1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: WWII

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 21 apr 2017.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    In de volledige game zullen echt wel een stuk meer wapens zitten
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Is dat al ergens bevestigd? BF1 had bijvoorbeeld ook maar weinig wapens in het begin.. Daar kregen we een paar maanden geleden pas wat nieuwe wapens. Hoop dat ze toch wat meer beschikbaar hebben bij release.
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nee niet bevestigd denk ik maar omdat de CoD's altijd wel 5-6 wapens per categorie hebben verwacht ik dat hier eigenlijk ook wel. World at War heeft in mijn herinnering ook niet opvallend weinig wapens gehad
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Sledgehammer onthult Call of Duty: WW2 Zombies op Comic Con
    Activision heeft laten weten dat de Zombies-modus van Call of Duty: WW2 wordt onthuld op de San Diego Comic Con.

    Op 20 juli is ontwikkelaar Sledgehammer Games aanwezig om de modus uit de doeken te doen. Hoewel er nog weinig details bekend zijn, zegt de uitgever dat het een "getwiste visie" is op Zombies uit de andere delen.

    De San Diego Comic Con loopt van donderdag 20 juli tot en met zondag 23 juli. Recent werd bekend dat Call of Duty: WW2 snellere servers krijgt.

    [​IMG]
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dat hele zombie gebeuren trekt me weinig. Hopelijk is de base game gewoon ijzersterk.
     
    Bidle en Servantes vinden dit leuk.
  7. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    [​IMG]

    Michael Condrey has posted on Twitter a first look at a new edition of Call of Duty: WWII: The Valor Collection.

    The edition includes a Commemorative Bronze Statute, a Nazi Zombies Poster, Collectable Blood Raven Sword Pin, and Division Patches.

    EBGames Australia has started taking pre-orders for the Valor Collection and has revealed some new details on the types of editions available. There are two Valor Collection Editions: Valor Collection Pro and Valor Collection Standard.

    The Valor Collection Pro includes the Call of Duty: WWII Pro Edition (steelbook, game, Season Pass) and the entire Valor Collection of items. The Valor Collection Pro is available for PS4 and Xbox One.
    The Valor Collection Standard includes the just the game, steelcase (different than the steelbook), and the Valor Collection items. This edition is available on PS4, Xbox One, and PC.


     
  8. KEN_123

    KEN_123 HipHop is not HipHop no more

    Berichten:
    854
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik ben aan het liegen als ik zeg dat ik het beeld niks vind, maar toch geen cod die special edition meer waard is.
     
  9. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Dat 'statue' is retevet! :D
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik koop de game misschien wel als ze die onzin rond de hakenkruizen fiksen. Heb je Godverdomme eindelijk weer een WW II shooter, gaan ze pussy doen. Beter Wolfenstein kopen dan denk ik. 8)

    Puur voor het historische deel van de game haat ik dat ze het veranderd hebben. Het hoort gewoon niet, voelt gewoon raar in een WW II game. Lijkt net alsof je WW II voor een deel loop te ontkennen. Fixen ze het, dan overweeg ik een aanschaf.
     
  11. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ze nemen je mening vast mee in de overweging.
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Er zitten gewoon hakenkruizen in hoor.
    Alleen in de MP niet.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    En dat vind ik ook best raar. Waarom in de MP niet? Zodat Duitsers ook de game mogen kopen? Bedankt, maar blijf het vreemd vinden.
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je maakt je echt druk om niks alsof je tijd heb in de mp om die hakenkruizen te bewonderen.
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2017
    Bidle, Alexknl en Racerblade01 vinden dit leuk.
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Druk maken is een beetje teveel, maar vind het gewoon vreemd, zo erg is dat toch niet? Maar goed, MP speel ik waarschijnlijk toch niet zoveel als ik de game al haal. Laatste MP van een COD game die ik echt intensief gespeeld heb was COD uit 2006. :+

    Hoop alleen dat story mode van de game niet de hele focus op de Amerikanen legt en dat die ook niet al te patriottisch is, dan ben ik tevreden. :)
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Naja en als je ze zo erg mist kijk je toch gewoon naar de vlag aan je muur.
    Misschien dat het dan voelt alsof die erin ingame ook hangt.:+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er werde them totalen Krieg. :+

    Excuses, mijn Duits is roestig. :+
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PPSH, STG ,Type 100, MP40..alle OP wapens uit WaW komen terug :D Nu alleen nog de PTRS
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Dit beeld heb ik gisteren nog gekocht op de kermis
     
    Servantes en Alexknl vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina