1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken/TV] A Song of Ice and Fire | A Game of Thrones

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door oeloeimanu, 20 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan kan je nog altijd als publisher voor de vorm boetes in het contract verwerken.....
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wat Rowling volgens mij had met HP aan het eind, wat ze heeft niet altijd positief gesproken over de uitgever die de boeken publiceerde.

    Ik haat deadlines en zou als schrijver eisen dat ik mijn tijd krijg, dan maar wat minder inkomsten per boek. Als het boek goed is, pak je die wel terug via zaken als souvenirs en andere prullaria mocht het allemaal aanslaan.

    Liever een goed boek, dan een boek dat op tijd komt.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mja, waar trek je de grens. In dit tempo komt het laatste boek niet eens af...

    JK had haar leeftijd wel waf meer mee.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Logisch dat die uitgever de boeken zo snel mogelijk wil hebben (of in ieder geval binnen een redelijke tijd). Zij gaan echt veel inkomsten mislopen doordat het nu al niet lukte om TWOW voor seizoen 6 uit te krijgen (waarschijnlijk hadden veel serie-kijkers het boek alleen al gekocht om te lezen wat er met Jon gebeurt) en als straks het laatste boek uitkomt 5 jaar nadat de serie is afgelopen zullen heel veel mensen er niet meer geïnteresseerd in zijn.
    De eerste drie boeken schreef hij in 2 jaar en dit waren ook nog eens de beste in de serie, daarna minimaal 5 jaar per boek vind ik echt onbegrijpelijk.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Teveel snoepreisjes.
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Eindelijk eens aan deze serie begonnen.
    Eerste paar eps gekeken, maar weet me nog niet echt te pakken. Wellicht dat het nog wat spannender wordt. Had misschien iets te veel verwacht, terwijl het nog op gang moet komen.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Naar een boek kijken heeft dan ook niet zo veel zin... Tis toch echt de bedoeling dat je het leest :+
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik zou het andere topic gaan checken, hier kan je nog wel eens gespoilt worden. En ja je komt nog wel lyrisch terug,
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Boeken/TV

    Waarom moet er dan ook nog een TV only draadje zijn. :+
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Omdat de boeken eerst voorliepen op de serie zodat er ongewenste spoilers waren? :+

    Bovendien loopt het verhaal van de boeken op sommige punten behoorlijk anders.
     

Deel Deze Pagina