1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youngster

    Youngster Guest

    Koop de Iriver IFp-180t, heb ik ook is 128 MB en speelt wma Mp3 en heeft ingebouwde FM tuner.

    te vinden op www.mmport.nl heb ik em ook vandaan.
    prijs is 200,-
     
  2. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mij ooit de iRiver iFP-190T (256 MB) gekocht. Fantastisch dingetje. Zit ook een radio op, speelt WMA, kan Voice-recorden. (maar dit zijn niet echt functies die je vaak gebruikt vind ik)

    Eén van de belangrijkste argumenten is de opslagcapaciteit. Voor 256 Mb betaal je natuurlijk al een stuk meer dan voor 128 Mb, maar er zijn een aantal zaken die je in het achterhoofd moet houden:
    - als uw MP3's een bitrate hebben van 192 kbps dan zal de grootte van een MP3'tje ook al toenemen ipv een bitrate van 128 kbps.
    - Ik heb mij ook een Cassette Adapter aangekocht. Die cassette verbind ik met mijn Iriver (net zoals een koptelefoon, maar in plaats van naar oordopjes gaat het naar een cassette) en bijgevolg heb ik ook een MP3-speler in mijn auto. Gedaan met CD's te schrijven en dit spaart u ook veel tijd en een beetje geld uit. (Heb je een nieuw fantastisch liedje, zwier het op uw MP3-stickje en je kan het in je auto beluisteren)


    En die site in Nederland is goedkoper dan die site in België. (Het kan natuurlijk zijn dat de verzendingskosten hoger oplopen, dat zou je eens moeten navragen)
     
  3. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil zo veel mogelijk informatie voordat ik besluit welke ik nemen zal.....maar niemand weet het antwoord op mijn vraag dus??? :{

    en ik zit te denken over die Frontierlabs Nex IA (oid)

    is dat serieus wat?

    en over die MPIO DMG kan ik nx vinden....:{
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  4. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1

    Ja maar hoeveel kost zo'n iBead? Want ik wil zelf eigenlijk iets van de 200 euro en het liefst nog 150. En een radio en een voice record heb ik eigenlijk niet nodig. En een Fm Radioscan kan je voor 4 euro in de winkel halen. Mij gaat het eigenlijk om dat ik de goedkoopste en de beste van de goedkoopste klasse heb.
     
  5. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
  6. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    64mb is dat niet weinig???
     
  7. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    128 mb is 165 euro. zo'n goedkoop radioscan ding is weggegooid geld overigens.
    je hebt ook wel goedkopere spelers
    kijk gewoon even rond
    daar kun je ongeveer 20-25 liedjes op. (128 bitrate)
    maar er komen steeds weer nieuwe technieken uit waardoor de liedjes steeds kleiner in formaat worden.
    Let er daarbij op dat de mp3spelere firmware upgradedeble is, anders kun je later geen nieuwe software met nieuwe dingen als mp3pro en ogg op je speler zetten.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  8. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een [​IMG] nokia 5510 waar een radio én een MP3 speler opzit. MP3's via de usb poort naar binnen pompen, wel 64 MB(genoeg voor 14 à 16 liedjes), maar optimaal natuurlijk zo'n klein ding met een telefoon wappen, games enzovoorts ingebouwd!
    En met de radio kan je ook nog fragmenten opnemen!
    Had ik gekocht bij correct computers in Rotterdam, die helaas geen website hebben. Supergoedkoop! Misschien kan de threadstarter daar nog even kijken of de nokia 5510 er nog is?
    p.s. ik had hem voor 149,- euro exlusief btw gekocht.Superrrrrgoedkoop! Elders kost het ding zo'n 250 euro!
     
  9. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor die site T-box. Dusjij heb een i-Bead?
    Maar kunnen die ook op een win98 gedraaien?
     
  10. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    yep. ik heb 128 mb versie
    hij draait ook op win98, alleen dan moet je de driver eerst installeren. Bij XP is het plug-and-play
     
  11. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    En die drivers zitten gewoon op een cd?
    En hoeveel nummers kan je op die van jouw zetten?
    En ik zie ook altijd in winkel folders enzo cd spelers staan.
    Maar daar staat dan bij cd/mp3 speler. Maar dat zijn toch geen mp3 spelers zoals die I-Bead? Het is gewoon dat je ook cd's kan draaien waar mp3 nummers op staan? Of heb ik het fout?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik heb een Sharp Minidisc...telt dat ook?
    is eignelijk ok een MP3 speler maar dan heb ik geen geheugen maar schijfjes..wat veel leuker is O-) hahaha :D just kiddin
     
  13. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een MD maar ik ben ook opzoek naar een mp3 speler das veel relaxter.(en ze zien er beter uit)
     
  14. Godd

    Godd Listen to Godd

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    neem een Iriver die is echt de best, ik heb hem zelf niet maar een vriend van mij wel, dat ding 0wnt echt.

    Zelf heb ik een Napa MCD 380, die doet het ook wel goed en heb wel goede kwaliteit(is vergelijkbaar met als iemand anders zegt: geluid is echt FANTASTIES)
     
  15. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    welke IRiver heeft hij dan??
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die beatman gehaald van die site en hij is wel heel goed!
    200€ en gisteren rond 6u bestel ik hem en vandaag rond 10u was hij hier al!
    Gewoon betaald aan de deur!
    OEH YEAH!!!!!!!
     
  17. Youngster

    Youngster Guest

    Koop gewoon Iriver ifp-180T, is betaalbaar 200€
    super kwaliteit geluid en je kan WMA,MP3 en Fm tuner, ook kun je voice recorden en je hebt 128 MB,kan ook de ifp-190t kopen met 256MB maar is natuurlijk ook een tikje duurder.Ik heb de 180T nu een maandje en ben er zeer over te spreken,mooie aandachtstrekker :D en geweldige mp3speler.ook zeer klein en weegt bijna niks,en doet 20 uur met 1 AA batterij.
    Zo nu heb ik je even wat info gegeven over de ifp-180T,ik hoop dat je er wat aan hebt.

    Fenno

    [Edit] Oeps zie nu pas dat je er al een hebt gekocht:) [/edit]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2003
  18. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik vind 128 mb eigenlijk een beetje weinig.....ook omdat je maar 1 zo'n geheugen kaartje hebt, en nieuwe kaartjes ook erg duur zijn....

    kreeg je ook geheugen erbij toen je em kocht???
     
  19. Youngster

    Youngster Guest

    Zit gewoon 128 mb in het apparaatje ingebouwd,maar is helaas niet uit te bereiden..
     
  20. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    me vader heeft die gehaald bij Gsmplasa (of plaZa).nl
    voor 89 euro, met verplicht abbonement voor een jaar (12,50 per maand) met elke maand 500 belminuten

    Hoe vind jij trouwens die nokia manager werken?? (om de mp3's erop te zetten)

    Jezus wat een kolere programma zeg en dat voor nokia nog wel
    hoezo gebruiks onvriendelijk

    dis mijn mp3 speler:
    in de aanbieding toen voor 150 bij dixons, toen zag ik dat ze verkeerd hadden geprijst (100 euro) toen had ik hem snel gehaald (anders niet) en ik kreeg hem nog mee ook
    maar in de winkels kost ie nou 180
    MPMAN F60
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina