1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het elders ook gevraagd end ie suggereerde de lichtsensor in Sony's eigen programma Vaio Control uit te zetten en nu werkt alles weer ok:)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het beeld van m'n laptop werd net zwart en het systeem reageerde nergens meer op. De fan begon steeds harder te blazen, dus heb 'm maar uitgedrukt. Gelukkig werkt die nog en echt nog nooit eerder gehad op deze manier, maar iemand een idee wat het kan zijn? Graphics (driver) misschien?
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Klinkt als een defecte laptop. Wat is het laatste dat je hebt gedaan voordqt het systeem uitging?

    Wat gebeurt er als je je laptop weer aanzet¿

    Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De laptop leeft gelukkig nog en start normaal op. Ik wilde gewoon een MP3 afspelen en... Alles zwart! :+
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey,

    Ik heb een probleem met mijn pc. Vanochtend toen ik hem opstartte zag ik dat AVG niet aanging vanwege een verwijderd bestand. Toen ik AVG wilde "repairen" kwamen er nog meer foutcodes. Verwijderen wou ook niet. Dus ik probeerde een nieuw herstelpunt te kiezen. Alleen kon dit niet omdat er blijkbaar fouten in mijn C schijf zit. Toen Safe-mode geprobeerd en dat sloeg niet aan omdat ik nu ook niet voorbij het (welcome/login) scherm kom. Ik zou dit graag willen oplossen zonder opnieuw Windows 7 te installeren.

    Heeft iemand misschien tips/suggesties?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Virus?

    Herstellen via de Windows 7 disc werkt wellicht?
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    AVG eraf gooien en opnieuw downloaden? Andere virusscanner proberen?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik probeer een Word-bestand als .pdf op te slaan. Wanneer ik dit doe, is de tekst korrelig en de koppen zien er ook vreemd uit. Als ik dit print, is het ook in de print te zien.

    Ik heb geprobeerd op te slaan via Word (save as, pdf) en via Acrobat Pro 9. Het resultaat is hetzelfde. Heeft iemand een idee?
     
  9. Ichigo

    Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    1
  10. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet zo zeer een probleem maar meer een vraag. Ik heb nog een PC staan waar 1 harde schijf in zit, dit is een SATA schijf. Nu heb ik nog 2 losse HDDs liggen, maar deze zijn geen SATA (zie onderstaande foto). Op welke manier kan ik deze HDDs nog aansluiten? Ik heb ook nog in de kast gekeken, ik heb nog wel de linker en rechter aansluiting over in de kast. Kan ik de HDD daar dan op aansluiten en zo instellen in de BIOS dat hij deze als slave pakt?

    [​IMG]
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet een jumper hebben voor het middelste deel en die op een bepaalde manier erin prikken dat ie als slave dient, maar zo te zien mis je de jumper. Als het goed is staat er ook bovenop de hardeschijf op de sticker hoe je de jumper moet hebben om als slave in te stellen.
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat had ik al gezien. Ik heb twee jumpers waarvan bij 1 de bovenkant ontbreekt, zou dat een probleem zijn? En als ik die jumpers goed heb ingesteld, moet ie de HDD dan automatisch in de BIOS herkennen?
     
  13. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Win8 maar gekocht, toch bedankt:thumbs:
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat de bovenkant ontbreekt maakt niet uit. Als je ze maar op de goede manier in de HDD prikt. Als je hem daarna aansluit wordt ie automatisch herkend (ook door je Windows).
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb het met zowel Word als Acrobot Pro 9 geprobeerd, dus dit is geen oplossing denk ik. :9
     
  16. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wilde gisteren even de dualboot win7 en win8 verwijderen, dus zo gezegd zo gedaan. Maar wanneer ik in de setup kwam van windows 8 gaf gij al snel aan dat hij niet kon worden geinstalleerd omdat het een gpt partitiestyle ofzo is. Maar opdat moment had ik dus geen os op mn laptop. Doormiddel van een herstelschijfje weer windows 7 erop kunnen zetten, maar hoe convert ik gpt naar mbr ( mbr, is volgens mij gewoon normaal waar het wel op kan ) ???
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik trok een paar dagen geleden perongeluk de stekker uit het stopcontact van mijn PC, sindsdien krijg ik mijn PC niet aan. De voeding (Corsair CX500) is dus kapot kan ik wel concluderen, heb al RMA aangevraagd.

    Maar nou vraag ik me af of er niet gewoon een zekering kapot is gegaan want dan kan ik die zelf vervangen, iemand een idee of de Corsair CX500 een zekering heeft?
     
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb op een oude laptop opnieuw Windows XP erop gezet.
    Heb eerst allebei de partities geformatteerd en toen Windows opnieuw geïnstalleerd. De laptop werkt wel maar er zijn een aantal drivers die nog geïnstalleerd moeten worden maar deze kan ik niet vinden op het internet.
    Het gaat hier om een best oude laptop:
    Toshiba Satellite A110-103.
    De drivers die die aangeeft die nog geïnstalleerd moeten worden zijn:
    Ethernet-controller
    PCI Device
    Videocontroller (VGA-compatibel)

    Ik heb niet heel veel verstand van drivers enz. dus ik heb geen idee welke drivers ik precies moet installeren.
    De drivers zijn niet te vinden op de installatie cd.
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] net nieuwe pc ik drukte pet ongeluk op een knopje iets boven de dvd drive en nu blijft hij hangen met deze melding.

    Gebeurd niks als ik shift & f10 doe
     
  20. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat voor knopje is het?
     

Deel Deze Pagina