    E
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    OH YASSS

    STANDARD EDITION
    GOLD EDITION
    PLATINUM EDITION
    EXCLUSIVE EZIO OUTFIT EDITION
    EXCLUSIVE ASSASSIN'S CREED IV EDWARD PIRATES EDITION
    ULTRA EDITION WITH A 10 INCH BLADE OF ALTAIR

    GIMME THAT SHIIT UBISOOOOFT TAKE MY MONEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYYYYYYY
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ga voor de editie met een echte vogel.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    P.S. FAKE HEEFT OUDE UBI LOGO
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Scans toegestaan? Want Game Informer heeft allemaal shizzle, waaronder nice screenshots enzo.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh boy.

    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal info

    All new info: • Started working on game before unity • Brand new fighting system • New A.I. • No minimap but a elder scrolls type compass at top • No more sprinting button, speed depends on analog stick • Crouching is back • Story is being kept a secret • Eagle vision is a subtle pulse that highlights objects not enemies • Takes place during the ascent and reign of cleopatra • You can climb everything in the game • Large and small cities with many landmarks including Memphis and Alexandria • The controllable eagle leak was true • NPC's have a day/night cycle and includes time for them to eat, sleep, work, and "answer the call of nature" • Attack buttons are the right shoulder and trigger • A.I. does not take turns to attack • New combat system is more hit-box driven • As you fight, an adrenaline gauge fills up, and when both attack buttons are pressed powerful attacks are unleashed • Left shoulder button is lock on • There are treasures to find in the depths of the water (sunken ships, long-forgotten ruins) • Stat element of customization is removed • New gear system where players can improve specific parts of your gear by crafting materials • Leveling system that has a level cap of 40 • Bayek is not the only playable character in the game but that character is a secret • There are legendary items to loot in the game • You can add blocked arrows to your inventory • You can no longer one hit enemies that are more powerful than you with your hidden blade • Buttons for free-running up and down are removed • Puzzles are back but more challenging and less switches • Much more in depth ability graph with 3 paths (Seer, Warrior, Hunter) • There are gladiator battles in arenas"
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer.

    • You can ride a camel.
    • You can dive underwater.
    • Loot system with rare/epic/legendary weapons.
    • RPG leveling system inspired by FFX.
    • A focus on tomb-raiding with 20 tombs to explore with puzzles and all. That includes pyramids, tombs, and temples.
    • Eco system with animals interacting and attacking each other.
    • You have a shield this time around. You can deflect arrows by it then reuse them.
     

Deel Deze Pagina