1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Backlog

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbwdx, 25 okt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja als het weer koud wordt is het wel goede timing voor Alan Wake.
     
  2. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het vanochtend al fris, misschien een hint? :+
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond deel 1 verschrikkelijk tegenvallen en eigenlijk ben ik niet zo van de jRPG's en het battle systeem spreekt me niet echt aan. Dus zolang er andere games zijn zal ik deze ws nooit gaan spelen ...
     
  4. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wou dat ik zo was. :+

    Het valt deze gen op zich nog mee, vorige gen had ik op een bepaald moment 50+ spellen liggen terwijl ik er misschien 2 had uitgespeeld.
     
  5. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben momenteel veel bezig met Dark Souls DLC, Halo 4 en AC3. Op de backlog voor mij staat Dishonored, Skyrim, Darksiders 2, Catherine, Forza 4, Deus Ex: HR en eigenlijk nog een shitload met andere games. Maar deze wil ik eigenlijk eerst uitspelen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Vaak is het ook zo dat het games zijn die lang de tijd nodig hebben. Ik noem een Skyrim, Deus Ex, willekeurige RPG en ga zo maar door. Games waar je echt de tijd voor wilt nemen.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Games als Skyrim speel ik juist aan een stuk door en uit. Dan zit ik nl lekker in de game, sfeer, verhaal, etc. Als ik dan andere games tussendoor zou spelen dan haalt me dat echt uit de ervaring. Daarom speel ik doorgaans slechts 1 spel per keer ...
     
  8. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik kocht Skyrim, speelde het in een week zo'n 6 uur ofzo, daarna in de kast beland, en een maand later kon ik er niet meer inkomen en heb ik m verkocht.

    Skyrim kun je ook vervangen met een willekeurige andere AAA game van dit jaar. :+
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Voordeel van Skyrim dat je dat een half jaar later weer doodleuk lukt oppakken.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb Skyrim toen het uitkwam nonstop 2 maanden gespeeld. Helemaal hooked!
     
  11. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben weer begonnen met Skyrim, nieuw character aangemaakt alles opnieuw ondekken :D

    Games die ik ook nog graag uit wil spelen zijn, the witcher 2, deus ex en Dark souls.

    Allemaal RPGs dus.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heb een meeeega grote backlog...

    Maar de spellen die ik daar zeker nog van wil uitspelen zijn:

    Bioshock 1 (ben op 3/5e ofzo)
    Bioshock 2 (ja inderdaad, gekocht ook al had ik 1 nog niet uitgespeeld)
    Gears 3 (is binnen een dag te doen, zoals ik 2 ook een hele tijd niet aangeraakt had en vervolgens in een middag uitspeelde)
    Skyrim
    Fallout 3
    Mass Effect 3

    en in mindere mate Lost Odessey. Heb verder nog wel een hoop games liggen die ik uit moet spelen, maar dat zijn over het algemeen games die ik voor 5 a 10eu heb gekocht tijdens aanbiedingen, maar die me ook wat minder interesseren. Heb ook nog niks van AC uitgespeeld, maar gelukkig heeft mn chick daarvan alle delen uitgespeeld :+

    Bioshock wil ik echt binnenkort wel finishen, aangezien Infinite eraan komt en die er ook weer zooo goed uit ziet.


    edit: bij mij zijn het inderdaad de wat langere games, waar ik zeg maar telkens niet mee verder wil gaan omdat ik dan bijvoorbeeld minder dan een uur tijd heb en dat niet genoeg vind om er even van te genieten en iets nuttigs te doen ingame. Bij Skyrim bijvoorbeeld doe je soms in een uur amper iets nuttigs, omdat je nog wat moest loathen, kopen of regelen, waar weinig actie bij te kijken komt. En dan denk ik, "oke, andere keer als ik meer tijd heb ga ik verder".
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  13. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Lost Oddyssee.. Pff, ik kan veel aan. Skyrim, Mass Effect 123, Oblivion, Fallout 3/NV, FF13, maar Lost Oddyssee is echt over the top langdradig xD.. Te veel verhaal, te beperkte beweging vind ik, ben ook niet gewend aan turn based.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dark Souls onderhand aan begonnen maar zit compleet vast en kan me er niet meer toe zetten. Bullestorm heb ik uitgespeeld!

