1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Gaat iemand vandaag nog voor Okami HD? Het is een beetje jammer dat ze hem in zo'n drukke periode hebben gereleased. Ik wacht in ieder geval nog even.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat dus

    Als ik niet al een backlog had waar ik amper overheen kan kijken zou ik hem zeker gehaald hebben maar nu zal het moeten wachten
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik koop games als Dishonored en Assassin's Creed 3 niet eens omdat ik nog enorm veel moet spelen, laat staan Okami. :+

    Toch moet ik hem ooit een keer uitspelen, heb hem op de PS2 hooguit een uurtje gespeeld.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    1 echte Missie gedaan in Dishonored tot nu toe.. Was supervet maar gewoon nog niet aan toe gekomen om verder te spelen (door Pirate's booty en Prepare to Die edition van Dark souls)

    Dus besloten om op Halo na deze maand niks te kopen tot ik in ieder geval klaar ben met borderlands en dishonored :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die PS+ trial net geactiveerd, en de downloadsnelheid is weer als vanouds crap.. Lekker handig met 5+ full games. -_-

    En
    Crap. :+ Ik had de kleine lettertjes moeten lezen voordat ik een paar codes aanvroeg. En voor ik het vandaag al geactiveerd had.

    Hm, zou het misschien werken nádat deze trial is afgelopen? :p
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kleine lettertjes :mad:

    Na het verlopen van het 1 jaar abonnement wilde Sony automatisch €49,99 van mijn tegoed afboeken maar gelukkig stond deze op € 0,00

    Bij Wehkamp kan je nu een 1 jaar PSN+ kopen voor € 33,74
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verleidelijk voor die prijs, maar ik denk niet dat ik weer een (betaald) PS+ abbo wil. Je krijgt gewoon té veel games. :+
    Misschien als het aanbod voor de Vita goed blijkt te zijn. Krijgen we komende week wat meer info over.

    Ik baal er wel van dat die Instant game collection niet voor altijd van je blijft. Aangezien je bij het begin van Plus bv LBP kreeg en mocht houden hoopte ik dat het hier nu ook zo zou zijn.
    ik wilde inFamous 2 =( En ik zie me het niet uitspelen in een maand. Ik zal al verbaasd zijn als ik het überhaupt opstart in die maand. 8)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Loopt het PSN+ abonnement af dan werken de gratis gedownloade games ook niet meer.
    Eindelijk wordt je verplicht om een doorlopende abonnement te nemen :mad:

    -
    Gisteren een 2e handse Move-controller + Sony Shooter Gun erbij gekocht voor € 31 :cool:
    Alles gelukkig in nieuw staat.
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik had destijds bij DC Universe Online ook dat het automatisch werd verlengd. Ik had een half jaar abonnement die afliep en was niet van plan te verlengen. Met mijn tegoed kon ik nog een een abonnement voor 3 maanden kopen en dit werd automatisch gedaan. Vandaar dat ik ook nooit zoveel meer op mijn tegoed heb staan.
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gewoon altijd gelijk stop zetten. Je wordt tijdens het inlossen van de code er toch gelijk op geattendeerd dat het automatisch verlengd gaat worden en waar je dat kan uitzetten.

    Nou ja, voor DCU weet ik dat niet, maar bij PS+ wel. :+
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb nog ongeveer € 10 maar wil deze nog steeds graag uitgeven aan Jet Set Radio voor de PSVita.
    Helaas is de release verplaatst van Oktober 2012 naar Winter 2012 :mad:
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Twisted Metal wel interessant voor die prijs en mochten er toch nog mensen zijn die Uncharted 1&2 nog niet hebben mogen deze ook niet laten liggen voor die prijs
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik verwacht dat twisted metal binnenkort wel gratis te downen is via plus....
    (ook hier grote backlog....)
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    De 3 PS3 games schijnen Vanquish, Batman Arkham City en Limbo te zijn.

    Batty heb ik al voor de 360, maar de rest nog niet.

    Eigenlijk moet ik gewoon stoppen met betalen voor Gold en die centjes richting PS+ schuiven. :+
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    PlayStation Plus December content:

    • 5th December: Batman: Arkham City (PS:cool:
    • 5th December: LIMBO (PS:cool:
    • 5th December: Vanquish (PS:cool:
    • 12th December: Big Sky Infinity (PS Vita and PS:cool:
    • 19th December: Mortal Kombat (PS Vita)
    • 21st December: Knytt Underground (PS Vita and PS:cool:
    • Additional offers and savings TBC
    Titles removed from IGC:

    • 5th December: Crysis 2 (PS:cool:
    • 5th December: Scott Pilgrim vs The World (PS:cool:
    • 5th December: Double Dragon Neon (PS:cool:
    • 19th December: Chronovolt (PS Vita)
    • 21st December: Tales From Space: Mutant Blobs Attack (PS Vita)


     
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Eindelijk een keer games die ik nog niet heb gespeeld bij PSN+. Hoeveel PSN+ subscribers zijn er nu eigenlijk? Eigenlijk zou iedereen met een PS3 dit moeten kopen, ik heb voor 35 euro een jaar lang. Als je ziet dat je gemiddeld 2 games van rond de 30 euro elke maand krijgt. Ik snap niet waarom Microsoft achterblijft, betalen voor online gamen en voor de rest niks is inmiddels een veel te ouderwets concept. Of heb je inmiddels ook al cloud storage en automatisch updaten bij Gold?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2012
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Cloud Storage is er wel, automatische updates (nog?) niet.

    Idioot hoeveel je bij PS+ voor je geld krijgt, vooral als je het vergelijkt met een Gold abbo. (al zullen ze in PR berichten zeggen dat je IE etc ook krijgt, maar dat is juist triest dat alleen Gold members een web browser kunnen gebruiken)

    Microsoft moet voor next-gen maar eens heel goed naar Sony kijken wat Gold vs PS+ betreft.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Mooie Vita games zijn in aantocht.
    Ook Mortal Kombat heb ik altijd willen spelen. Maar ik wilde er geen geld aan uitgeven.
    PS+ is zeker tof, want het verzamelen van games boeit me toch niet. Ik wil gewoon de nieuwste games spelen.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    35 euro? Op eBay? :)

    Ben onder de indruk van wat Sony doet met PS+. Zie het hier thuis alleen nog niet zitten om volledige PS3 games binnen te halen. Download snelheid is een beetje matig
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En Vita games? :+ Of heb je dat ding al niet meer. Hm.

    Op de Vita lijkt het iig allemaal wat sneller te gaan.

    Soms.
     

Deel Deze Pagina