[XOne] Borderlands: The Pre-Sequel

Discussie in 'Games' gestart door gekske, 25 apr 2014.

1. gekske

gekske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ben net nieuw hier en wilde het ook eens proberen te plaatsen.Ik ben helemaal gek van Borderlands maar kon dit spel nog niet vinden in de lijst hier.
    Sorry als mijn topic niet geheel goed is.Ik doe me best.

RELEASE DATES
    Fall 2014

GAME INFO
    Shoot 'n' loot your way through a brand new adventure that rockets you onto Pandora's moon in Borderlands: The Pre-Sequel, coming this Fall for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC!

Discover the story behind Borderlands 2’s villain, Handsome Jack, and his rise to power in this brand new game in the Borderlands series. Taking place between the original Borderlands and Borderlands 2, the Pre-Sequel gives you a whole lotta new gameplay featuring the genre fusion of shooter and RPG gameplay that players can’t get enough of.

Get high in low gravity and launch across the moonscape to take enemies down from above using new ice and laser weapons. Catch-a-ride on the lunar landscape with new vehicles equipped with deadly weapons allowing for more levels of destructive mayhem.

So grab a friend (or two, or three), strap on a rocket, and take off on a brand new Borderlands adventure

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb erg genoten van deel I en II, inclusief practisch alle DLC. Maar bij de een na laatste DLC van deel II was ik er opeens helemaal klaar mee.

Dit deel ga ik dus zeer waarschijnlijk niet halen, in elk geval niet voor lastgen (360). Maar ook niet als die op de One/PS4 komt...

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Jammer dat hij niet op next gen komt. Misschien weer zo een deel zoals een Gears Judgment. Een onnodig deel. .

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Met Borderlands 2 was ik gewoon klaar omdat ik voor m'n gevoel alles al een beetje gezien had en ik rond level 50 tig legendaries heb gegrind en later door het level cap werden niet wapens waardeloos.

Ik vind het prima dat ze met een ''tussendeeltje'' komen, maar ik geloof niet dat het echt zoveel moeite is om deze game naar de next-gen te porten. Gooi de reso omhoog en de framerate op 60fps en de meeste mensen zijn wel tevreden. (er komt immers ook een pc versie)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben ook helemaal klaar met last-gen. Zal mij niks verbazen als ze later de game naar current gen over gaan zetten.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben er niet echt klaar mee als in; ik heb nog oude games. Maar ik wil geen nieuwe games meer kopen ervoor

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond deel 1 vet. Deel 2 mwoah (miste gewoon mijn classmods zoals in deel 1, wellicht nog eens met een andere character proberen). Deze ga ik ongetwijfeld ook nog wel een keer spelen. Nog niet echt een goed beeld van wat ik ervan moet verwachten.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Super tof dat er nog een BL game komt, maar wat baal ik ervan dat mijn 360 weg is. Helaas komt hij niet op de Xbox One :mad:

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat je gewoon meer van hetzelfde moet verwachten, maar dan met nieuwe skilltree's.

10. gekske

gekske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook deel 1 en 2 gespeeld en twijfel heel erg om deze te halen.
    Ik denk dat het deel 2 in een nieuw jasje word.

Andere caracters maar grotendeels verhaal hetzelfde.

Ik zal hem wel te ruil vragen ofzo , maar zeker geen €60,- voor betalen.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat hier wel om een nieuw verhaallijn en het speelt zich af op de maan en niet op Pandora :) dus we krijgen wel echt iets nieuws, maar grafisch enzovoort hoef je niks vernieuwends te verwachten.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Release 17okt. Want okt was nog niet vol genoeg

13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik wacht wel op de next gen remake of hopelijk gewoon borderlands 3

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Toch belachelijk dat je hiervoor de oude console uit de kast moet halen :{ ik heb wel weer zin in BL om heel eerlijk te zijn, maar ben helemaal klaar met de 360. Heb niet voor niets nextgen in huis gehaald...

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik heb mijn x360 helaas verkocht, maar misschien maar goed ook :)

16. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik niet, maar heb helemaal geen behoefte om die weer aan te sluiten. One en ps4 in huis. Vind het ook bullshit dat het alleen voor last-gen is :confused: enige reden die ik kan bedenken is dat ze meer tijd nodig hebben voor nextgen release of dat BL3 er aan gaat komen op next gen.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Verwacht eigelijk wel dat ze binnenkort BL3 aankondigen. BL heeft het heel goed gedaan, dus de kan is zooo inmens dat er een deel 3 komt. Is er een binnenkort een grote gamesbeurs, waar hij aangekondigd zou kunnen worden? :D

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    De E3? :p

Ma'ja tegenwoordig worden games zomaar uit het niks aangekondigd, dus wie weet gebeurd het niet op een beurs ;)

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    We zullen het wel zien :). Ik ben wel toe aan een NextGen BL :D

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina