1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Playstation Store

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Kevf, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als dat het enige is. Idd dan is het gewoon een toffe arcade-titel. Reviews even afwachten dus
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    PS Plus loopt bijna af bij mij; als ik nu verleng, krijg ik dan automatisch die 15 maanden of niet?

    (als ik op verlengen klik staat er namelijk gewoon 12 maanden)
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    goeie vraag, die van mij zal een dezer dagen ook wel af gaan lopen
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb inmiddels besloten niet te verlengen. (of had ik dat al eerder :+)
    Ik doe er uiteindelijk veel te weinig mee. Gratis games, leuk. Maar het is meer dan ik kan spelen dus laat dan maar zitten. :p
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga PSN+ ook niet verlengen zal wel een paar games opnieuw moeten installeren omdat de PS3 denkt dat ik deze via PSN+ heb gekocht.
    Games zoals LBP , Pain , Wipeout HD.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Leuk zo'n maand oude post van mij :lol:
    Nadat ik wat streams had gezien was ik wel overtuigd geraakt van het spel. Toen had ik het spel gekocht. Precies een week terug binnen gekregen en vandaag uitgespeeld. 1 van de leukste spellen die ik dit jaar gespeeld heb. Goed verhaal. Het leunt helemaal niet naar seks, zoals dat leek in de eerste trailers. Gewoon een tof verhaal. Er zijn 8 verschillende eindes, dus je keuzes hebben wel effect. En de gameplay is inderdaad blokken schuiven, maar het is helemaal niet zo suf, zoals ik dacht op het eerste gezicht. Je moet je in de gameplay verdiepen en dan ga je het echt waarderen. Het is behoorlijk pittig, zelfs op easy. Ik heb er 15 a 16 uur over gedaan om het uit te spelen. Op normal komt daar zeker nog een paar uur bovenop, omdat je dan langer bezig bent met het halen van een stage. Zelfs nu ik het spel heb uitgespeeld op easy, heb ik zin om normal te proberen. De gameplay is best verslavend. En het verhaal is best boeiend. Je zit steeds te gissen hoe het verhaal verder uitpakt.

    In ieder geval, mocht je twijfelen over deze game na de demo. Gun zeker de full game een kans. Ik heb er geen spijt van gehad.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hmmm , daar zeg je zo wat. Ik heb mn PS3 in de laatste maanden alleen gebruikt om een weekend Infamous 2 te spelen en heb nog een stapel 360 games liggen die ik nog uit moet spelen..

    Misschien kan ik die 50 euro beter gebruiken om mn backlog aan te vullen met 1 van de vele toppers van de komende maanden :+
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, tot die conclusie was ikzelf ook al gekomen nadat ik het gisteren gepost had; ik doe er eigenlijk vrij weinig mee....:9

    En die 50 euro kan ik beter gebruiken voor een top-game die er nog zoveel aankomen dit jaar!

    Nadeelm is ook wel dat je Live elders nog wel goedkoper kunt krijgen, maar bij de Playstation echt nergens......
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar heb je hem gekocht? VideoGamesPlus?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oh shit. De PS3 (en dus mijn PS+ content) helemaal vergeten. :+ Hopelijk heb ik niks leuks gemist.

    Ik lees net iig dat vanaf 3 september de AC Revelations beta is te downloaden voor + members. Volgens mij ben ik dat nog.
    Denk ik 8)
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb Catherine bij videogamesplus gehaald.

    kostte me maar 45 euro incl, en binnen 5 dagen thuis.
     
  12. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of ik het hier op de juiste plaats zet ik heb net iets vreemds meegemaakt ik kreeg een mailtje dat ik voor 14,99 playstation plus had gekocht maar mijn playstation heeft een paar dagen niet aangestaan en is een aantal maanden geleden dat ik dat heb gekocht morgen maar even bellen kijken wat ze erover zeggen
     
  13. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    gister contact opgenomen met sony ze hebben het nagekeken maar komen met tijde aanzetten dat ik niet online geweest kan zijn want was toen niet thuis heb voor de zekerheid maar wachtwoorden veranderd
     
  14. Ninja Wanda

    Ninja Wanda Active Member

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik een US account aanmaak (of jap) en ik download daar avatars op, kan ik die dan gebruiken voor mijn eigen EU account?

    Edit: wacht nee dat kan sowieso niet want dan zou ik ook nog eens geld op mn US account moeten zetten
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, ik heb maar 1 US account. :+

    Hopelijk is er iets leuks voor die prijs op PSN.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Video service zal wel IP gebonden zijn dus ook al heb je een US account kun je er denk ik nog vrij weinig mee
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je kunt dat geld ook gewoon in de store uitgeven. Schijnt het...
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, de code al een paar dagen geleden ontvangen zie ik. Iemand nog leuke tips voor $5.99?
    Ik zie bv dat Fight Night Champion Singleplayer maar $5 is. :eek:
     
  19. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Veel PS One classics zijn 5,99, misschien dat daar iets tofs bij zit.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een game waar ik dan aan moet denken is Crash Team Racing. De demo zó vaak gespeeld destijds. :D
    Vraag me alleen af of ik het ook echt vaak ga spelen en in hoeverre het misschien te verouderd is.

    Jammer dat games als Eufloria en inFamous: Blood Festival 9,99 zijn. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina