1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Compatibility

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 22 jun 2001.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Sponsoren zijn we nog aan het zoeken, maar dat hebben we nu ff gestaakt, eerst even dat php systeem en het nieuwe design, dan ziet alles er n heel stuk professioneler uit..
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik kom een beetje laat bij deze topic maar ik vind het een hele goeie idee eigenlijk.
    Maar kijk ik weet niet of het verstandig is om het op de site te zetten om elke jan lul die het wil ff kan bestellen. misschien als het een succes wordt dat je dan dat wel kan doen maar eerst zorgen dat we er 1 perpersoon kunne krijgen en dan moet je verder kijken.

    Ik hoop dat ik binnen kort weer aan de site kan gaan werken.
    Want ik heb er zin in en ik zal dit keer beter me best ook gaan doen. En maar hopen dat ik ook over ga en dan is er geen problemen met de computer.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hey jongens ben terug,
    ik zie dat er al wat animo komt voor het plannetje,
    de grap is, hoe meer mensen, hoe meer bedrijven je willen ondersteunen, meer mensen is meer macht, want je besteld er niet eentje...nee maar misschien wel 50
    kortom als er een degelijk aantal mensen is die willen importeren zullen de prijzen omlaag gaan,
    het product moet natuurlijk 100% kant en klaar aankomen bij de klant (met adapter etc)
    en natuurlijk spellen...(yup en niet iedereen wil dezelfde spellen) kortom er komt veel georganizeer bij kijken voordat je een geschikte partner kan gaan zoeken voor het importeren van 50 xboxen, misschien ook een stuk of 40 extra losse controllers (xbox komt met een controller en misschien wil iemand zijn broertje ook spelen)
    en ongeveer 200 spellen +/- 4 per persoon...niet te vergeten DVD kit voor regio 1 DVD's en de kabel die de 60 hertz op once pal 50 hertz laat werken...
    en dan heeft niet zomaar iedereen zijn xbox...
    haha dan moeten deze xboxes opgeslagen worden (bij iemand met een villa??? schuur??) en de pakettenuitgezocht en geordend worden...kortom het is arbeids intensief en veel geregel, en dan moeten de xboxes NOGMAALS verstuurd worden
    en geloof me...er gaat ECHT wel iets fout...
    kortom dit is maar een klein voorbeeld van wat er moet gebeuren, het echte gedoe komt nog meer bij kijken,
    je kan het ook anders doen, dat jij die pakketten besteld, korting krijg om dat je zoveel besteld, en dan regeld dat de verscheping naar iedereen apart gebeurd, maar dit is denk ik veel duurder, waarom...omdat dan de scheepskosten niet gedeelt kunnen worden,
    en dan nog iets dit hierboven is even snel getypt, maar het moet eerst allemaal uitgezocht worden...
    dusseh wat mij betreft wil ik hier wel wat tijd in investeren, als ik weet dat ik met een paar mensen kan werken die helder kunnen denken en zin hebben om dit aan te pakken, want eerlijk gezecht, denk ik niet dat het helpt om iemand zoals een nedrlandse importeur als tussen man te hebben, omdat dat denk ik duurder word dan als we het zelf zouden doen, kortom ik heb wel een plannetje brouwen,
    iemand intresse?
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    we hebben nog paar maandjes de tijd gelukkig om alles uit te zoeken,
    wouter ik wil jou wel graag spreken, en die jongens met wie je samenwerkt
    als je wilt email me dan kunne we even praten
    kobold@wanadoo.nl
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik add je morgen wel ff op icq

    maarre het lijkt mij misschien tactischer op gewoon al een importeur (hotbit, psxshop, atoll ofzow) te benaderen.. daar ken je sowieso al dope bestellen, dan heb je geen probleem met opslag, etc..

    kijk het is leuk als veel mensen pre-orderen bij ons, maar we kunnen moeilijk nu op onze site zetten vanne we gaan ze importeren maar we weten nog niet precies hoe en wat.. zodra de nieuwe site (php systeem + design) online is zal ik een van de bovengenoemde bedrijven benaderen of zij interesse hebben. Maar XboxWorld moet ook nog veel groter worden.. stuur er mensen naartoe :D en ook naar het forum.. forum is altijd een belangrijk aspect van een (games)site.


    enne pief, er is nog nix bekend over jouw eventuele terugkomst
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    is goed,
    nee je moet nu nog niks adverteren, eerst een plannende campagne maken en vervolgens de uitvoering.
    jah het is zeker makkelijk om het via een importeur te doen, maar als je datniet doet en rechtstreeks xboxes haalt BEN jij al importeur, kortom we moeten uitzoeken wat het voordeligst is, en zet een POLL op de main site
    "zou jij bij xboxworld een xbox importeren als je die mogelijkheid had?"
    "ja"
    "nee"
    we praten er nog wel over, zoals ik al zeg die pol kan je nu doen om een indicatie te krijgen laat die een weekje of twee erop om het animo te peilen,
    ik wil je best helpen maar gaat beetje moeilijk over forum..
    als we dit serieus willen doen hoor ik wel van je
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    goed idee, we laten deze poll die we nu hebben nog 1 weekkie staan en dan pleuren we die andere erop
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af hoeveel zo'n psxshop of andere er kunnen leveren denk toch niet dat ze je er 50 kunnen beloven eigenlijk.

    En ik denk dat die dingen wel zo gewild zijn dat ze niet aan groepskorting of aan heel weinig gaan doen.

    Want normaal staat er altijd al op de site hoeveel korting je krijgt als je er meerdere koopt...
     
  9. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En trouwens kobald ik was erg tevreden over je laatste post het was een lap tekst maar was goed te lezen :)
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hmm denk idd dat je er niet alteveel tegelijk kan kopen.. maar meestal staat er geen prijs hoor voor als je er meerdere koopt.. nooit gezien.. ja misschien bij de grote distribiteurs, maar bij bedrijven als hotbit, psxshop etc niet..
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    jah ik weet niet of we zowiezow wel 50 van die dingen het land uit krijgen, dus dat moet allemaal uitgezocht worden,
    en als dat niet kan houden we het tog gewoon kein whaha

    oh tnx tijman, ben ik effe blij dat ik jouw blij gemaakt heb hihi (echt hoor!) :)
    whaha
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja ik weet ook nog niet wat te doen voor xboxworld zelf.. we moeten er dus nog 2, moet ik wachten totdat er een bedrijf er nog 2 willen 'geven' of moet ik nu maar meteen voor 1045,- die dingen bestellen.. of juist samen met iemand anders uit de US halen..
     
  13. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    weenie,
    maar als je wilt kunne we erover praten..
    want het blijft een goed plan
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik weet eigenlijk zeker dat er wel animo voor is om een zooi van die boxxies te halen uit de US.. alleen moeten we dat ff weten :D dan kunnen we met de newe site ff zon bedrijf benaderen..
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    kep net een enorme lap tekst getypt maar ik bedenk me opeens
    we kunnen ook op een ander manier praten dan dit forum, ik weenie of je dit echt wil of niet maar als je het wilt moet je het even zeggen dan kunnen we even serieus praten en niet speculeren op een message board,
    als je wilt dat ik jullie help ten minste
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik add je NU op icq
     
  17. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik noge en playstation had stond er altidj bij psxshop bij hoeveel korting je kreeg als je er meerdere kocht weet niet of het nu nog steeds zo is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina