1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Xbox Live Clans.

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 25 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik soek dus een clan voor de 360, met spelers van vrij hoog niveau..

    PM me en alles komt goed ;)
     
  2. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    Naam van de clan/groepering: Dutch Legion

    De volgende games worden gespeeld: Dead Or Alive 4, Halo2, Call Of Duty 2 Huxley (als die uitkomt), Perfect dark Zero en nog veel meer.

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment):4 we zijn net dit weekend begonnen maar we dus bezig met leden te werven.

    Maximaal aantal leden: onbeperkt.

    Zoekende voor leden?: Ja!!!!!!

    Website: http://www.fantasy-network.com/dutchlegion (hij is nog niet af maar je bent al wel welkom op ons forum)

    Leeftijdslimiet:geen

    Speeltijden: hangt er van af (we passen ons aan)

    Aard van de clan: Competief maar het voornaamste is dat het wel leuk moet blijven!

    Accepteert clan wars voor de volgende games: nog niet we zijn eerst op zoek naar leden.

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan: Zoals je al kan opmerken hebben we nog weinig geschiedenis. Maar daar zal wel verandering in komen!

    Zie je hopelijk verschijnen!
    M3T4LF34R
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: DoS--> Die or Surrender

    De volgende games worden gespeeld: Perfect Dark 0 (later meer)

    Bestaande uit hoeveel leden (op het moment: 5

    Maximaal aantal leden: -

    Zoekende voor leden?: Niet echt we moeten mensen tegenkomen.

    Website:Komt eraan dan kunnen mensen misschien wel joinen

    Leeftijdslimiet:eeeh

    Speeltijden: Kan niet vaak genoeg je kan ons wel vinden

    Aard van de clan: Uber-competetief maar zonder fun kan je niet winnen(wij niet). Denk daar maar over na.

    Accepteert clan wars voor de volgende games:perfect Dark 0

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag): We dachten we maken een clan.

    Leden:
    -DoS owner bb
    -DoS KeNnY
    -DoS brulbeest
    -DoS tjappie
    -Dos Breda
    Als je ons wilt uitdagen voeg dan Dos owner bb toe. We nemen graag je uitdaging aan. We spelen ereducation. Nadere gegevens van de match bespreken we wel. Met noobs wapens spelen we niet (superdragon fac16 enz.)

    Voeg me toe Daag ons uit en Die or Surrender natuurlijk!!! succes :)

    PS: WEET iemand hoe de website heet met het wereld klassement waar clans zich op kunnen geven en zo zich hogerop kunnen vechten in het wereld klassement> ik moet dit egt weten. Ik weet wel dat het een .com clan is. :) (duh) ALs je het weet super!!! tell me:D
     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2006
  4. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: Elite Xbox Gamers

    De volgende games worden gespeeld: Quake 4 en perfect dark zero
    Bestaande uit hoeveel leden : 4

    Maximaal aantal leden: 30

    Zoekende voor leden?: Ja, we zoeken vooral voor perfect dark zero

    Website: http://www.elitexboxgamers.tk/

    Leeftijdslimiet: Geen

    Speeltijden: maakt niet veel uit

    Aard van de clan: We spelen op Gamebattles

    Accepteert clan wars voor de volgende games:
    Perfect Dark Zero,Quake 4

    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan: we waren eerst een halo 2 clan maar toen de 360 kwam zijn we naar de 360 gegaan en spelen nu perfect dark zero en quake 4 we hebben aleen weinig members omdat veel van de oude members geen of nog geen 360 hebben en daarom zoeken we nu members
     
  5. AN_ALIEN

    AN_ALIEN Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering:
    |BEWARE|x|
    De volgende games worden gespeeld:
    De halo reeks en Ghost recon reeks, maar af en toe ook een uitstapje naar een andere game.
    Bestaande uit hoeveel leden (op 19 feb 2006):
    12
    Maximaal aantal leden:
    Geen maxium, we gebruiken een periamide staff structuur om alles goed te runnen
    Zoekende voor leden?: Ja(vooral Halo 2!)

    Website:
    http://www.xclan-beware.nl
    Leeftijdsgrens:
    Minimale leeftijd van 16 is vereist
    Speeltijden:
    Varieert per game, neem contact op via forum of de division staff
    Aard van de clan: Combinatie van fun en sirieus

    Accepteert clan wars voor de volgende games:
    http://www.xclan-beware.nl/?page=info
    Een leuk stukje over de geschiedenis van de clan (beknopt en normaal houden graag):
    http://www.xclan-beware.nl/?page=history
     
  6. final fantasy

    final fantasy FF lover

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Clan: warfighters

    aantal leden: 6

    games: far cry,pdz,graw

    ik zoek nog een member voor deze clan ik ben de sponsor van dit team dus als je erbij wilt melt je aan bij gamertag alto1 of I asuka I.

    gewonnen wedstrijden: far cry instincts map editor contest.

    leden: alto 1
    I asuka I
    stormedroma
    Lunaty
    II shockwave II
    x elimenator x
     
  7. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Naam van de clan/groepering: Dutch Legion. :cool:

    De volgende games worden gespeeld/gaan gespeeld worden: Halo 2, Perfect Dark Zero, Call of Duty 2, Dead or Alive 4, Quake 4, Gears of War, Ghost Recon 3 en nog veel meer. (Zie Hier).

    Bestaande uit hoeveel leden: 13 (Zie Hier).

    Maximaal aantal leden: Onbeperkt.

    Zoekende voor leden?: Ja!!!!!

    Website:

    -Netwerk Home: Hier,
    -Clan Site: Hier.

    Leeftijdslimiet: Geen

    Speeltijden: In overlegging.

    Aard van de clan: Competatief en voor amusement, maar voornamelijk competatief.

    Accepteert clan wars voor de volgende games: Alle games op de game pagina (zie games^).

    Geschiedenis: Er is nog weinig geschiedenis, omdat we nog maar net bestaan, maar het begin in ieder geval zo: Ik en een paar andere gasten waren op een forum actief (Ook een 360 Site), en het leek ons leuk een clan te beginnen met de members daar, dus dat deden we, en hier zijn we dan.

    Voordelen:

    -Eigen custom-made website. :cool:
    -Goede sfeer. *)
    -Leuke mensen. :)
    -Veel games die we spelen, dus voor iedereen wat (Je hoeft niet al die games te hebben). ;)
    -mIRC Server onderweg. :)
    -Nog meer extra's onderweg. :)

    We verlangen van onze leden wel een aantal zaken:

    -Je moet een beetje gemiddeld kunnen gamen
    -Je moet een redelijk Engels kunnen praten.
    -Geen clanhoppers.
    -Respectvol gedrag naar je clan en de community.
    -Geen flamers & lamers.
    -Wat informatie:

    • Naam+Achternaam
    • Leeftijd
    • Favoriete Game
    • Plaatsnaam
    • Gamertag uiteraard
    • Avatar van 100x100 pixels (Wil ik voor je maken als je het zelf niet kan)

    (Dit is nodig voor de leden pagina.)

    Als je dit wat lijkt, moet je maar naar de site gaan, en je registreren en dan een post op ons forum zetten. (Nederlanders+Belgen (Maar ik neem aan dat hier geen Engelse mensen zitten *) ))

    PS: Ik kan nog wel een extra admin gebruiken voor de site (Je moet een beetje verstand hebben van html en php!).
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  8. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    vet da jullie al huxley, ghost recon 3, gears of war, blazing angels en the outfit spelen man. het verbaast me alleen dat jullie geen halo3 spelen ;)
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja er staat ook 'gaan gespeeld worden:' :{
     
  10. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat bedoel ik ;) . En van Halo 3 zijn er nog geen plaatjes. Maar ik heb die spellen daar staan, omdat we die gaan spelen als ze uikomen.
     
  11. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had er misschien erbij moette zette dat ik het over de site had en niet over de post had mischien wat verwarring bespaard :)
     
  12. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, maar goed, ik denk dat mensen het idee wel snappen, toch?
     
  13. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd ik moet nie zo zeiken :)
     
  14. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, geeft niet :9 . Ik hoop dat er een apart clan promoot forum komt, waar je gewoon een thread per clan hebt.
     
  15. ubisoft

    ubisoft Team D.I.F

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    nemesis ik heb je ff toegevoegd aan me msn
    heb wel interesse:)
     
  17. METALFEAR

    METALFEAR Guest

    HAHA Nemesis had ik de clan al niet eerder gepromoot? Maar is niet erg hoor jou stukje was wel wat beter. En Castro Le China welkom als je ons joint ;)
     
  18. KaiserZoze

    KaiserZoze Section VIII

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Sinds kort hebben wij besloten de mogelijkheden van Xbox Live meer te benutten en ons steeds harder groeiende (jonge) clan uit te breiden met een EU divisie. Momenteel hebben we iets meer dan 40 members en +/- 95 forum leden.

    Clannaam: Section VIII
    Site: www.sectionviiiclan.com

    Zoals je van de site kan afleiden is het voornamelijk begonnen als een Amerikaanse clan maar komen er ook steeds meer mensen uit Canada en Europa zich bij ons voegen. Met de release van G.R.A.W. hopen wij nu toch echt de naam "Section VIII" neer te zetten, echter blijven we een Xbox clan en zijn matches/divisies voor CoD2, Halo 2, PDZ en vele andere toekomstige titels ook van de partij!

    Voor de mensen die het zich afvragen... "Section VIII" (ofwel section 8 ) komt van de militaire term voor soldaten die mentaal ongeschikt zijn bevonden om in dienst te treden. Gekte is hierdoor natuurlijk ook een essentie van onze community, wel houden we dit een btje op peil omdat er ook een aantal dames zich onder ons bevinden (yes, girls wanna have fun as well :9 )

    Nu de eisen van onze kant... dat zijn er niet veel, het enige waar ik zo aan kan denken is dat je toch wel een btje de engelse taal beheerst (al begrijpen mensen je snel daar en zal je toch voornamelijk met peeps van je eigen afkomst spelen) en houd van spelen.

    Bij Section VIII hebben we Alpha, Bravo en Charlie teams (in elk divisie) zodat mensen toch kunnen spelen zoals dit het beste voor hun uitkomt. In andere woorden, ben je een vader die alleen in het weekend achter z'n Xbox kan, dan ben je welkom in onze "Charlie" eenheid en ben je zowat "elite" dan klim je op tot "Alpha" en eventueel "Squad Leader". Zoals je ziet is er voor ieder wat en proberen wij er gewoon een redelijk groot, maar tegelijker tijd "close" community van te maken! Ik kan eindeloos doorgaan over onze visie en de geplande (prijs) tournooien, echter raad ik geïnteresseerden aan om gewoon even een kijkje te nemen en voor de "join us" optie te kiezen als dit hun wat lijkt! Hierop volgend word je een mail gestuurd met instructies en zit je als het goed is binnen no time in onze "recruit" roster...

    Ik hoop jullie snel te mogen begroeten als recruits van Section VIII!_0/


    KaiserZoze

    -EU divisie leider-
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Apart forum voor de clans, deze thread overbodig. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina