1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Een weekje is zwaar overdreven, maar de afgelopen 2-3 dagen is de site zo traag dat ik hem maar vermijd. Soms 10 of meer minuten wachten om uberhaupt op de site te komen, niet te geloven. Ik hoop dat het snel wordt opgelost, want het is een leuke site, die, voor dit akkefietje, een goede snelheid had!:mad:

    (snelheid is nu goed)
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nu gaat het weer lekker, maar gisteren moest ik er bijna van huilen, zo traag was het :eek:
     
  3. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond was de database extreem traag, veel browser time-outs. Dit is al enkele dagen zo, en dan van het ene op het andere moment is de website weer supersnel (ik vermoed dat er dan of de webserver en/of de databaseserver een reboot/kick ontvangt ivm connections die open blijven staan / of processes die hangen). Hopelijk vinden jullie gauw een oplossing. GL HF :) .
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er is 1 gigabyte geheugen bijgeplaatst, wij hopen net zoals jullie dat het forum nu weer een beetje surfbaar is.
     
  5. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws. Werkt een stuk beter, bijna net zo snel als vroeger!\o/ \o/
     
  6. BrokenTable

    BrokenTable ehh?

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een bug, maar er staat onder het kopje 'reviews' op de FP nog geen link naar de Saints Row Review
     

Deel Deze Pagina