1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Krijg die puzzel peaces vaak uit de campaign operations chests.
    Heb ook liever de het BF4 progressie systeem.
    Lijkt me alleen lastig toepassen in deze setting.
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Niet perse wapens, maar maybe wat meer customisation, zoals scopes, silencers, whatever.

    Geen idee wat die puzzelstukjes doen btw.

    Vandaag 1 potje dat trouwens erg lekker ging, aardig wat kills, en zelf niet al te vaak dood, en ook aardig wat vlaggen gepakt en verdedigd, en dan is het potje afgelopen en verbreekt meteen de verbinding met de server. Erg irritant. :'-(
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Die peaces geven je legendary melee weapons.

    Disconnecting met de server heb ik nog niet gehad.
    Wel krijg ik soms na een pot geen stat overzicht scherm te zien.

    Trouwens de laatste DLC Turning tide is vanaf 13/2 t/m 19/2 gratis te spelen.
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Vind Turning Tides wel de minst leuke DLC tot nu toe. Achibaba en Heligoland zijn opzich wel vet maar die laatste twee vind ik wat minder. De maps in de Russische DLC vond ik allemaal echt heel tof. Erg benieuwd naar de laatste maps die binnenkort komen :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Achibaba vind ik echt een hele toffo map. De rest van de Turning Tides map vind ik vrij matig tot slecht. Maps uit de eerdere DLC's waren over het algemeen prima imo
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197





    Wel goed om te zien dat de guns nu beter gebalanceerd zijn na de recente TKK 2.0 patch.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2018
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Vanaf vandaag kan je de apocalypse dlc spelen als je premium heb.
    De premium pass is nu ook 15 euro.

     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2018
    Barbabravo vindt dit leuk.
  8. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Net ff één potje conquest gedaan op Battle of the Somme. Die map was echt moeilijk vet!
     
  9. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Net Premium gekocht voor 12,50. Hoppa.....na heel wat uurtjes cod ww2 net weer even Battlefield 1 gespeeld. Wat is dit toch ook een prachtige game....zowel grafisch als geluid....daar kan cod niet aan tippen....
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik probeerde net voor het eerst sinds lange tijd weer wat Battlefield te spelen. De eerste pot word ik gespawned zonder wapens. Mezelf een paar keer verdronken, maar ik blijf zonder wapens spawnen. Spel opnieuw opgestart, weer in de que, dit keer kan ik niet eens spawnen. Wanneer ik op een spawnpunt klik staat er "this deploy point is no longer available" o.i.d. Dit krijg ik bij elk spawnpunt. Spel nogmaals opnieuw opgestart, weer 15 min in de que, ditmaal kan ik spawnen maar is mijn beeld zwart en blijft zwart. Ik geef het op. Een uur verder en geen schot gelost. Iemand enig idee hoe dit kan? Zijn dit bugs van de laatste patch?
     
  11. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ja ik heb hetzelfde.Als je start zonder wapen moet je eens even wachten.Na ongeveer 1 minuut had ik opeens weer een wapen.En met dat spawnen heb ik ook.Is allemaal sinds die laatste update.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Vrijdag las ik in de comments van dezelfde man. Hij heeft gezegd dat het internet zal ''buigen.'' Heel benieuwd, hoop op Vietnam eerlijk gezegd, ben die geweldige DLC uit Bad Company 2 nog niet vergeten. @AntraXxX : Wat hoop jij?
     
    AntraXxX vindt dit leuk.
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Hoop ww 2
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ga er van uit dat het WW2 wordt (kan Dice veel recyclen van BF1) maar hoop op een hedendaagse setting
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Denk dat er eerst een moderne oorlog editie komt en dan daarop weer WW2.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou overigens wel een dikke vinger zijn naar Acti als Dice met een dikke WW 2 BF game komt dit jaar.

    Van mij mag het, al was het maar om de humor die losbarstte na de aankondiging van BF 1.

    Het idee om COD WW II meteen door Dice weg te laten spoelen met een dikke WW 2 BF game, amper een jaar na de release van COD WW II, dat is toch een heerlijke concurrentiestrijd of niet? :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Mwah, ik vond deel 4 leuker dan BF1, van mij mag nu wel weer even een modernere setting komen om het daarna weer af te wisselen met een wat oudere setting.
     
    Alexknl en Tim vinden dit leuk.
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Gerucht was ook Bad Company 3.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit hoop ik.
    Dittttt

    Heb het nu even gehad met die WW games. Speel niet voor niets weer BF4 sinds een half jaar. Hoop echt op een Bad Company 3 zoals de geruchten doen geloven, of Battlefield 5, maar dat laatste zal wel niet. Wellicht gaan ze ons verrassen met een Battlefield: Space Exosuit :+
     
    Jorrie vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina