1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Motorstorm en Mutant Blobs gekocht maar week 2 is allemaal te duur.
     
  2. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt nog wel dat je op de xbox Marktplace games kan kopen.
    Als ondernemer zie ik de laatste jaren dat games gemiddeld al met 30-40% gezakt zijn tegenover de prijzen van twee jaar geleden. Dan heb ik het natuurlijk over nieuwe games en niet over games die twee jaar geleden uitkwamen :p. Maar het klopt idd dat op dit moment PS network goedkoper is.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Dat komt omdat de laatste paar jaren er veel goedkope onlineshops bij zijn gekomen.....
    In de 'gewone' winkel (en Bol) zijn de games nog gewoon hun oude, dure prijs.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees trouwens op het PS EU blog dat er ook weer extra PLUS korting (10%) komt op een afgeprijsde games die vandaag er aan komen. Mooi meegenomen!
     
  5. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Unit 13 zonet gescoord voor 17,99 (prijsverlaging + Inside PS Vita + PLUS korting). Prima deal! Nu zit ik nog te twijfelen tussen Modnation Racers of Little Deviants.
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn code is blijkbaar gewoon INVALID. Staat ook gewoon op de plek waar de code hoort te staan in de mail.

    Wilde de game op zich toch nog niet kopen (net iets te matig) maar toch. :p
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel van Unit 13 in de PSN te kopen. De game is volledig in het Frans als je systeemtaal op Engels hebt staan met een Nederlands account. Oplossing is om je systeemtaal tijdelijk om te zetten naar Nederlands als je de game gaat spelen... 8)
     
  8. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan krijg je het spel toch in het Nederlands? Wel beter dan het Frans maar persoonlijk heb ik dat spel het liefst in het Engels (Uncharted daarentegen vind ik veel fijner in het Nederlands).
     
  9. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, hoor. Gelukkig blijven de stemmen wel gewoon in het Engels in de Nederlandse versie.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Kan je online via PlayStation Network codes invullen zonder ze te activeren? Heb volgens mij Gravity Rush en Resistance Burning Skies gekregen van Sony. Heb ze hier liggen, en staat voor de rest niet op dat het om iets anders gaat. Weet eigenlijk 99% zeker dat het codes zijn voor de volledige games. Maar heb geen Vita en geen PS3 meer, dus enige optie om het 100% zeker te weten is online kijken op mijn oude PS3 account. Fucking Sony, nu ga ik weer twijfelen om een Vita te kopen door de games die ze geven. :+
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Geen idee, maar hoe teh fuck kom je daar aan? :eek: Waarom krijg ik geen awesome dingen. :'-(
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ja Fii, vertel! Ik wil die codes ook wel voor je testen :+
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Gewoon van Sony gekregen op mijn werk. :+
    Resistance is crap, maar Gravity Rush was wel geinig op een demo model. WHY NO GTA OF ANDERE FREE ROAM GAME. :mad:
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Resistance wil ik wel spelen :p
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En ik Gravity Rush, maar ik ben bang dat ie ze niet zomaar weg gaat geven, haha. :+

    Waar werk je dan Fii? (moet me toch weer eens wat meer in de Mile begeven, vroeger had ik dit soort dingen geweten :p)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    En ik wil wel een Vita, ruilen? :+
    Zijn nog tot 2013 geldig, dus Sony heeft nog de tijd om een free roam-game aan te kondigen. Overigens, bij entertainment van Saturn A'dam.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Assassin's Creed nog niet voldoende voor je? :eek:
    En dan heb je ook alvast Resistance en Gravity Rush. En je kunt dan gezellig mijn highscores gaan verbreken bij Montezuma Blitz. (:+) Kom op, come and join the dark side... :cool:
     
  18. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Als je met PS+ games gratis kunt spelen, kun je dan ook de trophies halen?
     
  19. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ook zelfs de 1 uur trials van games.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik las gisteren dat SSX On Tour op de PSN staat (de ps2 versie), maar ik kan het echt nergens vinden... heb de hele store doorgespit!
     

Deel Deze Pagina