1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Assetto Corsa

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 3 jun 2015.

  1. LapjeNL70

    LapjeNL70 Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb wel het idee dat de handeling met de laatste update minder is geworden. Ik speel wel 90% met controller. Weet dus niet of dat met stuur ook het geval is. Ik kan wat minder vloeiend door de bochten. Ook meer nerveus met gas geven.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Misschien is het handig even in de singleplayer aan de gang te gaan. Zowel @Kimi NL als @Rossi46 hebben direct vanaf het begin een behoorlijk goede snelheid, alleen mindere consistentie. Die snelheid komt echt wel goed, zorg er eerst even voor dat je op je eigen tempo de physics en auto's doorkrijgt. Misschien (correct me if I'm wrong) willen jullie beiden te graag direct met de rest meekunnen en ga je daardoor te hard pushen.

    Of Project Cars zit er inderdaad gewoon te veel ingebakken. Dan is er eind dit jaar voor jullie weer goed nieuws. :+
     
    Kimi NL en B Tender vinden dit leuk.
  3. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb zelf ook regelmatig nog de singleplayer aan op medium en dat scheelt inderdaad wel in de consistentie omdat de opbouw in wagens wel redelijk goed is en je de tracks ook redelijk snel beter leert kennen
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had op Nurburgring een stuk meer moeite met de alfa, kon op Spa vorige keer stuk beter meekomen.

    Kost momenteel nog behoorlijk wat moeite, heb het idee dat ik bij PCars makkelijker mijn rondjes rijd. Groot verschil is wel dat ik slechts 10-15 uur AC heb gespeeld. Bij PCars zal ik ongetwijfeld de 20 dagen hebben aangetikt.

    Edit: 15 uur AC vs. 481 uur PCars. Zit ik er toch niet ver naast...
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2017
    B Tender vindt dit leuk.
  5. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Geen privates, geen aankoop.

    Ik wacht ook echt tot ze er zijn, niet tot de aankondiging, omdat het me niks zou verbazen als er zeer weinig lobby-instelmogelijkheden zijn, waardoor cupracen nog steeds niet echt mogelijk is.

    Wanneer was die laatste dooie mus ook alweer? Dat het in de 'QA fase' zat? Echt zaaddodend dit.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    En dat ze hun best deden om het bij de volgende update te lanceren. :)
     
  7. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dan helemaal niet kopen!!! Ook niet als bij de komende update private lobby in de game zit. Inmiddels is het wel duidelijk
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik werd getagged met de vraag of ik de game al had, en daar gaf ik antwoord op. Sorry als ik op je tenen stond met kritiek op jouw geliefde spelletje.
     
    Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Je hebt gelijk hoor Dex. Als ik hem niet voor een tientje kon overkopen, had ik hem ook niet gekocht.

    Verstuurd vanaf mijn combi magnetron
     
  10. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Kan me niet schelen of je getagged werdt of niet.. Een jah of nee was net zo duidelijk ipv gelijk alles weer af te zeiken en te bitchen..Mijn geliefde spelletje?? Whahahaha. Speel nog altijd meer battlefield dan AC.. Alleen is AC wel beter dan pcars.. Geen geplak betere handling.. Of kan jij het beter maken?? Dan wacht ik graag op jouw versie van de game!! Met alles er op en er aan


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  11. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Come on dude, you're not even trying.

    Ik beantwoordde de vraag 'wanneer dan wel' ook maar gelijk. En nee, ik kan het niet beter, maar met dat 'argument' kun je elke discussie dood maken en mag ik als niet-game-designer geen kritiek hebben op welke game dan ook. Ook niet op het plakken in PCars.

    Toch had Kunos meer krediet bij me gehad als ze niet gelijk met betaalde DLC op de proppen kwamen na hun kale release met de prijs van een volle game, en als ze niet zoveel met dooie mussen zouden gooien.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  12. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Helaas was ik met 14 jaar al van school. Dus nee zal nu de moeite niet meer doen.

