1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Crimson Skies

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ikarus, 31 okt 2003.

  1. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Crimson Skies Live

    Spelen er al veel mensen crimson skies live?

    Ik ben alleen maar duitsers, fransen en een enkele engelsman tegen gekomen.

    Wat verwachten we aan downloads. Ik persoonlijk ben erg benieuwd of we nieuwe levels kunnen downloaden.

    Grt.,
     
  2. GOD

    GOD Guest

    zover als ik weet is die nog niet uit.:mad:
     
  3. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb het spel ook al maar via live zijn echt weinig servers meestal maar 3 of 4 heb ook nog geen nederlanders gezien daaro.
    DUS MENSEN KOMOP GA LIVE :D
     
  4. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat ik hem zo ff ga halen, dan ben ik vanavond op LIVE te vinden.

    Ik heb nog wel een paar vraagjes:
    1. Is het idd niet te vergelijken met een flight sim?
    2. Ik las ergens dat er een bug is die al je save games verwijdert...als dit klopt hoef ik het spel echt niet in mijn doos
    3. Is de singleplayer ook leuk? Ik heb het hele verhaal gelezen en dat klinkt heel goed uitgewerkt. Maar hoe is dit in de praktijk?
     
  5. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    DutchBastard,

    Het is echt heel arcade, echt niet te vergelijken met een flight sim. Maar de vliegtuigen vliegen wel zo soepeltjes, als een droom.

    De single playerlijkt tot nu toe wel leuk (niet zo meeslepend als Halo maar dat heeft er ook mee te maken dat het niet 1st person is) maar als je Lie hebt gaat er toch niets boven LIVE.

    Met die bug heb ik nog niet te maken gehad. Wat ik wel jammer vindt is dat er niet gepraat wordt gedurende LIVE. Das juist gezellig en lachen. Daarvoor heb je live, om te lullen tijdens het gamen.



    Sab-Zero, see you live (misschien ga ik morgen nog effe gamen waarna ik besluit of ik hem terug breng of niet).


    Ik weet het niet zeker maar volgens mij kun je met de witte knop ook praten gedurende de game, ik zal het eens proberen. Weten iemand daar iets van???
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Er zijn toch al aardig wat nederlanders te vinden hoor, veel in mijn friendlist spelen h'm al, dus gewoon ff een game hosten en uitnodigen. Veel nederlanders praten ook engels en soms weet je niet direct of degene dan uit Nedeland afkomstig is.
    Kwam net The Fish NL nog tegen in een itense strijdt om als eerste 10 kisten neer te halen.
     
  7. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was een ERNSTIG vet potje. Echt, ik en nog iemand stonden allebei op 9 kills, knalt die ander net 1 seconde voor mij er een 10e uit de lucht; ik kon wel janken :'-(. Maargoed, gelukkig had ik het potje daarna met overmacht gewonnen :p.

    Ik voeg wel wat mensen uit deze thread toe aan m'n friendslist. Ik ben denk ik iig zo rond 20:30 online en waarschijnlijk wel eerder. Kunnen we een xbw members only game beginnen.

    Ik heb overrigens al zo'n btje alle Mods gevraagt om een centrale thread over CrSk te starten maar dat is ze tot noch toe volgens mij nog niet echt helemaal gelukt :).
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  8. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    ok dan en nee ik heb die bug ook nog niet mee gemaakt, en het is spel is echt dope. :) dus bastard hale die hap.
     
  9. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm ik ben ernstig aan twijfelen. Klopt het dat je geen duikvluchten e.d. kan maken?

    Ik zag op www.tothegame.com dat Secret Weapons over Normandy op 28 november uitkomt. Daar verwacht ik eerlijk gezegd meer van. Die game is (tot nog toe) minder gehypt als CS en over het algemeen zijn het juist de underdogs die ik het meest waardeer.

    En natuurlijk komen er de komende weken nog genoeg leuke games uit (top spin, Rainbow Six) die ook allemaal over LIVE te spelen zijn.
     
  10. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nu wel ff een 12 persoons servertje hosten ik zie je zo wel!!!! 8)
     
  11. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    Je kunt juist Duikvluchten maken!!
     
  12. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb ergens op het forum hier gelezen dat als je naar boven gaat om hoogte te winnen je dan niet snel naar beneden kan sturen, vandaar mijn vraag... maargoed dat is dus niet zo...

    Waarom zou ik deze game moeten halen? Ik hoor erg verdeelde geluiden. Ikarus is zelfs van plan om hem terug te brengen... en om nou te zeggen dat iedereen vol lof is over LIVE kan ik ook niet bepaald zeggen (ala moto gp2, mm3 etc.).

    Weet je wat het probleem is. Ik heb dit spel al een tijdje in de gaten gehouden en had mijn bedenkingen al. Ik lees nu her en der dat een deel van mijn veronderstellingen (helaas) op waarheid berusten, maar het is wel weer eens wat anders dan de hele tijd mm3 of ghost recon op LIVE.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  13. Ikarus

    Ikarus Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Owja duikvluchten gaan errug goed, soms moet ik vollop de rem (wel blij dat ie erbij zit hoor anders gaat het soms te snel).

    Misschien ga ik hem toch niet terug brengen. Zie jullie morgenmiddag wel live en dan horen jullie het wel.

    Trouwens, dat secret weapons over normandy lijkt me dus echt niks. Hebbie de screens al gezien?? En die landschappen?? Nee geef mij dan maar de grand canyon.

    Trouwens wat vinden jullie van het feit dat je geen gas kunt geven of minderen (ja ik weet je hebt een booster en remmen maar toch). Ik vindt dat wel jammer.

    Grt.,
     
  14. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zeg je nou, kan je geen gas geven? Dus je vliegtuig vliegt gewoon en je kan alleen maar remmen. Als je dan je remmen weer los laat dan vlieg je vanzelf weer verder?
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vlieg nu nog enkel met de linker en rechter thumbstick. Heb mijn rem en gas overboord gegooid, waardoor het dogfighten mi ook beter uit de verf komt.

    En DutchBastard, dit is echt 100% arcade. Wil je enkel simulatie laat dit dan links liggen. Maar de arcade is wel van hoge kwaliteit.
     
  16. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou hem 10 november (hij was uitverkocht:'-( ) gaan kopen, maar als je geen gas kan geven lijkt het me een stuk minder leuk.... Of is het niet zow errug, en merk je er bijna nix van???
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    renamed topic :cool:
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil deze game ook vet graag zeg, zit alleen beetje krap bij de kas.

    Jammer trouwens dat je je friends niet kan indelen of kan melden welke games ze hebben. is een beetje irritant om mensen uit te nodigen die een bepaalde game helemaal niet hebben.
     
  19. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb je niet eens door. En het moet ook wel want het zou een btje ziek (en nutteloos) zijn als je bv de hele tijd je linker-trigger ingedrukt moet houden om gas te geven; dan zou je nml na 2 potjes je wijsvinger naar de knoppen zijn. Je kunt natuurlijk wel afremmen en accelereren, dus je kunt je snelheid natuurlijk wel aanpassen.
     
  20. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em nu sinds vanmiddag en ik vind het echt een superspel. het lijkt alsof er nog weinig servers zijn maar dat komt omdat alleen de servers te zien zijn waarin ze in de lobby zitten (niet spelen dus). wel jammer is hierdoor dat je friends alleen kan joinen als ze niet aan het spelen zijn.
    maar voor de mensen die het hebben: VOEG ME TOE EN DAN BATTELEN WE!
     

Deel Deze Pagina