1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backlog

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbwdx, 25 okt 2011.

  1. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    De stapel gekochte nooit of nauwelijks gespeelde games die je aan zitten te staren om gespeeld te worden.

    Vorig jaar heb ik het besluit genomen om de backlog weg te werken. Ondanks mijn achievement verzamel drang en het kopen/krijgen van nieuwe spellen die ik tussendoor ook moet spelen is mijn stapel al redelijk geslonken. Op dit moment zijn het er voor de XBox 360 nog 5.

    • Bioshock 2
    • Carcassonne
    • Gears of War
    • Tony Hawk's Proving Ground
    • Wolfenstein

    Zelfs zonder nieuwe spellen hoef ik me niet te vervelen het komende jaar. Helemaal omdat ik op de Wii en DS ook nog een backlog heb.


    Wat is jou backlog? Wordt ie groter of kleiner? Ga je gebukt onder de backlog? Of kan ie niet groot genoeg zijn?
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik koop een spel per 3/4 maanden dus backlogs ken ik niet :+
    Ik begrijp ook niet hoe mensen het voor elkaar krijgen. Maar ik speel dan ook niet voor de achievements. Als de game naar mijn gevoel uitgespeeld is verkoop ik hem weer :+
     
  3. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Games die ik nog uit moet spelen:

    1. Saints Row 1
    2. Blue Dragon
    3. GTA 4
    4. Dragon Age
    5. Forza 2 & 3
    6. Viva Pinata
    7. Rockstar Table Tennis
    8. The Last Remnant
    9. Morrowind
    10. PES6
    11. Fifa world Cup
    12. Tales of Vesperia
    13. Ninja gaiden 2
    14. Eternal Sonata
    15. Lost Oddyssey
    16. Operation Flashpoint
    17. Tom Clancy Endwar
    18. Prince of Persia


    Wanneer je een game eenmaal links laat liggen is het moeilijk om hem weer op te pikken, bij Tales of Vesperia bijv weet ik echt niet meer hoe alle vecht shortcuts gaan..
     
  4. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Mijn backlog? Misschien wel 200+ games. Het is eigenlijk te gek voor woorden. Toch koop ik tegenwoordig alleen maar games die ik echt wil spelen of ze moeten echt supervoordelig zijn (Zoals GTA op steam van het weekend). Vroeger kocht ik echt alles.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat heb ik dus ook telkens, Alan wake dlc, viva pinata, Dead space had ik vorig jaar allemaal gekocht maar ben er nooit meer aan toe gekomen.
    Games liggen nu ook allemaal bij vrienden :9
     
  6. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zorg er ook altijd voor dat ik niet echt een grote backlog heb. Ik koop dan ook niet veel games (4/5 per jaar misschien) en speel eigenlijk al mijn spellen voor het grootste gedeelte uit. Het enige wat ik nu bijvoorbeeld speel is af en toe Dead Rising 2, bij Gears of War 2 moet ik nog steeds verder gaan met Insane. Niet bepaald een backlog te noemen dus.

    Ik snap ook nooit echt goed hoe mensen zo'n grote backlog weten te krijgen. Ik kan eigenlijk maar één spel tegelijk spelen, als ik er meerdere heb die ik kan spelen blijf ik toch bij één spel haken. Het is dan gewoon zonde van het geld om veel onuitgespeelde games in de kast te hebben staan.

    Wachten is vooral op Skyrim bij mij nu, zal weer een hele poos geen nieuwe game worden daarna waarschijnlijk:p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat hebben achievements met een backlog te maken? :+

    Mijn huidige backlog bestaat vooral uit PC games. Verdomde Steam sales. :+ Maar dat is een minderwaardige backlog, dat zijn gewoon allemaal impulsaankopen waarvan ik de 3/4 van de tijd niet eens de intentie heb ze uit te spelen. Gewoon leuk voor tussendoor.

    Op de 360/PS3... Poeh.
    Saboteur
    Skylanders
    Crash Bandicoot 8)
    Ratchet & Clank All 4 One
    Dead Space 2 misschien nog.

    Valt me eigenlijk nog mee. :p

    En die grootte is ie al vrij lang. Komt soms wat bij, gaat soms wat weg. Al is deze backlog eigenlijk al te groot voor me.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ga eens verder met Saboteur! :eek:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Te veel om op te noemen. :emo: Kijk maar op Xbox.com naar de hoeveelheid (weinigheid) Achievements die ik per spel heb. Dat zegt al genoeg.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Spellen die ik heb maar welke nog nooit in mijn xbox hebben gezeten:
    - Bulletstorm
    - Dead Rising (1 keer)
    - Enchanted Arms
    - FUEL
    - LEGO Indiana Jones: The Original Adventures (1 keer)
    - MotoGP '06
    - Pro Evolution Soccer 6
    - Sonic the Hedgehog
    - Spider-Man 3
    - Star Wars: The Force Unleashed (1 keer)
    - Super Street Fighter IV

    En dan nog een heel zwikkie spellen waar ik maar <100G voor heb gehaald.

