1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Juist Shriko, en ik heb na overleg met de rest van de mods besloten je daarvoor een waarschuwing te geven.

    Hartstikke mooi dat het 1 april is, maar je weet zelf ook dat X-bazar een serieus forum is, en met jouw thread wek je valse verwachtingen. Als je had nagedacht had je kunnen weten dat dit consequenties zou kunnen opleveren. En die consequenties die ken je nu, een waarschuwing dus.
     
  2. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    *sluit zich aan bij Darkwing.

    Stel je zocht een Xbox, vind er een voor €75,-, gaat zelfs omhoogbieden tot €150,- om daarna te horen dat het een flauwe grap was (die niet eens grappig was). Zou jij ook niet fijn vinden, en zoals DWD al zei, X-bazar is een serieus forum.
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind dat jullie je aanstellen maar goed...ik heb mn zegje gedaan
    ik laat het hierbij
     
  4. Laatst bewerkt door een moderator: 5 apr 2003
  5. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is deze tread verplaatst naar de Green Mile?

    KLIK HIER

    Ik had die tread gemaakt maar ik kan de green mile nog niet in dus ik vind het best matig.

    [edit] ik krijg nu zelf telkens mailtje dat er een reply is gepost maar die kan ik nie lezen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Omdat ASEL bedoeld is voor serieuze onderwerpen. Die alleraardigste liefdestest van jou kan ik nou niet bepaald als serieus opvatten. Ik had hem kunnen dichtgooien, maar in plaats daarvan heb ik hem verplaatst naar de green mile, zodat anderen er nog wel van kunnen genieten.
     
  7. Da BjOrN

    Da BjOrN Active Member

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke maar kan ik op 1 of andere manier niet zien wat ze als reacties geven?
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat kan. Wachten tot je 250 (serieuze) posts hebt. :)
     
  9. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Oke, ik heb dus in een bericht waar ik een aantal keer gepost heb en die sinds kort gesloten is door dhr. Wouter!

    En jah, dezelfde Wouter die zelf de thread verneukt (ofnee, 'verkracht') heeft, en dezelfde Wouter die loze kritieken op mensen uit... Sorry, maar je moet me toch echt uitleggen waar de kritieken van Wouter opsloegen in de thread, en waarom hij hem nou geclosed heeft?
    Want hij gaf als reden op dat men niet meer op het echte topic antwoorde, maar dat is totale onzin.

    Zie maar: Dit is de reden waarom ik Wouter niet meer mag


    "He wat jammer dat dit topic weer helemaal verkracht is. Mocht er nog mensen zijn die willen praten over het lang-vergeten onderwerp van dit topic is het aan te raden een nieuw topic te starten."

    Welk lang-vergeten onderwerp? Iedereen reageert er nog op zoals het hoort, en er zijn pas 2pagina's reply's


    én:

    IK: Jezusmina, ik weet niet welke MOD dat zei, maar ik hoop dat hij hier terugkomt. Sorry, maar ik vondt de bijdrage van Nickyb JUIST goed, alleen jammer dat hij er geen link bij gaf. hij hielp in principe de mods, dat mag je wel aprricieren. Tss....

    Maargoed, nee, dat heb ik niet, Mijn broer heeft nou een vriendin die JUIST daarom een xbox wil kopen

    Wouter: Huilen doe je maar in het website problemen topic, ook jij bedankt voor je bijdrage!

    Dit noem jij het forum netjes houden? 'Ga maar ergens anders huilen'???... Ik gaf eerlijke kritiek en ik gaf GVD ook nog eens fatsoenlijk antwoord op de thread, en dan krijg ik zoiets... Sorry.. Maar doe normaal..!!
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Als er reeds gerefereerd is naar dit forum is het niet nodig om alsnog kritiek te gaan uiten in datzelfde topic. Om het onderwerp nog wel enigszins levendig te houden en de moderatie-actie's niet de boventoon te laten voeren was het beter het topic te sluiten.
     
  11. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord :confused:

    Het onderwerp WAS LEVENDIG!!!, en geef a.u.b. antwoord op de kritieken die ik hierboven vermeldt heb..

    En de Moderatie-actie's.. daar maakte jij het zelf naar.. NIckyB wou alleen maar helpen, of iniedergeval, deed niets verschrikkelijks fouts. Ik zeg er wat van op de manier hou jij dat alles brengt.. en dan kom jij met gezever van "niet huilen..'.. nog zo'n probleem, je kan het ook op een normale manier brengen

    van jou verwacht ik ook geen objectieve behandeling, en zou graag de meningen horen van (andere) moderators.

    Echt, ik vindt het heel zwak!
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    As you wish;
    Aangezien er nog steeds mensen waren die blijkbaar niet door hadden dat het ging om een echt (woei, rare) topic en geen mod-bash topic was het beter dat men overnieuw kon begonnen mits er interesse was in een dergelijk topic.

    Dat is dus juist niet de bedoeling; Het 'mods helpen' is misschien heel liev maar daar zijn dus juist mods voor. Lever dan iniedergeval een echte bijdrage ipv triest te zeggen dat er al een dergelijk topic bestond. Als je dan toch echt wil duidelijk wil maken dat het dubbel is kan je maar beter meteen echt de topicstarter helpen door een link te plaatsen naar dat topic.
     
  13. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Jah, dat van die link had ik er zelf bijgezet, (lles je eigen laatste quote van mij), dus was dat een NUTTIGE opmerking van mij, en ik had ook nog gewoon on topic geantwoord, maar toch begin je onjuist op mij te reageren..

    en je hebt nog steeds niet gezegd waarom je niet normaal iemand op zijn 'fouten' kan wijzen?

    En het was al zeker geen modbash topic, want de laatste reply's waren daar niet eens meer over... :confused:

    'Mits er interesse was' Nou, die interesse was er duidelijk, toch delete je hem maar, onzin..
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    Me dunkt dat wouter dat inmiddels wel duidelijk heeft uitgelegd, maar goed, ik zal ook een poging doen.
    Mods zijn aangesteld, niet omdat ze er al zolang zijn, nog minder omdat ze een groot post aantal hebben. Niet omdat ze zo'n brave jongetjes zijn ( ook hè:) ). Maar omdat de crew denkt dat zij in staat zijn om andere users te helpen, op een vriendelijke en duidelijke manier. Nu zie je vaak members die zich mod wanen en die op een erg brutale manier te werk gaan. Vaak maken ze degenen die nog niet lang op het forum zijn door ze als het ware af te balffen ( ik vizeer niemand), van daar dat wij ( alle mods) speciaal aangeduid zijn. Niet iedereen kan zich duidelijk uit drukken.
    Daarbij krijg ik vaak pm's van leden die zich iriteren aan dat zogenaamde wanabeemod gedrag. Begrijpelijk, want leden worden vaak terecht gewezen door wanabeemods, terwijl dat geheel onterecht is. Vaak zeggen die wanabeetjes maar wat. Terwijl een mod wel beter kan oordelen of iets goed of fout is.
    Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Whehe niet dat ik nu al te subtiel bezig was in dat topc :{ Ik kan dat wel gaan goedpraten door het gedrag van de usertjes aldaar erbij te halen maar ik geloof niet dat Tiger dan tevreden zal zijn :) Speciaal voor hem bied ik dan hierbij mijn excuses aan voor de ietwat geladen verwijzing naar dit forum.
     
  16. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Mooi, bedankt :D.. Want het enige waar ik me echt persoonlijk aan ergerde was ook je 'subtielheid' tegenover mij :), maar daar zit ik nou niet meer mee..

    ....::En het vertrouwen in het forum, en mods/admin is hersteld::.... ..:Hoezée!.:Hoezée!.:Hoezée!:..

    Problem solved, case closed. Next plz..
     
  17. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Staat er toch :cool: Er is daar een speciaal afprijzingen draadje voor. Het heeft geen zin om elk slotje aan te vechten hier als het slotje is geplaatst op grond van het beleid (lees eerste post dit topic)
     
  19. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeef mijn domheid maar ik wist niet wat dit betekende ik dacht dat hij een of andere website bedoelde k snap ook niet altijd gelijk alle afkortingen die hier gebruikt worden.

    Had liever een linkje erbij gezien dan maar goed laat mar hangen.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah op die manier. Dat kan ik begrijpen :)
     

Deel Deze Pagina