1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beste MP3-speler!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tronky, 17 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    128mb zijn toch wel iets van 57 liedjes hoor in wma!
    Die beatman van mij is wel heel erg goed alleen is het menu'tje heel slecht! Het is heel ingewikkeld! Om bv van radio naar mp3 te gaan ofzo is het echt vreemd...
     
  2. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    128 mb is ongeveer 2 uur in mp3.....dat vind ik weinig, als je het niet kan vervangen....als ik bijv op vakantie ga, wil ik wel meer dan 2 uur muziek mee!
     
  3. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook mp3/cd spelers en die zijn wat goedkoper maar ook enorm lomp. Die passen niet eens in je broekzak. Ik heb mijn iBead vaak om de nek hangen, omdat hij maar iets van 35 gram weegt. Dit kun je ook niet upgraden en er zit vaak ook geen radio/voice record op.
    Ik zou gewoon al je cd's dan rippen en op je mp3speler zetten.

    Ja alle drivers staan op de cd. Je kunt er ongeveer 50 nummers op in wma. In de toekomst word dit waarschijnlijk nog iets meer door andere comprimeertechnieken. Maar je kan natuurlijk ook de 256 mb versie kopen
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  4. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand ervaring met de Frontierlabs Nex IA????
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    In wma krijg ik er 57 liedjes op.
    Da's niet niets hé!
     
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    nou......dat vind ik niet echt veel....ik weet niet hoe lang bij jouw 1 liedje duurt...?
     
  7. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Zelf heb ik de Iriver IMP 350. Echt een perfect ding. Doet heeeel lang met z'n accu's en ziet er ook nog eens super 'geil' uit. Het is natuurlijk wel een cd speler mp3/wma(en nog meer formaten combo) hier een link naar z'n grote broerte: http://www.mp3cdspeler.nl/winkel/?produkt&id=236
    Deze is alleen qua design wat anders. Ook zit er een radio op dit ding :p
     
  8. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    cd/mp3 spelers zuigen!

    het gaat me juist om dat dat ding niet zo gigantisch log en lomp is, zodat ik em mee kan nemen zonder dat ik een extra rugzak mee hoef.......
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb een minidisc, en vind dat tog een stuk beter dan mp3 spelers... een minidisc is voor mij klein genoeg, je kan er veel meer muziek op zetten... (bij longplay 4 cd's op 1 md zonder dat ik kwaliteitsverlies constateer), je kan van alles opnemen, computer, tv, radio, cd speler, andere md etc.. en het blaast lekker^^
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    cd/mp3 speler zuigen niet!

    Ja ze zijn iets groter, maar passen perfect in mijn zak iig (die ik heb is exact even groot als een cd en 17 mm dun :p. + je kan er normale cd's in afspelen + het is veel goedkoper om een cdje te kopen en te branden met 300 liedjes dan een 1000 gig geheugen stick of wat dan ook te kopen.

    Maar het is idd wel een stuk groter dan een 'pure' mp3speler dus als je van die lekkere strakke broeken draagt :p waarbij je nix in je zakken kan stoppen is het misschien niet super...
     
  11. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar een mp3 speler kun je alles er gemakkelijk vanaf halen en er nieuwe opzetten.......bovendien staat het veel stijler......
     
  12. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je gewoon de iBead 256 mb nemen 225 euro of de Nex IA 256 mb (ook uit te breiden) 209 euro
    het voordeel van de iBead is: heel klein, oplaadbare accu,
    nadeel: niet uit te breiden
    voordeel Nex IA: uit te breiden, afstandsbediening
    nadeel: steeds 2 batterijen nodig, relatief groot

    Dit zijn de twee compleetste, goedkoopste (duurdere) en kleinere mp3spelers momenteel.
     
  13. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    mwoh, reken maar dat mijn IMP 350 stijl is... :p een stijelere discman is er niet te krijgen (op de nieuwe iriver modellen na dan..)
     
  14. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je een goedkope moe je de iPod kopen uhhum, maar wel 30 Gb.
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    wat lul je nou slap? de ipod is juist associaal duur... maar wel 'stijl' en super goed natuurlijk...
     
  16. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    ipod is ook Log en Groot! Kan je net zo goed ene muziek doosje menemen..

    Koop een Mpio DMG(+) ÉCHT een top ding. En alle mensen die een MD hebben, die moeten eens naar MP3 luisteren, het geluid is veel zuiverder...je hoort het verschil echt goed!
     
  17. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    naja....ik heb dus de Nex IA maar gekocht.....met 512 MB....en tot dusver bevalt ie me wel goed....
     
  18. matn

    matn .

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vind dat je btr in 1 keer voor zo'n mp3 speler met hd kan gaan .... want die uitbreidingskaartjes zijn ook verrekte duur en dan ben je nog zo over de prijs heen van een mp3 speler met 10gb
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  20. Weasel

    Weasel The Punisher

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij een erg goed ding, ik wou die eerst kopen totdat ik mijne kon kopen voor 100 euro (nieuw)

    hier nog wat extra's over jouwe

    keb er 2 van die soort gevonden op de dixons site

    de goedkopere van creative

    De duurdere van Creative

    er staat ook een vergelijking bij maar die kan ik niet copy'en maar die staat er onder, kijk maar :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina