1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Centraal] Ik zoek een Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 30 mei 2007.

  1. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil er hier iemand misschien een jaarkaart? :+
     
  2. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wel man :)
    Ben mid-skilled met GoW en best goed met shotgun :)
    Probleem is wel...ik kan niet iedere dag op Live maar 1 weekend in de 2 weken.
    Soms ben ik er wat vaker, soms wat minder...
    Ik zit op een internaat en ik krijg niet zoveel geld daar :mad:
    Laat ik trouwens niet de indruk wekken dat ik weg ga bij AoC.

    Greetz KillerStefan :)

    PS: Ik heb geen zin in nare reacties, want ik zit daar niet omdat ik een delict heb gepleegd.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  3. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Of je bent echt geniaal sarcastisch en je troeft Ambly héél hard af of je bent echt héél erg dom.
     
  4. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste :p
     
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    We zoeken eigenlijk nog wel een goede 4de man die mee kan gaan naar het WCG!
     
  6. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Td - The Ducks
    uH - United Hobbits
    Oops verkeerde topic.
     
    Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  7. Silent Guard NL

    Silent Guard NL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een clan voor lol maar toch wel een clan die goed in elkaar zit!
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Check eens tuinschepjes!
     
  9. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    De 1ste en 2de eigenlijk :) :) :)
     
  10. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    me, me ,me ! :p
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    We hebben er al misschien 1, maar ik houd het in de gaten :9
     
  12. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het ook wel proberen :)
     
  13. Killerstefan, jij bent echt triest, gaat ie me toevoegen op live, krijg ik 2 min erna een message of ik nog een 48 uur trial kaartje heb, OMG
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Eerst iwl ik het ff afmaken met de 1ste.
     
  15. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, maar als zijn kontje te nauw is fzo weet je me te vinden 8)
    en stefankiller fzo, ben jij niet manager van AoC. Zo 'JA', WTF vraag je dan. Jij bent ook een lekkere....
     
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Met de 1ste is het niet gelukt, als jullie binnekort ff online komen spelen we ff wat samen.
     
  17. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo games,

    We zoeken nog meer nieuwe kersverse members.

    Als jullie bij onze clan willen joinen, zie bij http://mixxed.yourbb.nl/index.php

    clan naam : Mixxed
    The Social Gaming Group

    We hebben tot nu toe 12 members maar voor ons is het niet genoeg !
    Hoe meer mensen, hoe meer clan matches gespeeld worden en des te meer gameplezier !

    We spelen : Gears of War, ShadowRun, Worms, Forza Motorsport 2 en nog andere games.
     
  18. TuinmaN

    TuinmaN Bo0m Headsh0t!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 clan

    Hallo,

    Ik dacht ik zal is een balletje opgooien op het xboxworld forum. Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben TuinmaN, me echte naam is Thijmen en ben 18 jaar jong. Ik ben net klaar met school en heb me VWO diploma gehaald. Ik heb momenteel niks om handen en heb besloten om er een jaartje tussenuit te gaan. In dit jaar ga ik het rustig aan doen, beetje werken, beetje stappen, beetje gamen en zal dus volop vrije tijd hebben gelukkig.

    Ik post hier omdat ik een clan zoek voor Halo 3, ik zoek een serieuze clan die op hoog niveau speelt of wil gaan spelen met Halo 3 en hiermee wil ik toernooien afstruinen en daadwerkelijk wat bereiken.

    Waar moet ik beginnen over mijn game geschiedenis haha, ik kreeg toen ik 5 jaar was me eerste spelcomputer, sega 16 bit yeah. Daarna kreeg ik een N64 waarop ik james bond goldeneye en mario kart helemaal grijs gespeeld heb. Toen heb ik nog even een playstation gehad maar dat vond ik weinig aan. Toen ik mijn eerste x-box kreeg begon ik met Rainbowsix 3 te spelen op x-box live. Ik heb de Rainbowsix serie best lang vol gehouden totdat Halo kwam. Halo heb ik offline helemaal grijs gespeeld omdat die in eerste instantie nog niet online kon, alleen via x-box connect maar daar wist ik nog niks van. Toen halo 2 kwam heb ik die eigenlijk alleen nog maar gespeeld en ook meegedaan aan verscheidene toernooien waaronder WCG, was wel een toffe tijd. Toen kwam de 360 uit met Gears of War en om mee te gaan met de tijd ben ik die maar gaan spelen. Het is niet mijn favoriete type spel maar ook met dat spel heb ik veel lol gehad en de nodige toernooien gespeeld. Ik kan echter niet wachten op Halo 3 en wil dit dan ook op hoger niveau te gaan spelen aangezien ik daar nu ook de tijd voor heb.

    Ik ben bereid om mijn gamertag aan te passen en te veranderen als dit nodig is en om tijd vrij te maken voor clanmatches en trainingen. Verder moet de clan op hoog niveau spelen of willen gaan spelen met Halo 3. Als je me als optie ziet voor je clan of je hebt interesse in Halo 3 hoor ik het wel, je kan me toevoegen op msn of een mailtje sturen naar mr.tuinman@gmail.com.

    Laters :thumbs:
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er gebeurt met Furious?!?!!? :9

    Onze vaste tegenstander op alle toernooien waar we kwamen:9
     
  20. TuinmaN

    TuinmaN Bo0m Headsh0t!

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja dat was meer een fun clan, kwamen alle 4 uit de buurt en vonden het tof om wat te gamen, we hadden onze goeie en slechte periodes haha, 1 van ons gaat 6 dagen in de week naar school, de ander heeft ook weinig tijd, dus zijn St3uF en ik nog over, ik ga voor Halo 3 en St3uF wss ook, op halo 2 ging het altijd wel relaxt met z'n 2e *)
     

Deel Deze Pagina