1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal]Midtown madness 3 live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door masterape, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masterape

    masterape Guest

    Nou vanaf 9 mei 2003 is deze game ook live te spelen, en content dingen te downen.
    Hier een stukje uit de preview:

    Live! extra’s

    Zoals ik in mijn inleiding al aankondigde zul je via het grote Live! netwerk ook extra’s kunnen downloaden, hetzelfde principe zoals je dat ook bij Splinter Cell levels kunt. Voor MM3 zul je onder andere beschikken over nieuwe auto’s, skins en extra buurten voor Parijs en Washington. Wel zul je het waarschijnlijk moeten doen met de reeds aanwezige game modes, maar ik verwacht dat je daarmee al meer dan genoeg plezier zult hebben. MM3 bevat ook een hoop gelicenseerde wagens, de Hummer en de Espirit zijn hier goede voorbeelden van. Het nadeel hiervan is dat de skins die je kan downloaden niet van toepassing zullen zijn op die auto’s, maar wel op voertuigen zoals bussen, brandweerwagens, taxi’s, en limo’s. Wat dacht je van een gevlamd motiefje op je auto? Of lekker stoer met het Xbox logo door de straten racen? Het kan allemaal met Xbox Live!
    Nou het gaat dus veel beloven deze game op live. Bijvoorbeeld tikkertje met de auto's. Of gewoon racen. Of uit de handen zien te blijven van de politie(ik weet niet of er nog meer mode's zijn en of dit de juiste zijn)maar het belooft veel. Voor meer info:
    ----> http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=previews&id=59
    Al weet je zelf nog iets meer post hier, en geef je eigen mening.


    mzzls Masterape



    (P.S. MOD's sluit deze topic maar al is ie onnuttig ofzo)
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dit moet in het Centrale MM3 topic in Games Forum.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina