1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Battlefield V

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 21 mei 2018.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Oké ik ben hyped. Dit ziet er wel heel dik uit. Rotterdam map confirmed.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    [​IMG]

    Dit dus :')

    Ben juist blij dat ze van het standaard grauwe WW2 zijn afgestapt en er zelf een soort draai aan hebben gegeven. Me likeee
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    • No Season Pass
    • Launch locations are France, Africa and Rottedam and North Africa desert
    • Coop Mode called Combined Arms
    • Single player War Stories return
    • Fortifications are things like sand ags, trenches, tank stoppers. Only supports can build offensively defense fortifications such as machine guns, field cannons and are much faster at building everything.
    • Predetermined areas to build such as at flags, can rebuild destroyed buildings
    • Attrition system - health bar is in stages, only regen up to closet stage not to 100 anymore
    • Physical interactions - every action in the game requires a player interact for things like medkits, spotting, ammo, ledge grabbing (example: healing requires walking over to a health pack, character animation to pick it up, then start healing)
    • No more HUD/map spotting, spotting is based on movement/changes around you
    • Attrition system - much less ammo on spawn, out of ammo after a few fights, but more ways to resupply ammo in the battlefield from packs, crates, or grabbing small amounts of ammo off of bodies (all requires physical interactions)
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Rottedam of Rotterdam?

    Edit nvm
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2018
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Iedereen de JackFrags video kijken. ZOVEEL details in deze video. Deze game wordt epic.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Post dan!
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    HIERDAN

     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Tja, laat die stakkers lekker janken, en prima dat ze vervolgens wegblijven uit de game.
     
    Lijpe Mocro vindt dit leuk.
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Damn dit is wel echt een must watch idd
     
  12. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Hmm....ik haal hem sowieso, maar ik vond de reveal trailer van Battlefield 1 156x Beter. Toen ik die had gezien was ik echt helemaal hyped en de game is episch!!!!
    Dit is nu niet het geval.....ben wel super blij met ww2 en alle nieuwe toevoegingen, maar de trailer vond ik slecht....totaal geen ww2 gevoel.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Trouwens niet mis met vechtende vrouwen in de game. Franse verzet had ze, Nederlandse ook. Meisje met het rode haar!? Zou een hele vette war story kunnen worden.

    O en misschien was echt meevechten met de mannen niet zo accuraat als je naar de trailer kijkt, maar heb echt liever ook een paar vrouwen online die met vrouwen spelen.

    Sommige vrouwen zijn echt bizar goed in dit soort games. Ik ken er een paar in COD in mijn omgeving die zo prestige 10 COD mannen eruit knallen alsof het niets is. Zal met deze game ook wel lukken.

    Een paar goede BF spelende vrouwen juich ik alleen maar toe. Je zult het maar meemaken dat je eigen vriendin, wat ik bij mijn broers heb gezien, je zodanig afknalt, dat je, spreekwoordelijk, tranen krijgt van geluk.

    Trust me: Vrouwen in games en vrouwen die games spelen, zoals bovenstaande titel, vind ik best wel een goede toevoeging. We gaan een mooie game tegemoet denk ik en hele vette ervaringen. _O_
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    [​IMG]
     
    Jimmy J., WorkingTitle, Alexknl en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Eikel, ook goedemorgen! :+
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ben ik de enige die voor zich ziet hoe Geel naar de plee loopt, zijn boxers naar beneden jast en tegen zijn half stijve klabanus zegt:
    :+ Kan aan mij liggen hoor.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lekker makkelijk zo zeg.

    Trailer gezien, gaaf hoor. Heb eerlijk gezegd Battlefield One niet gespeeld, kon 'm zelfs laatst voor een tientje halen.. maatje van me wilde die game niet spelen dus haha. Deze ga ik hoe dan ook spelen, iets meer van deze tijd en veel nieuwe changes. Small hyped.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Natuurlijk zeg ik dat elke morgen tegen mijn eikel, weet je toch!? :+
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Trailer vond ik echt niet goed maar na het kijken van de JackFrags video ben ik wel ontzettend hyped.Was in eerste instantie bang dat het een reskin van BF1 ging worden maar dat blijkt dus absoluut niet zo te zijn. Vooral blij dat ze Squad play een belangrijkere rol geven
     

Deel Deze Pagina