    Tuurlijk had kunos meer moeten doen aan de game en moeten wachten met de release.. Daar denken we vast allemaal zo over..dlc heb ik niet veel moeite mee.. Game was nieuw €45 en de pass via sale voor €20.. €65 voor game+dlc.. Dat doet forza of pcars niet na..dan kom je eerder rond de €100 voor game+dlc....Private lobby zal er vanaf het begin in moeten zitten. Een must bij een race game.. Nu weten we allemaal ook dat als alles goed gaat v1.13 de private lobby heeft. Maar goed welke game is anno 2017 nog wel compleet bij release??
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik kan me eigenlijk alleen Star Wars Battlefront voor de geest halen, welke geen single player had, maar waar de season pass editie wel gewoon 120,- kostte. Verder zijn er heel veel games compleet. Bugs en patches daargelaten, maar echt missende features hebben er weinig toch?
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Gaat weer lekker dit :)

    We gaan nooit uit deze discussie komen, omdat het ook gevoed wordt door het gebrek aan tijd dat o.a. @Dex en ik hebben. Wij kunnen niet lekker iedere dag gamen en zijn dus gebaat bij een game waarin je op een afgesproken moment structureel goed tegen elkaar kunt racen. Het cupracen dus. Assetto biedt deze feature (nog) niet en dus valt de game eigenlijk direct af. Project Cars biedt deze functie wel. Met zijn problemen, absoluut, maar ik denk dat we wel bewezen hebben dat je super close tegen elkaar kunt racen in Project Cars.

    Buiten dat zijn maar eerste indrukken van ac gelijk aan die van @Kimi NL . Het oogt allemaal erg kaal en ouderwets. Dat je voor een hele zwik extra auto's ook al meteen moet lappen maakt het er niet beter op. Al had Project Cars daar natuurlijk ook een handje van.

    Als positief punt moet ik wel melden dat de verbinding gisteren bijzonder stabiel was. En wat klinken die wagens vet als je iemand inhaalt :cool: Oh, en het gebruik van die pijltjes is een heerlijk pragmatische oplossing om ongewild contact te voorkomen :thumbs:
     
    Kimi NL en Dex vinden dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hoe zie je dat ook alweer? In ben wel benieuwd hoeveel uur ik in pCARS gestoken heb :eek:
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    In de gamehub van elk spel toch?
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kan het zien op de Xbox app als je naar achievements gaat. Daar staat dan time played als je een beetje naar onder scrollt.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    We gaan er niet uit komen denk ik.
    @Dex e.a. heeft/hebben terechte bezwaren bij deze game, die ze best mogen uiten, en waar ik me eigenlijk ook helemaal kan vinden. Ontbreken van private lobbies i.c.m. met het wel (schaamteloos) uitbrengen van allerlei (betaalde) DLC-updates straalt natuurlijk ongelukkig af, en is zeker iets waar ik niet blij mee ben. De afweging om de game wel of niet te kopen is aan ieder zelf uiteraard, en hoewel ik zelf overstag ben gegaan (en érg tevreden ben over de dingen die AC WEL heeft)kan ik Dex' principe van 'vote with your wallet', en niet te kopen totdat de game wat stappen vooruit heeft gemaakt prima begrijpen. Zeker als je de schaarste van 'vrije tijd' meeweegt, en je tijd liefst in een game steekt die biedt wat je persoonlijk van de game verwacht.

    Wanneer hij dit hier toelichten wil als hem gevraagd wordt of hij de game al heeft is best normaal toch:)

    Laten we gewoon genieten van wat de game heeft, en mopperen op wat de game niet heeft, en het persoonlijke eruitlaten.
     
    WorkingTitle, Dex en Racerblade01 vinden dit leuk.
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik heb persoonlijk in de settings ook de 'opponent volume' een heel stuk hoger gezet. Maakt het close racen nog even wat spectaculairder.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Idem: kan moeilijk rempunt vinden en doseren van remmen is lastig.
     

Deel Deze Pagina