1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Comics [US]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kareem, 25 okt 2007.

  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De nieuwe Hulk serie begon erg tof, kakte na een paar uitgaven wat in maar ben nog steeds benieuwd wat er komen gaat. Amazing Spider-Man blijft ook goed. Laatste verhaal ging over Connors/Lizard. Erg gaaf om te lezen! En ook Ultimate Spider-Man met Miles Morales als Spider-Man is best interessant! En zeker ook de cross over serie Spider-Men is tof om te lezen als je beide series volgt.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en nu nog een goed punt om weer te beginnen O-)
     
  3. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Bump!

    Naar aanleiding van The Wolf Among Us ben ik met Fables begonnen. Heb nu vier TPB's gelezen en ik vind het een heel vette serie. Heeft iemand hier toevallig ook de spin-off Jack of Fables gelezen? Ben benieuwd of het wat is.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben na 20 jaar bijna klaar met comics van DC en Marvel.
    Al het nieuwe vind ik te ver verwijderd van waar ik de series/karakters juist zo leuk van vond.

    Mijn favo DC serie (Birds of Prey) is onherkenbaar verminkt door de New 52.
    Dat was voor mij een jumping off point, behalve voor de Green Lantern series. Maar nu daar nieuwe schrijvers op komen, is ook daar een mooi stoppen-punt gekomen.

    Marvel heb ik 2 jaar geleden al gedumpt, op X-Factor na, maar die serie is gestopt, en nu de 3de hardcover van Green lantern New Guardians uit is, ben ik ook klaar met DC.


    Helemaal klaar met comics ben ik nog niet, maar ik stort me meer op het oudere werk van vooral Marvel. Daar kan ik nog steeds van genieten.


    Goedkoopste plek voor comics/trades/hardcovers is trouwens
    www.cheap-comics.com
    NL site.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2014

Deel Deze Pagina