1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar nogmaals, zoveel verschil maakt dat allemaal niet...

    Enne je moet niet altijd volgas rijden....soms is het veel belangrijker van eens goed te powersliden door een bocht...
     
    Laatst bewerkt: 8 mei 2003
  2. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, ben effe ziek geweest , ben nog niet helemaal fit, heb hekemaal geen lemans meer gedaan, zit nog steeds in de 1.20.
    Maar ik weer verder..
     
  3. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens, om te beginnen is een demo-bike 7 tienden ongeveer sneller want ik rij nog steeds 1.32ertjes. En ik glitch niet, heb ik ooit gedaan en ik lag 30 van de wereld maar met mijn tijden van nu zou ik de top 10 wel kunnen halen(moto gp2, geen glitches:p ). Ik heb ze gereset want ik vond het saai. En van Suzuka, ik snijd 1 bochtje een klein beetje af (bocht voor bruggetje). Maar het zijn tijden net als ik iedereen zie rijden. EN JONGENS, geen gezijk meer van "hij heeft een custombike en daarom ligt hij een minuut voor", bullshit. Als je 1 sec achter rijdt mag je spreken. Maar we moeten maar eens samen gaan rijden.
     
  4. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja een demp-bike is 7 tienden trager, sorry
     
  5. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan je lijnen ligt het misschien niet, maar wel aan het automatisch schakelen... dat scheelt een aatal seconden per rondje... ik heb sinds ik handmatig schakel 5 tot 6 seconden van mijn tijden afgehaalt. Probeer dat eens, aangezien een custombike maar weinig sneller is...
     
  6. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    5 seconden is overdreven maar 2 of 3 moet te doen zijn. En je lijnen is ALLES. Als je in het midden van de baan rijdt krijg je echt k*ttijden. Altijd aan de buitenkant rijden en dan naar binnensnijden anders kun je gedag zeggeen tegen je goede tijden.
     
  7. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Shitzooi, nog steeds niet onder de 1.20, zit pas op 1.20.27, maar morgen ga ik er onder, guaranteed, hehe
     
  8. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus met handschakeling zou ik zo'n 1.33-1.34 moeten kunnen rijden.. Dan geloof ik het wel ja, aangezien ik toch niet zo veel speel (vergeleken bij sommige freaks ;))..
     
  9. Dschadir

    Dschadir DG meeting addict

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Laat ik het nog maar een keer zeggen. Voor sommigen kan het ook een hoop schelen als er iemand is tegen wie ze kunnen rijden. Als je een doel hebt zeg maar. Thor NL (beste vriend offline), die is kort geleden Live (enkele dagen) gegaan en sindsdien ben ik op de Overall ranking al 2000 plaatsen gestegen. Ik sta nu 4200 nog wat. En waarom? Omdat ik na een korte inzinking (lees: geen motivatie meer) een enorme drive heb om te winnen. Ik kan hem toch niet aan me voorbij laten gaan op de Overall rankings? Sterker nog: ik kan hem toch niet voor me dulden op welk circuit dan ook? Dat geldt ook voor hem. Gezonde concurrentie, zeg maar.
    Op het moment, dat ik zie dat hij me ingehaald heeft of dichterbij is gekomen, dan moet ik direct het circuit op en ik rijdt net zo lang tot ik er weer voorbij ben. Op deze manier rijdt ik de laatste tijd op de meeste circuits 3 seconden gemiddeld sneller dan voorheen. Meestal rijden we samen een race en dan met real laps. Dat kan erg spannend zijn. En waar ik normaal in een race over het algemeen geen records rijdt, omdat het toch meer voor de fun is, kunnen wij elkaar zo ophitsen als we samen rijden, dat we gewoon steeds sneller gaan.
    Uiteraard is lijnen rijden belangrijk, maar een goede motivatie doet ook wonderen voor je tijden.


    Over dat powersliden. Als ik bijvoorbeeld op Mugello in een van de eerste twee chicanes een powerslide in zet. Dan wordt ik meestal in eerste instantie zo ver naar buiten gedrukt, dat ik alsnog het gras op ga. Hoe zit dat nou precies. Meestal kan ik daar alleen maar corrigeren door niet te hard te rijden. Dus gas los als het mis dreigt te gaan.
     
  10. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren even een half uurtje gereden en gelijk mijn tijden verbetert op Sachsenring (1.07.62) en Phillip Island (1.21.23 ) dus ik zit nu bijna bij de top 3000 overall *)
     
    Laatst bewerkt: 9 mei 2003
  11. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppa , we gaan richting 1.18, heb net 1.19.52 gereden , begint te komen, zijn er al mensen in de 1.18?
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    1.19.00 maar zeker uitzicht op meer!
     
  13. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Ik ga Straks voor het eerst live, hebben jullie meschien paar tips voor moto gp?
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga niet in de weg rijden als iemand je lapt! :+

    Neej, gewoon steeds mensen zoeken waar je je aan kan wagen. Je kijkt naar zijn lijnen, je kan zelfs wel eens wat vragen. Als je een beetje de tijd neemt om de baan te leren kennen wordt het als maar leuker! Het leukste is echter als je een bepaald stuk volgas kan, terwijl anderen twijfelachtig afremmen. Dan doe je het goed ;)
     
  15. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Dus er zijn ook veel Noobs te vinden op xbox live?
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    jazeker wel, in het begin natuurlijk veel meer. Nu zijn het vooral de guests. :)
     
  17. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    En schiet soms de hele groep de eerste bocht het gras in? haha lijkt me wel leuk om dan de reakties te horen ahha
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hehe, als er veel Nederlanders zijn hoor je altijd wel een gvd roepen na de eerste bocht van Mugello. :)
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    is idd leuk, behalve als je er zelf in zit :) Maar aan de andere kant is het ook een uitdaging om iedereen weer in te halen. Dat dwingt ook wel respect af ;)
     
  20. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    La en een goede tip: zet "no collisions" on als je niet weet met wie je speelt (kan nog steeds als je weet met wie je speelt, ik doe het wel altijd). Want anders krijg je van die losers die je gaan duwen omdat ze anders niet kunnen winnen. Het leukste is als mensen de verkeerde kant inrijden en no collisions staat on. LOL. Ze denken dat ze je rammen maar gaan dan dwars door je heen en ze crashen zelf. En joepie, een nieuwe tijd op brno: 1.38.83
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina