1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Network Problemen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 mei 2007.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    PlayStation Network Temporary Unscheduled Maintenance
    + Posted by Patrick Seybold // Director, Corporate Communications & Social Media

    As some of you may have noticed, we’ve temporarily taken down some functions of PlayStation Network - specifically access to the PlayStation Store, account management and registration. Online gameplay will remain uninterrupted. We thank you for your patience and will report back here as soon as the Store and registration functions are back online.
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke keer als ik op de PS3 ga, meld hij me na een tijdje af. steeds verschillend hoelang het duurt, ene keer 3 kwartier nadat ik speel, andere keer na een uurtje ofzo. De error code die hij dan aangeeft is ''8002AD23''. Mijn ps3 is verbonden met een router, ik heb het is geprobeerd via de modem, en dan heeft hij nergens last van.

    Mijn PC en 360 zijn ook verbonden met dezelfde router, en die hebben helemaal nergens last van, het is enkeld de PS3. ik kan daarna wel weer meteen inloggen, maar het begint wel vervelend te worden... iemand die misschien weet waar het aan kan liggen?
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een linksys router?
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook een Linksys maar kan zonder problemen met Mac , 360 en PS3 werken.

    Heb een WRT54G v3.1 met firmware v4.20.8
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    nope... mijn router is van Sitecom. Zou niet weten of het daar aan zou liggen, aangezien mijn pc en 360 gwn goed werken ermee.
     
  6. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    grappig alle problemen met ps3 online. Ik heb dit altijd met de 360 :confused:... die heeft bij mij nooit soepel gelopen. PS3 doet het perfect online. Volgens mij ben ik de uitzondering op de regel.


    Ik wou pas proberen zowel xbox live aan de praat te krijgen als de ps3. Mijn router heeft echter maar zo'n 10 mogelijkheden om poorten door te verwijzen. En als ik alle poorten voor de 360 en ps3 wil door verwijzen zit ik dik boven de 10.

    Misschien doe ik iets verkeerd, maar is het wel mogelijk om alle poorten door te verwijzen?

    edit: de ps3 alleen heeft al 9 poorten, de 360 ook zoiets volgens mij

    Volgens deze link:
    http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/Prestige650/PS3_NAT_Type_3_to_2.htm heeft ps3 er 6 nodig

    en:

    http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/Prestige650/Xbox_Live_360.htm heeft er 2 nodig, dan zou het moeten lukken...


    waarom is het mij nog nooit gelukt. Kloppen de 2 bovenstaand elinks? ik dacht dat de xbox meer poorten nodig heeft dan alleen 88 en 3074?
    Even uit ander topic geplukt:
    Is 88 en 3074 genoeg voor xbox live gaming? want 9 voor ps3 en 8 voor 360 kan mijn router niet aan 8)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Heb ook nooit last van problemen, alleen de firmware en patches gaan erg traag bij mij terwijl de demo's wel snel gaan (iig iets van 2mb/s).
     
  8. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze post kan verwijderd worden.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2008
  9. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit wat veranderd aan mijn router, ik heb dat ding gekocht en aangesloten. Mijn ps3 erop aangesloten en het werkt. Moet je poorten openzetten om het sneller te maken of iets dergelijks?

    Wat ik wel heb is dat ik soms een melding krijg dat ik nat type 3 heb en dat dit invloed kan hebben op de online ervaring? Ik kan echter gewoon online gamen, weet iemand meer over dit zogenaamde nat type 3?
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    goedenmiddag mensen, ik ben een absolute loser met het aansluiten en snapppen van dingen met betrekking tot internet. nu heb ik een probleem.


    ik heb dus een playstation 3, en ik zag dat er een demo van skate 2 uit is:). die wil ik hebben.

    nu stop ik dus mijn internet kabel achter in mijn playstation3, ik dacht dus eerst maar eens een psn profiel aan te gaan maken. daar gaat het dus al fout.

    als ik dat probeer zegt de playstation dat hij geen verbinding kan maken en probeert mij door te sturen nar de netwerk instellingen. oke. ik sta bij die netwerk instellingen en zie een hoop gegevens, ook mijn ip adress, waar wel bij staat iets in de zin van (private servers only). snap niet veel van de rest van de dingen die er vermeld staan maar het ziet er opzich best oke uit. toen probeerde ik een internet connectie test. alleen daar vind hij mijn ip adress niet, terwijl die wel vermeld in die lijst met gegevens.

    mijn vraag is, hoe krijg ik nu internet op mijn ps3?

    ik heb internet van upc, mijn internet kabel komt ook uit zo'n kastje an upc. ik hoop dat ik mijn verhaal een beetje goed heb uit gelegd. iig heel er bedankt alvast!

    gr,
    cliff
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  12. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb laatst een grotere hardeschijf ingebouwd (160gb)
    maar als ik nu online wil dan doet hij het niet krijg dan onder in mijn beeld dat als het lang duurt ik de netwerkinstellingen moet bekijken ik heb dat gedaan en die kloppen ik ben wel een keer online geweest nadat ik die hardeschijf had ingebouwd
    waar zou het aan kunnen liggen?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kon vanavond ook met veel moeite op PSN komen.

    Volgens de netwerk check werkte alles bij mijn wel normaal , alleen duurde de controlle wel behoorlijk lang.
    Inloggen op mijn US account gaat veel sneller dan bij de EU account !!!
     
  14. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Server problemen dus bij PSN?

    Ja, PSN bied veel meer nieuwe ervaringen dan xbox live. Na PSN weet je pas wat geduld is :+


    Al heeft xbox live bij mij nooit goed gewerkt, geen idee waar het aan ligt O-)
     
  15. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met updaten.
    Ik werk via een draadloos netwerk me tmijn Ps3 80Gig.
    Elke keer komt er te staat; Er is een update beschikbaar, ik klik op bevestigen. Download ie 3% ofzo en stopt ie met downloaden..
    Weet iemand wat het probleem is/?

    Edit; Ik kan dus ook niet online spelen enzo..
    Ik heb een WRT54G.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2009
  16. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Welke nat type heeft je ps3? Kan je zien bij netwerkinstellingen > verbindingsstatus.
    Dit moet nat type1 of 2 zijn. Als het type3 is dan moet je de porten forwarden.
     
  17. mr.elite

    mr.elite Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik mijn wachtwoord kan opvragen?????
    ik weet m echt niet meer
     
  18. ikkuh[NL]

    ikkuh[NL] Carrera GT Driver

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is type 2.
    Hij downloade net wel een update.
    Maar online matches vinden met SvR2008 doet ie niet.
     
  19. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb type 3, maar kan wel online en online gamen. Hoe zit dat dan, ben echt een leek op dit gebied.
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

Deel Deze Pagina