1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Badkamer verbouwen kosten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 2 apr 2016.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    We hebben onlangs een huis gekocht waarvan wij de badkamer willen verbouwen. Het is een 2x2 meter ruimte ( 4m2 ) waarin nu een bad en een douche met muurtje staat.

    Graag wil ik dat muurtje eruit, het bad eruit en daar een grote inloopdouche van maken met gordijn en een toilet plaatsen. Het is niet zeker of daar al de juiste aansluiting voor ligt.

    Dan laten we gelijk ook maar de vloer en de muur opnieuw betegelen. Ik hoor van sommige dat dit wel richting de 10.000 euro gaat, wat mij wel erg veel geld lijkt voor 2x2.

    Heeft iemand hier ervaring mee?


    PS: Badkamer is boven het toilet beneden.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je weet dat een offerte maken gratis is hé?

    Tevens kan je je opdracht ook op werkspot? Of werkplaats zetten waarbij diverse aannemers tegen elkaar in gaan bieden voor jouw opdracht.
     
    Martijnn vindt dit leuk.
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Collega van me verbouwt ook de badkamer binnenkort. Maar zij heeft een groot bad, toilet, douche, 2 wasbakken.
    Een stuk groter dan waar jij het over hebt en zij heeft begroot op 9K.

    That said, het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil en of het allemaal mogelijk is.
    Idd offerte aanvragen kan altijd.
    En als je al weet wat je wilt kun je al wel zoeken naar tegels en onderdelen die je wilt.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zou Picobello BV even inhuren! :+


    Anyway, aan 10k zit je best snel hoor. Anders zeker rond 8, 9k. Je wilt natuurlijk ook geen budget prutsers aan huis hebben (zie boven).
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou valt best mee hoor zo' n verbouwimg.

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina