1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beschrijf jouw droomgame

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxz, 7 jul 2009.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou het echt vet vinden als er een First persen soccer game komt. Dat ze dan de technieken die DICE gebruikt heeft voor mirrors edge Gebruiken om zo een FPSoccer spel in elkaar zetten.
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Of een nieuwe versie van Life's a bitch, ik vindt die laadtijd van 9 maanden namelijk zo kut...
     
  3. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Even mijn oude topic een kick geven :) al weer lang geleden! misschien iemand nog leuke ideeen?
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel grappig dat het een jaar later al bijna uitgekomen was. De F1 games zijn nu zeker niet perfect, maar toch al erg gaaf om te spelen.

    Wat ik nog steeds mis:

    LotR RPG, dat je vrij rond kan lopen door Middle Earth, quests kan doen, een party kan samenstellen, epische battles kan doen etc..

    Pokemon MMO. Serieus, waar blijft die epische pokemon game dat je first/third person door de wereld kan lopen, andere spelers/trainers kan tegenkomen, avonturen kan beleven anders dan van bovenaf gezien. Ik snap nog steeds niet dat dit nooit uitgewerkt is (er is een grote markt voor, kijk maar naar de sales van alle pokemon games).
     
  5. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een of andere FIFA op de PSP dat niet, danwel met third person. Maar laat je niet blind staren hoe vet het er uit zou kunnen zien want dat zou flink kunnen tegenvallen. En dan steeds van speler switchen(of niet).
     
  6. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Lijkt me ook vet, maar ik hoop vooral op oudere auto's uit bijvoorbeeld 1980 en oude seizoenen met oude regels en oude coureurs etc.
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Beyond Good And Evil 2
    Vooral om de nostalgie eigenlijk :9
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Niet echt een droomgame, ik speel zelfs zelden fighters, maar ik vraag me al tijden af waarom er geen free roam fightinggame bestaat. Dat je door een stad kan lopen, trainen in dojo's, vechten in arena's etc. Dit kan toch gewoon toegepast worden in games zoals WWE, Tekken, UFC? Of uberhaupt een fightinggame met een goed verhaal.

    Ik geloof dat Mortal Kombat het ooit heeft gedaan, maar dat was niet echt goed uitgewerkt. Natuurlijk heb je ook games zoals Yakuza, maar ook dat is anders.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lord Of The Rings Online is een MMO RPG, toffe game hoor!
     
  11. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou eens een echte grootschalige game willen hebben waar je volledig free bent in de vorm van de grote veldslagen en oorlogen etc..

    echt een game waarbij je bijvoorbeeld een ridder of viking bent , in het midden van een veldslag met 1000 andere npc's bijvoorbeeld.

    of zoals indertijd bij MOH bij de bestorming van Omaha beach.. maar dan met nog veel meer npc en dat je echt alle kanten uitkan zonder naar een vaste plaats te moeten gaan.

    Reizen vanuit omaha beach tot in hartje germany , ..
    weet ni echt hoe ik het moet uitleggen maar alleszins niet zo als de COD en MOH reeks waarbij je van missie naar missie gaat.. echt een soort van RPG en freeroam :)

    edit: en een Pokemon game in firts of 3rd person zoals de gameboy games zou inderdaag gaaf zijn! je eigen pokémon in het wild gaan vangen enz :)
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  12. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Een FPS Commando's
     
  13. efmfresh

    efmfresh Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou verschillende games samenvoegen zoals Skate,Cod,Forza,....en dan als map zou ik Google Earth gebruiken......
    Om te racen zou je dan naar circuits moeten gaan,skate zou je overal kunnen doen,Cod in oorlogsgebieden,Gta spelen in je eigen dorp,...
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wow dat was echt een kutgame.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Freeroam game in de toekomst, mix van Mirror's Edge en Deus Ex met een vleugje Blade Runner en I Robot als stad. Niet te veel robots en andere shit, moet wel herkenbaar blijven maar toch een toekomstige sfeer hebben.

    En qua footies, een voetbalgame op de Euphoria engine. _O_
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Pfff inderdaad man. Sowieso mogen al die voetbalgames is wat mooier worden. Waarom is het publiek nog steeds van karton gemaakt? THE FUCK? We hebben games als Uncharted 3, Gears of War 3 en dan ziet FIFA er altijd zo poep uit. WAAROM? Ze verdienen ongelofelijk veel geld met die game. Maak alles is wat mooier EA.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd van droom maar niet realistisch is dat is een racegame waar je als map een heel wereld deel heb.
    Zeg maar heel de map ter grote van Nederland of Belgie.
    Enkel is dit onbegonnen werk maar zou wel enorm leuk zijn.

    Opdrachten en missies in je eigen dorp kunnen doen.
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een soort Sid Meier's Pirates, als open world game.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Next Gen footie. Waarin je tijdens dode spel situaties close ups krijgt van lekkere wijven in het publiek. \o/ :cool:
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    The Elder Scrolls : Pokemon.

    Nuff said
     

Deel Deze Pagina