1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Inderdaad, wat een bullshit. Hij wil de spellen niet verzenden omdat hij een ban heeft? Al heb je het geld overgemaakt?

    @Rickymadness: Je neefje is een kloothommel en hij moet die games opsturen van de mensen of het geld terugstorten. En jij bent ook een sukkel, met je het is de schuld van de mods dat hij die games niet verzend omdat hij is gebanned. Je neefje is niets meer dan een dief. De adressen van de mensen die geld hadden betaald kan jij toch aan hem doorgeven als hij geen toegang meer heeft.

    Dit heb ik nog nooit gehoord. Hef mijn ban op anders stuur ik de games waar members voor hebben betaald gewoon niet op. Sukkel.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Aangifte doen bij de Politie, xbw knokploeg inschakelen, etc
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, je kunt aangifte doen. Maar dan zul je eerst moeten (laten) achterhalen wie hij is natuurlijk. Misschien heeft hij ook een deal gemaakt waarbij hij iets kocht? Dan heb je zijn adres in elk geval. Helaas mag ik niet prive een GBA nemen, anders had ik dat graag gedaan als ik zijn naam had.
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Er is 30 euro overgemaakt, dus ik neem aan dat de gegevens zijn uitgewisseld ;)
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Hij woont in Friesland, Stiens..

    Dat is zijn neefje, excuses.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Daar heb je alleen wat aan als hij ING heeft, want dan heb je zijn naam. Als je een bankrekening hebt, dan kan hij elke willekeurige naam opgeven bij het rekeningnummer. Die gebruiken een 11-proef en de oude ING rekeningen hebben naam/nummer controle.

    Mocht hij ING hebben, dan kan iemand die ook ING heeft even zogenaamd geld overmaken, het rekeningnummer intypen en een willekeurige naam. Dan komt ING met de naam gekoppeld aan het betreffende rekeningnummer.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2011
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Goed Googlen, je kunt meer op internet achterhalen dan je denkt. Een naam is meestal wel te doen.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Word. Wij doen dat op het werk ook regelmatig. Maar als hij ING heeft hoef je dat dus allemaal niet te doen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    En.. Hoe staan de zaken? Heb je z'n NAW al? Of geld terug?
     
  10. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Die gast is ook gewoon 25 volgens zijn profiel...:emo:
     
  11. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Zegt niks meer tegenwoordig. Ik kan ook 25 jaar in mij profiel zetten, maar of ik dit ben is maar de vraag. :emo: Overigens ben ik echt 22 wat in mijn profiel staat, waarvoor zou ik hier voor gaan liegen?

    @ Sterkte Tripletth hopelijk krijg je geld terug.. Anders komt de knokploeg van Xboxworld wel even mee helpen, wat Fardo al zei! :9
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Voor mij zal het niet heel ver reizen zijn :+
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij is dit hem: klik
    Zijn precies dezelfde spellen iig.
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ook dezelfde datum als dat het topic hier is geopend.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Maar Battlefield 3 staat niet op MP, hmm

    Het is zeer waarschijnlijk dezelfde inderdaad, met zijn 'hellemaal'.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar als je zaken met hem hebt gedaan dan weet je toch zijn naam?
    En je weet ook nu dat die uit Amersfoort komt. Anders ga ik wel even langs. ;)
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is niet waar. Je maakt over naar een bankrekening, die doen geen naam/nummer controle. Als ik Piet Post heet, maar ik zeg tegen jou dat ik Frank Masmeijer heet en dat mijn rekeningnummer 12.34.56.789 is, dan weet je dus niet hoe ik heet. En banken geven je die informatie echt niet hoor.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja maar waarom zal je een andere naam opgeven? Tenzij hij dit vantevoren heeft gepland.
    Maar als ik het zo lees is dat niet zo. Als ik een deal heb dan is het meestal na de de 2e pm geen forum naam meer maar de echte namen waarmee mensen afsluiten. :)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Als ik zie hoe die jongen bezig is geweest, dan zou het me niks verbazen als dat het gepland is. Dat hij wordt gebanned heeft toch niets te maken met zijn gesloten deal? De gelden zijn reeds overgemaakt, dus hij heeft geen enkele reden om de games niet op te sturen lijkt me zomaar.

    Het is gewoon een smerige oplichter en zijn suikerneefje is ook zielig.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Misschien woont ie zelfs helemaal niet in Amersfoort :+
     

Deel Deze Pagina