    Verder begonnen aan Batman AA en Split Second maar die verveelt na een tijdje. Maar nu eerst bezig met Halo 4. Ongespeeld of bijna ongespeeld in de kast naast bovengenoemde

    Batman AC
    Blur (vond er niks aan)
    Child of Eden
    Ico en SotC HD
    Crysis 2
    Far Cry 2
    Hitman Blood Money
    Halo Wars
    Fear 2
    Hitman Blood Money
    Dead Space 2 incl die andere eeeh extraction?

    pffff

    Lost Odyssey ooit eens tot disc 3 gekomen, Eternal Sonata begon te vervelen
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oh Alan Wake! Die was ik vergeten. Die wil ik ook nog wel uitspelen
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik was er op aan het wachten :+

    ik vond de hele gameplay stroperig en de omgevingen suf...sorry!
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb voor het gemak m'n backlog in mijn signature gezet. Hij is niet helemaal compleet though maar dit zijn de games die ik het graagst wil spelen.

    Gister The Darkness II uitgespeeld. Mocht iemand hem nog in zijn/haar backlog hebben staan dan moet je die game echt zo snel mogelijk spelen. Erg tof. Vandaag maar eens een andere game erbij pakken. Dirt 2 heb ik ook nog liggen.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2012
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook hier een voor mijn gevoel (te) grote backlog....ook al ben ik sinds een jaar bezig om het wat rustiger aan te doen met nieuwe aankopen tot ik er in ieder geval 1tje klaar heb, en dat heeft me toch al wel erg goed op weg geholpen, vooral op de 360.

    Ligt er ook maar net aan in wat voor mood ik ben....Mass Effect bv heb ik al lang en breed uitgespeelt, maar heb ik vaak zin in om toch nog een keer te doen (ben alweer bijna bij het eind van deel 1)....dat is ook niet echt productief voor de backlog natuurlijk.

    Voor de 360 ben ik redelijk bij:
    -Assault Heroes (arcade. Zeer leuke game, maar geen zin in na de zoveelste keer game over en opnieuw moeten beginnen)
    -SSX (storymode wel uitgespeelt maar moet nog een hoop bergen....ben bang dat het er nooit van gaat komen)
    -Deus EX (niet echt backlog; wil em alleen nog een keertje doorspelen zonder alarmen af te laten gaan. Leuke uitdaging, maar kan wachten, is geen must)
    -Happy Wars (een nieuwe, maar moet er nog steeds aan beginnen)

    Ben bezig met Lego LOTR en Skylanders Giants met mijn dochter.
    Halo MP neemt op dit moment de meeste tijd in beslag.

    Voor de PS3 zijn het er echter meer:
    -Heavenly Sword (gekocht dicht bij de release, maar nog steeds niet uitgespeelt! En het is best een leuke game, maar ik omdat er steeds andere games tussen kwamen vergat ik de controls en moest ik steeds opnieuw beginnen...na 3 keer niet meer aan toe gekomen)
    -Final Fantasy XIII (wat een schijtgame....die zie ik echt nooit uitgespeelt worden)
    -Ratchet & Clank HD Collection (leuk, en fun....maar andere games gaan steeds voor)
    -Metal Gear Solid HD Collection (Snake Eater gehad, rest volgt ook maar andere games gaan voor omdat dit zo'n tijdvreters zijn)
    -Ratchet & Clank All 4 One (beetje tegenvallertje voor een R&C game....en niemand speelt em co-op)
    -Tales of Graces F (leuke game, maar ook een tijdvreter, en nu effe not in de mood....maar zal waarschijnlijk als eerste uit de lijst verdwijnen)

    Voor de 3DS:
    -New Super Mario Bros 2 (al lang uitgespeelt, maar nog niet alle levels gehad)
    -Mario Kart 7 (moet nogal wat opnieuw doen sinds overstap naar 3dsXL)

    Nu de Wii U er is gaat Mario U effe voor op de rest, wat ook weer niet bevorderlijk is....ook Trine 2 wil ik eigenlijk wel gaan kopen voor de Wii U, mooie prijs en die game lijkt me best een pareltje.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2012
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    FF XIII een schijtgame? Ik snap nog steeds niet hoe mensen dat een schijtgame kunnen vinden. 8)
    Voor een FF game is het misschien wat tegenvallend.
     

Deel Deze Pagina