1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands 1&2: Friends list voor Co-op

Discussie in 'Games' gestart door RuudG, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RuudG

    RuudG Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Boys & girls

    Om Borderlands 1&2 fijn te kunnen spelen stel ik voor dat degene die graag in co-op vorm de wereld van borderlands 2 willen verkennen (en/of borderlands 1 nog eens willen spelen) hier hun naam achterlaten

    (tenzij dit al gedaan wordt, laat me dan iets weten).


    Ik speel zelf al een aantal jaar Xbox 360 en uit ervaring weet ik dat ik me beter amuseer met een headset op mijn bol en in co-op vorm (Battlefield 2, Battelfield 3 ,...)

    1. Voeg me toe om borderlands 1 te spelen en voor 21 september borderlands 2 te spelen in co-op style \o/
    2. laat hier zelf je naam achter als je je friendlist wilt uitbreiden voor borderlands 2



    Xbox naam: RuudG


    c u soon
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2012
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Kun je toch net zo goed (of misschien beter zelfs) in het Borderlands en Borderlands 2 topic zetten als je co-op wilt spelen?
     
  3. RuudG

    RuudG Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Leek me nog al wat rommelig worden ? Na een volgende post zou mijn post al vergeten worden. Leek me niet zo effectief als een nieuwe discussie te plaatsen ;) (toch merci voor de tip)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    We houden het Xbox360 Games gedeelte graag overzichtelijk, met 1 topic per game. Coentjuh zijn opmerking komt dus niet uit de lucht vallen.

    Om diezelfde reden gaat dit topic ook dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina