1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Star Wars: Knights of the old Republic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 5 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Waaah!! Je hebt hem uitgespeeld in 34 uur?
    Ben jij voor de dark side gegaan?
    Of heb je gewoon veel overgeslagen (sidequesten, veel praten enz)

    Ik zit nu op de wookieplaneet en zit op zo'n 30 uur spelen.. (Tis mijn vierde planeet)

    ----*SPOILER*-------
    Je moet haar juist wel verslaan
    en daarna moet je haar ompraten ...je moet gewoon steeds
    opnieuw beginnen met praten en haar overhalen
    terug naar de council te gaan.. Als ze zegt leave me alone
    of zoiets,
    gewoon weer opnieuw beginnen praten en iets anders kiezen
    om te zeggen. Ompraten lukt echt, als je maar
    de juiste dingen zegt*SPOILER*
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    UITGESPEELD!!! :cool:
    Darth malak is een eitje als je eenmaal weet hoe... nu ga ik light spelen, maar wel een stuk minder vaak en lang (eerste dag 14 uur gespeeld :))
    keb nu het sith einde dus..
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Rot nou eens op met al die spoilers, ik kan deze hele thread niet meer lezen door die opmerkingen.
     
  4. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
  5. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0


    nee niet slecht. ik heb het gespeeld met de keuze's die ik zegmaar ''echt'' zou maken zonder te denken van oh die keuze is light of die is dark. ik kwam net boven de neutrale zone uit en dat was zeer goed want op korriban had ik een kristal gevonden dat + 1- 8 vs dark is en dat kwam wel vanpas tegen malak. ik heb niet veel questen overgeslagen, gewoon sommige die ik zinloos vond niet gedaan. maar heel veel spelen en niet rondslenteren. ik had behalve bij jolee bindo alle karakters de achtergronden enz gelezen. ik was een jedi guardian soldier dus nu begin ik een jedi consulent soldier enz.:)
     
  6. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het einde mooi?
    Ik ben nog helemaal niet ver.
    Ben op zo'n 15 uur spelen :eek: .
    Vind hem nog steeds geweldig, maar kga vanaaf weer spelen en morgen heel de dag ;) .
     
  7. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Trouwens, ik dacht gelezen te hebben dat er drie eindes zijn. Dark, Light en ?

    Wat is het derde einde? Niet te gedatailleerd erop ingaan.
     
  8. Barfly

    Barfly Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Neutral?
     
  9. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu op mijn 4e planeet (ik heb tatooine al afgehandeld. krijg ik nog iets voor het killen vna die draak behalve die parel?
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    ik denk dat er 5 eindes zijn, 1 voor dark side, en je killed malak, 1 voor dark side, en je wordt hulpje van malak, en bij de lightside : 1 voor Jedi Guardian, 1 voor Jedi Sentinel, en 1 voor Jedi Consular..

    btw Als je Consular bent en je blijft lightside dan is het spel wel het moeilijkst.. dark side heeft het sowieso zo makkelijk
     
  11. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2
    wat een sukkel


    Wat een ongelooflijke sukkel ben jij. Dan ga je toch lekker met je shootertjes of autootjes op de Xbox spelen.
     
  12. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn we toch weer vriendelijk...(heb respect voor iemand zijn mening...):eek:
    Ik vind de graphics in de eerste 2 level gewoon goed... en ja vooral de levels daarna keek ik soms mijn ogen uit:cool:
    maar dat is mijn mening..
     
  13. kippetjes

    kippetjes veteran

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik heb hem nu ook net 2 dagen en ik heb al 3 van die star mpas gevonden. ka nje bij de sith aansluiten? k wil aleen weten of het kan plz niet te veel info geven
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ja op de sith planeet...genaamd korriban op die planeet kan je je aanmelden tot sith..
    lees hier meer over korriban: klik .

    Trouwens als je nog meer vragen hebt ga dan naar de kotor help threat.. link
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem voor het eerst uitgespeeld als Dark Sider net binnen 40 uur dacht ik. :cool:

    Enorm goed spel zeg, heb het vijf dagen elk vrij uurtje zitten spelen haast!

    Wat ik wel weer enorm jammer vind is dat je als je hebt gewonnen niet nog een paar kleine missies kan doen ofzo. Of gewoon op een of andere manier verder gaan nog.
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan niet het hulpje worden van Malak, maar ik denk ook niet dat er voor elke klasse een ander einde is.
     
  17. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat vind ik eigenlijk wel jammer.... Als dit erin had gezeten had ik dit spel een 11 gegeven, nu blijft het bij een 10:cool:
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    deze game is vast heel goed hoge cijfers in de bladen en een record aan replies volgens mij!!!
    Ik denk dat ik em ook maar ga kopen:)
     
  19. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed plan.....ik ben zelf absoluut geen rpg fan maar dit spel ruled gewoon _O_ come over to the dark side !! }:]
    ik zit nou zelf btw in de lowercity op taris (jaja pas net begonnen) en ga nou op zoek naar spullen voor de swoop-race :)
     
  20. vassilli

    vassilli Guest

    Ik heb het spel nu voor het eerst gezien bij een maat van mij. En ik vond het een beetje tegenvallen(sorry voor alle fans). Dit zal wel aan mij liggen. Maar wie kan mij overhalen, dat dit het spel op de xbox is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina