1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Batman: Return to Arkham

Discussie in 'Games' gestart door CrazY, 29 jun 2016.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    [​IMG]

    [​IMG]

    Ontwikkelaar: Rocksteady Studios
    Uitgever: Warner Bros
    Remaster: Virtuos
    Genre: Action adventure
    Platform(s): Xbox One, Playstation 4

    Releasedatum: Uitgesteld (oorspronkelijk 28 juli 2016)


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    [​IMG]




     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Jammer. Keek er eigenlijk wel naar uit. Toffe games om te spelen. Hopelijk wordt als zoethoudertje Origins ook toegevoegd, alleen verwacht ik dat niet.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik verwacht een cancel
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Dat hoop ik toch niet, maar zou ook zomaar kunnen.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jammer, maar had het wel verwacht, zeker na de laatste screens wat er gewoon echt waardeloos uitzag.
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Screens zagen er inderdaad slechter uit als de originele games.
    Schijnt dat in de Unreal Engine 4 belichting en reflectie anders of deels niet meer aanwezig is zoals in Unreal Engine 3.
    Dit zorgde ervoor dat de charactermodels er slechter uit zagen als voorheen, maar de achtergronden / omgevingen er wel beter uit zagen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Batman: Return to Arkham krijgt nieuwe releasedatum in oktober

    De remastercollectie Batman: Return to Arkham komt op 20 oktober uit, zo heeft Warner Bros. Interactive Entertainment aangekondigd.

    De PS4- en Xbox One-collectie bevat remasters van Rocksteady-games Batman: Arkham Asylum en Batman: Arkham City. Alle downloadbare content voor de games zit ook bijgevoegd.

    De game zou eerst in juli uitkomen, maar werd uitgesteld om de collectie bij te schaven. Hoewel de Batman-games positieve kritieken van de pers en gamers kregen, werd er geklaagd over de graphics van de remasters. Warner heeft een video uitgebracht om te tonen hoe de remasters er nu voorstaan.

     
    Arno S. en CrazY vinden dit leuk.
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Game gisteren binnen gekregen, het ziet er allemaal wel beter uit dan 360/ps3 tijdperk maar ook niet geweldig zoals arkham knight was.



    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Arkham Asylum is toch wel weer lekker om mee aan de slag te gaan. Valt op dat de games van tegenwoordig erg braaf zijn geworden.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Deze maar op m'n kerstlijstje, originele games nooit gespeeld.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Arkham Asylum en City met Arkham Knights graphics zou wel vet zijn ja.

    Arkham Asylum en City vond ik persoonlijk beter dan Arkham Knight. Als je ze nog niet hebt gespeeld, een dikke must have!

    Maar die remasters zijn verder niet zo heel speciaal, hebben een iets betere framerate. Thats it !
     
  12. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Als je ze nog niet hebt gespeeld, dan is het zeker een aanrader. Ik vind die remasters er toch wel goed uitzien, alleen zijn de cutscenes soms wat minder.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Same, Arkham Knight dan.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Gewoon uitstekende games, ook nu nog, en voor 15 euro voor 2 toppers mag je echt niet klagen verder.

    Lekker van genieten, en niet te druk maken over of het allemaal wel net zo mooi is als current-gen games, want dat is nu eenmaal niet het geval, want dit zijn last-gen games.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Voor mij was het meer het vechtsysteem in deze games dat ik er nooit helemaal aan begonnen ben. Quick Time Events kon ik nooit goed en de combinaties die je moet doen in korte tijd werden mij veel te ingewikkeld. Voor mij niet weggelegd dus.
     
  16. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, ik ben een sukkel, maar vond de gevechtssituaties goed te doen. Het wordt rustig aan uitgebreid, je kunt het ook zelf nog wat uitbreiden dmv de snel-combinaties met wapens enzo (wat idd best ingewikkeld is om allemaal te onthouden soms, maar is grotendeels optioneel), en het is ook goed uitgelegd, knoppen komen in beeld, je ziet waar de aanvallen vandaan komen etc.
    Sommige gevechten zijn uitdagen, maar vond het nooit onhaalbaar, en vond het verder ook heerlijk spelen qua gevechten tegen een groep.

    Als dat een drempeltje is, dan is dat een minimaal drempeltje, en zeker eentje die de moeite waard is om je overheen te zetten...
     
  17. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat hoor ik nou... Een 60 fps update voor de One X ? Ook een 13 gig patch voor Mad Max ? Vanavond beide games eens checken :)
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hè wat? Waar heb je die info vandaan?

    Overigens heb ik liever een One X update voor Batman: Arkham Knight
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Rossi46 vindt dit leuk.
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159

Deel Deze Pagina