1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0

    WouteR kan best begrijpen dat je weinig geslapen hebt, maar dit is geen reactie die ik van jou had verwacht.
    Gezeik noem je het??
    Ik dank dat ik duidelijke argumenten heb gegeven, waarom deze green mile gewoon open dient te zijn voor jullie 'vaste klanten', dat het niet rechtvaardig is om te zeggen: Post maar zoveel mogelijk dan heb je je toegang??
    Ik dacht dat dat iets is wat jullie juist met jullie FAQ willen voorkomen??
    Ik vind het niet meer dan normaal dat als er ergens onvrede over heerst, er wat aangedaan dient te worden. Dat gebeurt niet met dit soort opmerkingen!

    En Fardo: excuses, dat met die link was blijkbaar niet helemaal goed gegaan.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  3. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net gelezen.
    En ik vind het te belachelijk voor woorden. Als je ergens 100% achter staat, dan kan en wil je jezelf ook verdedigen.
    Door niet alleen te weigeren op een goed beargumenteerde mening van iemand anders in te gaan, is tot daar aan toe(dat hoeft nl. niet maar is toch zeker voor een mod gewenst).
    Maar om dan maar een algemeen verbod af te kondigen op het bespreken van een legitiem onderwerp is absolute onzin.

    Niet alleen passen dit soort regels thuis in een puur dictoriaal c.q. communistisch land, het geeft misschien beter aan dat er geen echte argumenten aangevoerd kunnen worden, waarom iemand die dit forum al meer dan een jaar bijna dagelijks bezoekt niet als volwaardig member wordt gezien.
    Absoluut niet waardig voor dit forum; om maar te zeggen "ik heb er geen zin, weet je wat, ik zorg dat niemand er over mag praten".
    WouteR dit valt me nu echt van je tegen. Als jij er niet op wil ingaan dan is dat absoluut je goed recht, maar ontneem anderen die er over willen praten dat recht niet.
    :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    De Minister President (niet dat ik me daar mee wil vergelijken :{)gaat ook geen 100 dezelfde kamervragen beantwoorden. Kijk dit forum maar eens door, daar heb ik al meer dan genoeg antwoord op jouw kwestie gegeven.
     
  5. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouter heeft idd wel communistische invloeden.

    maarik vind wel dat je een punt hebt. Er zou bijv. een uitzonderingsregel kunnen zijn voor mensen die bijv. al 9 maanden lid zijn.
    Maar dit mag niet meer op het forum dus PM dan
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  6. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iedere thread over dit onderwerp al gelezen.
    a- Dan valt dus op dat er ook bij anderen onvrede over dit onderwerp heerst.
    b- ook de minister president ontneemt dan niet aan anderen die er wel over willen praten, het recht om dit te doen.!
     
  7. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk T-box hier kan ik me in vinden.
    Jouw opmerking is er één van: er is een probleem, hoe lossen wij het op.

    En gelukkig niet zo één van hé er is een probleem, ik verbied iedereen om er over te praten dan gaat het probleem wel weg.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Veel plezier

    Laten we dit topic houden voor problemen omtrend slotjes.
     
  9. p1m

    p1m Guest

    ik had laatst een tread over xbox live elite geopend volgende dag was ie weg??

    iemand deze tread gezien


    BNE AAN HET EDIT VOOR FORMULIER

    Forum waar het slotje werd geplaatst:Xbox Live Gaming Forum
    Behandelende moderator: geen idee
    Link naar het betreffende topic: TOPIC IS FOETSIE
    Wat is er volgens jou fout gegaan/Hoe moest het wel?:geen idee, daar om post ik hier
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2003
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Leer eens dat het Thread is, threath staat zo vreemd :{
     
  11. p1m

    p1m Guest

    als de topic aka treads voor altijd blijven staan waar is mijne dan gebleven?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb geen idee, waar ging het precies over?
     
  13. p1m

    p1m Guest

    over mensen die een goede reputatie op live hebben beetje xbazar elite achtig maar iets anders
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daar kan ik dus niks mee.. Nougoed, misschien interessant om Fardo daar even over te contacten.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoi P1M waar ging deze thread over...? ik kan hem zelf ook niet herinneren... misschien heb ik hem verplaatst :{ anders start je een nieuwe... Ik had gister mijn dag niet dus misschien is er toen wat mis gegaan ... mijn excuses hier voor als dit het geval is ... zoekt naar een back-up
     
  16. p1m

    p1m Guest

    nee was al wel een tijdje geleden
    dus niet gisteren

    ging over een aantal lui die een goede reputatie op live hebben
    Godie
    Phillis
    Rotsj

    zulke lui
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2003
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zegt me nog steeds niets :confused:

    Misschien is het mis gegaan tijdens het aanmaken van de nieuwe forum indeling :confused:


    Hmmm maar ja een goede of slechte reputatie thread kan handig zijn .... maar is wel persoonlijk ... voor xbazar lijkt het me logisch, omdat het om geld gaat ... maar met xbox live lijkt het me overbodig, omdat je diegene kan bannen ... of als friend adden ...

    dus het zou een opsom thread kunnen worden
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil geen thread laten heropenen maar in hoger beroep gaan ivm een waarschuwing van darkwing

    click

    waarom waarschuwing als het gewoon een 1 april grap is

    op de frontpage staat toch ook een 1 april grap...
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2003
  19. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Die 1 april grap op de main was een foutje geweest, en als het zo zou zijn zou de crew dat echt wel duidelijk maken en zal niemand er nadeel aan ondervinden. Bij die actie op X-bazar dachten mensen gewoon serieus te kunnen bieden op een Xbox voor een leuk prijsje, wat dus niet doorging. Op X-bazar proberen we gewoon serieus te blijven, zodat de members goed, makkelijk en overzichtelijk kunnen handelen.
     
  20. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    maar het is 1 april
     

Deel Deze Pagina