1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er stoer aan een high elf??
     
  2. PromoStyle

    PromoStyle Guest

  3. toet

    toet :o)

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    3
    dark elf's ZIJN gewoon stoer!
    ze zien d'r stoer uit, hun major skills zijn stoer, alles is stoer aan dark elf's
    ik heb d'r zelfs een sig van gemaakt :cool:

    [​IMG]

    :cool:
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2004
  4. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Weet iemand hoe je bij tribunal de clockworld city van sotho sil kan uitspelen ik wordt telkens gechept daar een ronddraaiende balk
     
  5. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    kunne wij trouwens gewoon een nieuwe morrwind GOTY threat (centraal) beginnen...of moet dat zo'n mod doen?
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    en waar kan ik die dan wel niet vinden
     
  7. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    weet niemand antwoord op?
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe bedoel je
     
  9. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    of iemand weet hoe je bij de tribunal de clockworld city van sotha sil kunt uitspelen want ik wordt gechept daar een ronddraaiende balk..
     
  10. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    owh ik dacht dat je bedoelde waar de morag tong was
     
  11. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    morag tong zit onder in de Vivec Arena, moet je via canal works naar de storage en dan via een geheim luik.
     
  12. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    soso
    klink ingewikkeld
    zal morgen ff chekke
     
  13. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zitten die tavalan (ofzoiets gozers) bij de mijn, het zijn er 4, je krijgt de opdracht (kill them all) van een iemand met onuitspreekbare naam in de fighters guild
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Als het kan de vraag wat beter formuleren, maar ik snap wat je bedoelt.;)

    Je moet naar Caldera. Door Caldera lopen, en de weg volgen. Op een bepaalt punt splits de weg zich in twee. Dan moet je naar links. Volg die weg weer wat verder tot de volgende splitsing en ga ook hier weer naar links (volg de borden naar de Ebony Mines). Volg het weggetje, op een bepaald punt staat een wood elf. Praat met hem.
    Als je het hebt over de Telvanni agents zal hij je aanvallen (hij is de 1e van de 4). Als je hem verslagen hebt kun je de andere 3 in de grot vinden die vlakbij ligt.
     
  15. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ja, die wood elf is vet BadAss!
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vrees dat er hier nog weinig mensen elkaar kunnen helpen als het om GotY gaat, vooral de uitbreidingen Tribunal en Bloodmoon, dus daar kun je misschien nog niet geholpen worden.

    Voor deze quest kun je alles vinden op deze link:
    http://www.uesp.net/morrow/tribunal/quest/trb_sothasil.shtml

    Voor al je tribunal vragen kun je terecht op:
    http://www.uesp.net/morrow/tribunal/esptrib.shtml

    en voor bloodmoon kun je kijken op:
    http://www.uesp.net/morrow/bloodmoon/espblood.shtml

    Maar ik raad je aan zelf eerst door te spelen totdat je echt pissig word dat het niet lukt en je er niks meer aanvind.

    Heb je algemene vragen die met morrowind te maken hebben, dan kun je alles vast nog wel vinden op:
    http://www.uesp.net/morrow/espmor.shtml

    Ik hoop ook dat ik hier snel een keer GotY in de winkels aantref, zodat ik hier over GotY ook kan helpen.
     
  17. daaf

    daaf Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik weet niet of een van jullie t erg vinden om een beginnersvraag te beantwoorden, maar ik heb t spel net gekocht

    ben een level 2 orc ( woohoooo *kansloos*) maar ik heb een personality van 32...

    maar als ik nu bij mn stats kijk, staat ie grijsgedrukt op 10 ( ipv de gehele 32) ..mensen doen nu ook aardig bot tegen me ( ene kant logisch als jeen ork bent;))

    maar ik heb nergens iets van een item wat ik gebruik wat een negative modifier heb...

    hoe kan dit? en nog beter: hoe kom ik er vanaf?

    iig alvast bedankt!
    later, david
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet of je al een keer gevochten hebt maar als je met bepaalde gasjes vecht gaan je skills omlaag
    ik had het eerst met m'n strength
     
  19. BLADE_314

    BLADE_314 Make My Day!

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja et zou kunnen dat je tegen iemand gevochten hebt die een of andere spell of potion op je gebruikt heeft. Zodat je personality omlaag gaat.

    Ga naar iemand die in potions bartert (bv. in de mage guilds of tempels) koop daar een restore personality potion. You'll feel much better.
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar strength is egt erg als ze daar me gaan kl*ten want dan moet je kei veel neer leggen en dan weer ophalen anders kan je niet lopen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina