1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Battlefield 4] Cobern Gaming zoekt leden om team te starten

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Bifty, 1 nov 2013.

  1. Bifty

    Bifty New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Hallo gamers,

    Mijn naam is Bart, ook wel Bifty genoemd. En ik ben co-owner/webmaster van Cobern Gaming. Wij zijn in 2009 begonnen als Call of Duty 2 e-sport PC gaming clan. Verschillende teams van ons hebben op hoog internationaal niveau gespeeld. Na Call of Duty 2 zijn wij een Delta Force: Black Hawk Down clan begonnen. Ook hier hebben wij op hoog niveau internationale wedstrijden gespeeld.

    Het PC gamen is sinds een jaar wat afgezwakt en zijn wij met een aantal personen actiever geworden op de xbox 360. Wij hebben verschillende teams gehad op Call of Duty: Black Ops II en Battlefield 3 maar zijn hier helaas mee gestopt wegens tijdgebrek. Om toch met games bezig te blijven zijn een aantal van ons overgestapt op iets compleet nieuws: het schrijven van nieuwsartikelen met betrekking tot games. Zoals je op onze website kan zien (www.cobern-gaming.nl) heeft dit concept goed uitgepakt en hebben we al vele contacten met uitgevers etc.


    Tóch wil ik weer meer uit het gamen halen. Vandaar dat ik op zoek ben naar actieve Battlefield 4 spelers om samen met mij een team te starten.
    Ik zoek Nederlandstalige gamers van het liefst 16 jaar of ouder, die beschikken over een Gold membership en een goed werkende koptelefoon.


    We zullen volledige support krijgen van het management en zullen er later ook verschillende vormen van sponsoring mogelijk zijn. Denk hierbij aan Gold membership code's, nieuwe headset, etc.

    Laat hieronder even weten of je interesse hebt of neem contact met mij op via:
    Gamertag: Bifty NL (voorkeur)
    Mail: info@cobern-gaming.nl


    Met vriendelijke groeten,
    Bart / Bifty
    Co-Owner bij Cobern Gaming



    P.s. We zijn ook nog hard op zoek naar een extra game-redacteur die ons team kan komen versterken.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013

Deel Deze Pagina