1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield 1

Discussie in 'Games' gestart door Ypuh, 14 dec 2015.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Juist geweldig! Denk alleen niet dat het dan BF5 gaat zijn, maar gewoon een battlefield WW1 ofzo. Ik ben wel benieuwd naar een game over die oorlog.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hele artikel gelezen en hoop het ook niet, dat zou zelfs on Battlefield zijn. Beter doen ze WWII, nu ze nog de eerste dev kunnen zijn die daar naar terugkeert. BF 1942 was en is een echt heerlijke game en de laatste online shooter die ik met echt heel veel plezier heb gespeeld, zelfs ondanks de karige hoeveelheid maps en minimale gameplay.

    Een BF die gewoon BF kan zijn en eens niet allerlei futuristische techniek heeft zou wel fijn zijn, maar hopelijk betekent het dan ook dat we de juiste COD spelers weer terug kunnen krijgen naar de BF serie. Nu zie je in BF vooral lui die weten waar ze moeten campen, omdat 9/10 spelers daar niet kijkt. Met de juiste COD spelers bedoel ik volwassenen die jaren geleden zijn overgestapt naar COD. Kinderen zullen wel COD blijven spelen.

    Ik zou graag zoiets als COD 2 willen in BF stijl. Ik zie Pointe du Hoc nu alweer voor me. Dat was in COD 2 echt een OMG moment. Carentan als MP map, of Stalingrad zoals in MOHAA het geval was. Dat waren nog eens herinneringen. Herinneringen die ik graag nog eens met een nieuwe game in deze setting ophaal.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zoals gewoonlijk slaat jouw verhaal weer als een lul op een pakje boter.
     
    WHAT vindt dit leuk.
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen WW1 of WW2, geen futuristische shit, gewoon een verbeterde versie van Battlefield 4 AUB.
     
    Tim, Daz en Lijpe Mocro vinden dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    WWI/II alstublieft, niet van die hedendaagse/futuristische crap :cool:
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik heb mij destijds uitermate lang en goed vermaakt met BF2. Dus wat mij betreft maken ze daar een sterk verbeterde versie van :thumbs:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    BF2 heb ik ook erg veel gespeeld. Special Forces uitbreiding was ook heerlijk! Maar ik moet nu zeggen dat BF4 ook echt heerlijk speelt inmiddels. Er waren wat patches voor nodig maar dan heb je ook wat. Op de 360 was het echt verschrikkelijk. Nu met Early Access kunnen spelen en ik zit er weer helemaal in.

    Denk dat BF5 overigens gewoon net als BF2/3/4 gewoon in het nu afspeelt. WW2 zou geniaal zijn maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Iemand had het al over DLC, zoveel wapens kunnen ze er niet bij verzinnen. WW2 spin-off zou wel leuk zijn over een paar jaartjes.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Battlefield 4 is eigenlijk al de 'verbeterde' versie van BF3. Hardline telt niet echt mee in mijn ogen, dus dan zouden ze 3x op rij hetzelfde doen. Aan een opvolger van BF5 kan niemand zich een buil vallen, maar ik begrijp wel dat ze weer iets anders willen.

    Ben wel benieuwd naar een WWI thema. Kan zo snel geen game opnoemen die ik gespeeld heb met WWI thema. Vraag me af hoe ze het dan op gaan lossen met alle verschillende wapens, gadgets en attachments etc.
     
  10. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Loopgravenoorlog... met 64/128 man in een greppeltje staan...
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Vergeet het mosterdgas niet.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117


    Zo hoor je BF te spelen :thumbs:
     
    Barbabravo en McSparkle vinden dit leuk.
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Een opgepoetste versie van BF3 dus :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hedendaagse oorlogsshooters heb ik nu ook wel eens gezien. Hoeveel van dat soort games zijn de laatste jaren wel niet uitgekomen. Mij lijkt WWII echt vet. Terug naar de oude BF1942 maar dan met de graphics en techniek van nu :)
     
    Smirnoff en Zumpelvelder vinden dit leuk.
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    HAHAHA!! :lol:
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Na BF3/4 is het wel weer leuk om een ander thema te hebben. Ik hoop gewoon op WWII met iconische locaties.
     
    Smirnoff, Tim en Barbabravo vinden dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ehm Vietnam was dlc ;)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Precies dit.
    Bad Company op de 360 was mijn eerste echte fanatieke (al eerder BF gespeeld maar het sprak me toen nooit zo aan) kennismaking met Battlefield en heb het sindsdien altijd boven COD gezet als mijn favoriete MP shooter. Echt heerlijke maps had Bad Company 1/2, maargoed BF3 en BF4 ook natuurlijk. Vietnam uitbreiding was echt tof, en omdat het al zolang is geleden dat er iets van WW1 of WW2 is uitgekomen hoop ik dat ze die kant op zullen gaan. BC3 ook goed natuurlijk!
    Zou wat zijn als Battlefield en COD dit jaar met een WW2 spel uitkomen.:eek::D
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    WW1 gaat het niet worden. Het BF MP concept werkt daar niet echt in. En daarnaast is er al volgens mij een keer gezegd door EA dat BF5 weer een deze tijd shooter ging worden.
    Dus ik neem het met een korreltje zout.
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ze zeiden toch alleen dat het een militair tintje kreeg? Niks over de tijd waar het in speelt.

    De laatste 6 BF's (op Vietnam DLC na) waren allemaal hedendaags, ben er wel klaar mee :p
     

Deel Deze Pagina