1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Klaagbaak voor modereer-actie's!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 13 mrt 2003.

  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Dropping them first dox:
    -
    Daarna wordt het lastiger
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is intern allang besproken en er zijn passende maatregelen genomen. Bovenstaande is hem overigens niet. Mochten er meer mensen zijn met een deal, die mogen mij een PM sturen.
     
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    k nvm dan.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    1 april Mtthz:
    Reactie

    2 april Mtthz:
    l m a o :D ik kan 1000 redenen opnoemen waarom de beste man niet geschikt is. Subjectief gelul.. en dat voor iemand die opleiding journalistiek volgt (al moet ik zeggen dat je daar ook niet bijster veel positiefs over hoort). Ontbreken er richtlijnen oid :emo:
    O en btw, een tip; laat een "gebande" member toegang hebben tot dit onderdeel van het forum.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach. Je had ook gewoon normaal reageren op het eerste bericht. En het denigreren nu van de opleiding toont ook niet echt een volwassenheid die jij wel verwacht van Mtthz, maar je dus zelf niet aan hoeft te voldoen..
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat is ook het verschil tussen een mod en een lid.. om maar even een van de voorbeelden te noemen. De mod moet het goede voorbeeld geven. Mtthz zou werkelijk voor alles zakken als het over objectiviteit en "straffen" zou gaan en komt gewoonweg niet bijster intelligent over. In die zin denk ik dat denkniveau van wezenlijk belang is als je rollen als admin/mod gaat uitdelen, wil je als site serieus en professioneel overkomen tenminste. Nu is het uiteraard maar een game forumpje, maargoed dit is ook de klaagbak he dan kan je zulke dingen kwijt. :)
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ten eerste heeft mijn opleiding niks te maken met mijn handelen hier. Mijn denkniveau in twijfel trekken voor de reden waarom jij twee weken geleden een waarschuwing hebt ontvangen, en uiteindelijk een ban voor hebt gekregen, vind ik een zwaktebod.

    Wij willen dit forum serieus en professioneel leiden. Net zoals de reportknop voor serieuze doeleinden bedoeld is. Als jij ons om de haverklap nutteloze reports blijft sturen, dan kan je van ons ook niet verwachten dat wij dit maar steeds serieus gaan afhandelen. Mede omdat jij je net zo hard "schuldig" maakt aan het soort posts die jij steeds report. Dit wekte niet alleen ergernis bij mij, maar ook bij de rest van de crew. Als jij die OW dan vervolgens lacherig afdoet als een 1 april-grap, dan heb je volgens mij volledig het punt gemist. De standaard ban van twee weken was dan niet meer dan een logisch gevolg. Dat jij vervolgens hier verongelijkt gaat verkondigen dat ik een gebrek aan professionalisme heb, vind ik de omgekeerde wereld.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vind ik een goed idee ja!
    Mails worden namelijk zo goed als nooit beantwoord.

    En Aernhem moet niet zeuren idd, met z'n reports (die hij vaak zelf eerst uitlokt).
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet dat jullie fan van me zijn maar je mod functies te gebruiken om willekeurige posts te veranderen..... als je dan toch zo bink bent om andermans woorden te veranderen zet dan in ieder geval username erbij, ik ben wel benieuwd of ik meer fans onder het Mod team heb dan alleen de zeer intelligente, objectieve en altijd rechtvaardige waarschuwingsturende Mtthz?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bedoel je die volwassen en intelligent post van jou waarin in je uit het niets 2 members uitmaakt voor het domste lid? En die ook nog eens een verwijderde modtag bevat? If so, ik vond de mod edit wel grappig :+.

    Members uitschelden doe je niet, ook al kan je ze niet hebben. Wat het nog kinderachtiger maakt is dat de members in kwestie niet eens betrokken waren bij de discussie. Als jij dan zo'n lage post plaats moet je niet verschieten van een respons waar in we niet al te veel tijd hebben gestoken. En de username erbij zetten had de grap verpest. Bovendien maakt de naam niet zoveel uit daar wij als een team handelen (de mod met de goede humor mag zichzelf natuurlijk altijd wel bekend maken).
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het altijd wel grappig hoe naar mij wordt verwezen, zo van.. een member doet iets dus mogen de mods het ook. Zie je het al voor je, Jan pist in de brievenbus van z'n buurman.. komt de rechter even langs om in de brievenbus van Jan te pissen :+

    O en ik vind je zin "Members uitschelden doe je niet, ook al kan je ze niet hebben" wel grappig, zeggen jullie dat ook tegen al die heerlijke gezellige scheldwoordjes/koosnaampjes die ik altijd tegemoet zie? :D:D.. onee wacht als ik ze report krijg ik een ban :eek::eek: :lol:
    ik heb zojuist m'n favoriete icoontje [​IMG] maar weer even gebruikt, ik ben erg benieuwd wat jullie ermee gaan doen

    Overigens is het wel grappig dat jullie allemaal als een blok achter elkaar staan, wel schattig de lieve grote modereer familie die altijd voor elkaar opkomen en altijd de juiste beslissing nemen.. :D jullie kunnen wat dat betreft dit topic net zo goed sluiten, want ik heb jullie werkelijk nog nooit toe zien geven dat jullie fout zaten. Dit is een beetje net zoals de 4e official, lekker klagen over fouten maar er wordt toch niks mee gedaan.

    Doe dat dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Verschil is dat jij op discussies en scheldwoordjes kickt (bewijst je handtekening wel).
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah dus iemand die van sm houdt mag je helemaal de tyfus in trappen.. als er dan een wout langs komt zeggen: ja hij kickt op pijn :+ Dan zegt die wout zeker: o dan is 't goed :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als ie het zelf expliciet uitlokt wel.

    Ik vind het altijd wel komisch om te zien hoe je hier weer komt huilen dat je altijd de brave hendrik bent.. Terwijl je op het forum altijd lekker de grenzen probeert op te zoeken.
    Ikzelf vind daar niets mis mee hoor, vind het altijd wel leuk om te volgen, maar je weet zelf ook dondersgoed waar je allemaal mee bezig bent.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    nooit gezegd christiaan wel bij de feiten houden he...
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Hoi, dat was ik. :)
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Yes, de rechtbank-analogieën! :D



    No offense, Aernhem. Ik bemoei me er verder niet mee, maar ik heb nog warme herrinneringen aan deze thread. :D Misschien nemen wij allemaal dit soms te serieus.

    Overigens moet je niet aannemen dat er nooit iets wordt gedaan met commentaar. Als team moet je altijd één strak gezicht naar buiten laten zien, anders werkt het gewoon niet. Maar intern wordt er voldoende kritisch gediscussieerd.
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha Jan is geen voorbeeld burger!!!
    edit: het zijn wel treffende vergelijkingen als ik het zo terug lees, ik weet dat ik intelligent ben maar als ik het soms terug lees valt het des te meer op. Dat heb ik ook altijd bij m'n tentamens, als ik het maak dan denk ik oke oke dit dat zus zo.. maar als ik het bij een inzage een paar weken later terug lees denk ik "f*cking genie dat je er rondloopt!!!"
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2012
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En jij bent?
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Een oudgediende die zich stoort aan je posts.
    Het grappige is; ik report je post, komt 'ie zomaar in onze reportprullenbak te staan. Ja, toen moest ik zelf wel reageren. Verdikkie toch.
     

Deel Deze Pagina