1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste album 2013?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Heroic, 21 dec 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daft Punk = Homework -_-

    Veel nieuwe namen voor mij in deze thread. Waar houden jullie de nieuwe releases bij?
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Fijn lijstje!
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Pitchfork, Musicmeter, TheNeedleDrop en Lastfm :)
     
  4. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    meeste albums zijn inderdaad al genoemd, maar ik heb nog een honorable mention voor "Chvrches - The Bones of What You Believe".

    Ontzettend catchy elektro/synthpop album.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Beter laat dan nooit. De volgende albums steken er voor mij dit jaar bovenuit, ook al heb ik dit jaar eigenlijk heel weinig geluisterd.

    [​IMG]

    Lekker albumpje. Voor fans van RJD2, Emancipator en soortgelijke muziek een aanrader.

    [​IMG]

    Run The Jewels - Run The Jewels, een gratis EP die toch wel het beste hiphop album van het jaar genoemd mag worden. Volgend jaar het echte album.

    [​IMG]

    Heerlijk soulful album met een goede balans tussen rap, zang en instrumentaal.

    [​IMG]

    Woodkid - The Golden Age. Een verfrissend album vol bombastische nummers. Bekend van de AC trailers.
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Pretty Lights...wéér een artiest waarvan ik niet wist dat er een nieuw album was. :{

    Ik zet hem net op en track 1, Color of My Soul, is meteen een lekkere binnenkomer zeg!
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb dit jaar weinig nieuwe muziek gehoord. Push the Sky Away van Nick Cave and the Bad Seeds vind ik fantastisch.

    Kan iemand mij andere CD's aanraden met vergelijkbare muziek? Misschien zelfs van Nick Cave.

    Ben nu net terug van een avond café met vrienden, heerlijk relaxt gedronken, gepoolet en getafelvoetbalt. Net de film Prisoners afgekeken (moest nog een uurtje) en dan nu Push the Sky Away luisteren... dat is zó krachtig!
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Richard Hawley - Standing at the Sky's Edge (2012)

    Vooral de titeltrack is echt mannenmuziek, voor whisky en filosoferen over het leven.


    edit:
    Oh mijn God, Modder, wat een ongelofelijke plaat is dat Run the Jewels! :eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    En nog gratis weggegeven ook. De echte plaat komt volgend jaar namelijk pas.

    Vooral te danken aan de geweldige producties van El-P uiteraard, die had vorig jaar ook al wat geweldige producties op zijn eigen album, zoals bijvoorbeeld deze:

    [yt]EN6in-2Cs1U[/yt]

    Ik moet voor de rest deze thread eens even doorspitten voor nieuwe muziek, want ik heb dit jaar eigenlijk voornamelijk Digitally Imported aan gehad. :+
     
  10. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig kunnen mensen verschillende smaken hebben.;)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    wauw :eek: gruwelijk zeg! _O_
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Thanks!
     

Deel Deze Pagina