    Echt veel te veel, was me op de xbox 1 nooit overkomen en deze spellen zullen de binnenkant van mijn xbox ook nooit meer zien.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Laat ik mijn hele backlog maar niet posten, maar de top 5 in mijn backlog die ik sowieso nog moet spelen:

    1. Batman: Arkham Asylum (momenteel mee bezig)
    2. GTA IV (nog niet uitgespeeld) + de uitbreidingen (Heb ik al tijden liggen, nooit gespeeld).
    3. Mass Effect 1 & 2 (ooit moet ik er aan geloven)
    4. Darksiders (Zelfde geval als Batman en GTA, aan begonnen, maar nooit uit/verder gespeeld)
    5. Alan Wake (idem.)

    Het is iig wel een lekker 'backlogje'. :cool:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk pas na november. ;+ Als het allemaal weer wat kalmer is qua games. :p
    Als je mijn backlog zou moeten beoordelen door naar de weinigheid van achievements per game te moeten kijken was ie veeeel groter. Als ik weinig achievements heb voor een game betekend het eerder dat ik em kut vond dan dat ie in mijn backlog staat. :+
     
  13. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Schandalig! :+
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb geen backlog meer! Onlangs Assassins Creed II uitgespeeld. Die had ik al lang liggen. Ik speel eigenlijk al mijn games uit en begin pas aan de volgende game als ik een game uit heb. Als ik dat niet doe, dan speel ik de game die ik laat liggen nooit uit, al is het maar omdat ik er qua controls niet meer inzit.

    Uitgespeeld is een spel voor mij als ik het verhaal/campaign uit heb gespeeld en zoveel mogelijk van de content. Collectibles zoek ik zoveel mogelijk, maar ik ga nooit alleen voor de achievements met een guide ze alsnog allemaal halen. Speel ook altijd zonder guide.
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb er ook een aantal liggen (en dan zowel op de XBOX als PS:cool: mijn top 5:

    - Dead island (nog af te maken ... Batman AC doorkruist dit)
    - Rage
    - Fear 3
    - Fable 2 (nog af te maken PS 3gekocht met Uncharted 1 & 2 (deze allebeide wel uitgespeeld))
    - Killzone 3

    Ben wel bezig met
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat vind ik zo vreemd he... :+ Een shitload games kopen en ze dan niet 1 keer uitproberen. 8)
    Waarom?
    (ga eens snel Bulletstorm spelen!)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gelukkig is het bij mij wat minder geworden:
    • Driver San Francisco - Speel ik atm, toffe game. Wil alles in de SP halen.
    • Far Cry 2 - Al jaren bezig, heel af en toe speel ik hem een paar uur en dan weer maanden niet.
    • Mirror's Edge - Bezig met tweede run, hard en zonder wapens. Maar is kut, ik zit vast! :+
    • NFS Hot Pursuit - Nog genoeg races te doen, maar geen zin meer.
    • Bulletstorm - Kut spel, zit ergens op het begin. Ik haat tegenwoordig FPS dus daarom geen zin meer in.
    • Mass Effect 2 - Nog steeds met mijn FemShep mijn derde run afmaken. Maar ondertussen saai, geen zin meer in. :'-(
    Oh, en wat arcade games. Koop ik altijd onder het mom van als ik niks te spelen heb, maar als ik niks te spelen heb speel ik die kut arcade games ook niet. 8)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tijdje terug een heel zootje spellen gekocht, 2de hands, voor vrijwel niets. Bulletstorm had ik geruild, voor ik geloof TDU2, maar door Homefront heb ik deze geskipt, terwijl ik Homefront ook maar 2 dagen heb gespeeld :+ Veel spellen zie je voor een prikkie staan, zoals jij dat met Steam hebt, dan koop je ze en vervolgens komt er weer een toffer spel uit waardoor ik de voorgaande spellen al snel vergeten ben.
     
  19. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Games die ik nog sealed heb liggen of waar ik nog aan moet beginnen:

    -The Saboteur
    -Lego Batman/ Pure bundel
    -Divinity 2: Dragon Knight Saga
    -Spiderman: Shattered Dimensions
    -Lara Croft: Guardian of Light
    -Gatling Gears

    Games waar ik eens verder werk van moet maken:
    -Armored Core 3
    -The Force Unleashed
    -Fable 3 DLC
    -Fallout NV: DLC
    -Dragon Age: Origins DLC
    -Left 4 Dead 2
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vraag me niet waarom, maar ik had om de een of andere reden al verwacht dat je Bulletstorm niks zou vinden. :+

    Hater. :mad:

    Hm, maar ik start ze tenminste een keer op. :cool: Anders lijkt het zo een geldverspilling. (is het eigenlijk hoe dan ook :p)

    En je had beter Homefront voor Bulletstorm kunnen skippen
     

Deel Deze Pagina