1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Racing Evoluzione DEEL 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 15 feb 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    [Centraal] Racing Evoluzione DEEL 2

    Racing Evoluzione / APEX - Centraal Topic Deel 3

    Racing Evoluzione ligt nu in de winkels (vanaf 7 februari).

    Racing Evo in het kort: In Racing Evo bouw je een eigen team op en bouw je je eigen concept cars waarmee je zoveel mogeljik races winnen moet.

    - Preview: Racing Evo @ XboxWorld.nl
    - Interview met Arthur Houtman @ XboxWorld.nl

    - REVIEW: Racing Evo @ XboxWorld.nl

    Problemen met Racing Evo - Sad but true..

    Er zijn nogal wat problemen met Racing Evo, althans, 1 hele grote.

    Na een aantal races gereden te hebben loopt het spel tijdens het laden vast. Dit is alleen in het begin van het spel, en dit is wat je moet doen om het op te lossen:
    Verwijder je Racing Evoluzione saves (xbox main interface >
    memory) en speel vervolgens 2 andere games. Daardoor wis je de Racing Evo bestanden uit het tijdelijk geheugen van de xbox. Daarmee is het opgelost, je bent dan helaas wel je savestukken kwijt.

    Een tweede oplossing:

    Een tweede oplossing is nog niet heel erg getest maar blijkt wel te werken. Het probleem zit zich namelijk in een save-bestand dat je niet handmatig (los van je normale saves) kan verwijderen. Beschik je over een memory-card (bijna niemand) dan kan je je saves op die memory-card plaatsen, en dan bovenstaande methode toepassen om vervolgens de save-bestanden weer terug te plaatsen.

    GCShop en Infogrames

    GCShop en Infogrames bekijken nu de zaak en de personend ie Racing Evo bij GcShop hebben besteld kunnen misschien in de toekomst een tegemoetkoming verwachten. (een bug-vrije Racing Evo oid).

    Het is nog onbekend wat Infogrames zelf aan dit probleem doet en of er een 2e druk aankomt.

    Wat sfeer beelden:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [Centraal] Racing Evo Deel 1

    Racing Evo Deel 2

    Centrale topics worden alleen door moderators gestart. WIl je graag een centraal topic rondom een game? Mail of PM dan een van de moderators.
     
  2. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Topic-Titel = Deel II. ;)

    NIW, Ik hoef dus geen MemoryCard te kopen voor die bug? Savegames verwijderen is genoeg? :cool:
    En komt er nog een bugloze versie..? :9
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Mijn xbox heb ik opgestuurd vanwege dit spel, omdat ie telkens tijdens het laden gaf: Your xbox can't recognize the disc enz....
    Maar dat is bij heel veel spellen, dus ik heb hem maar opgestuurd :)

    Maar bij een maat van mij hebben we 4 uur non-stop zitten spelen, en geen enkel probleem :-/.. dus het is wel een beetje vaag allemaal.....

    Maar voor de rest: Toppie Gamepie!! 8-)
     
  4. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    die memory card oplossing werkt niet bij mij jammer genoeg
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan ik hem net zo goed laten voor wat hij is..

    Maar die savegames-oplossing, werkt die wel?
    En is die bug echt eenmalig?
     
  6. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij werkte geen enkele oplossing

    de bug is niet eenmalig, want ik heb hem net weer gehad
     
  7. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Dus is er eigenlijk nog geen oplossing voor? :'-(
     
  8. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    voor mij niet, voor andere mensen blijkbaar wel
     
  9. -=Nick=-

    -=Nick=- New Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    vaag dat mensen hier dat probleem hebben....

    Ik heb nu al 64 Races gewonnen en nog geeneen bug gekregen...

    Misschien heb ik mazzel :D

    Nou voor die andere die het probleem hebben!Good luck!
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik al veranderd ;)

    Ik denk dat ik deze game maar uit de budgetbak pluk ofzo...:)
     
  11. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag dat hij vast liep bij het laden van een track. Hierna de Xbox uitgeschakelen en het spel weer geladen, maar weer liep ie vast. Een paar andere games probeert en bv effe quick race en dat ging allemaal wel goed. Nogmaal de track proberen te laden (en een ander) en weer vast gelopen. Daarna een andere level (race (waar je dan 4 tracks hebt)) en die pakte hij wel weer gewoon, maw ik ben nu gewoon weer aan het verder spelen alleen de bewust race en track nog niet geprobeerd. O ja, zal vast geen invloed hebben gehad, maar behalve een andere race heb ik de auto zijn kleur veranderd.

    Nou, bug blijft bestaan helaas. Ik denk dat ik alle games maar effe delete en het nogmaals probeer. Ik heb geen MEM card en ga er nu ook geen één aanschaffen alleen hiervoor. Heeft de maker al officieel gereageerd ondertussen ? Het is namelijk een erg grote bug zo te zien.
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2003
  12. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat spel nou drie dagen en al 15 races gewonnen en nergens last van gehad.
     
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu een nieuw spel begonnen, maar het loopt weer op dezelfde plek vast. Ik heb nu alle games gedelete en hoop dat dat misschien werkt.
     
  14. Mr.blond

    Mr.blond Active Member

    Berichten:
    911
    Leuk Bevonden:
    1
    op dat punt liep hij bij mij dus vast
    maar ik ben voor een derde keer opnieuw begonnen, en nu ben ik eindelijk voorbij die 15 races
     
  15. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het geen idee om de mensen die een crashende game hebben te laten opgeven met welke auto ze welke baan gingen rijden ? Wellicht dat daar een verband tussen staat, want sommige mensen hebben het probleem na 15 races en andere pas veel later in de game. Wellicht iets met een van Roadsters ?
     
  16. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt hij vast bij semi-pro - Speedaco Cup (alle tracks). Kies ik dan voor semi-pro City Competition dan gaat ie wel gewoon verder, maar uiteindelijk kom ik dan wel weer bij Speedaco Cup terecht en loopt ie dus vast.
     
  17. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 97 Races gewone en un loopt hij vast.GOD DAMM IT:'-( :'-( :mad: :mad:
     
  18. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net bijna huilend mun savegames verwijderd en 3 games over een heel uur gespeeld. Naja, op goed geluk dan maar.. :\
     
  19. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me wel héél kut. :{

    Zit zelf ook in de 90 gewonnen races, moet er niet aan denken dat ik die kwijt raak.
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in de 60 gewonnen races, maar ik hoop niet dat ie nu nog vast loopt...
     

Deel Deze Pagina