1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Problemen [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hoe bedoel je vastzetten?

    Windows 10 maakt een "selectie" van meest gebruikte programma's. Als je in het start-menu rechtermuisknop drukt zie je "Pin to Start menu" of "Pin to task-bar". Gewoon je programma zoeken in het start-menu en niet slepen. Dan verdwijnt het icoontje.
     
  2. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de laatste tijd last van spyware e.d., met name van website pop ups. Wat is een goede (liefst gratis) virusscanner/spyware blocker?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Probeer even Malwarebytes Anti-Malware.
     
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Sinds kort hebben wij een nieuwe modem van Ziggo. Het bereik in ons studentenhuis is flink verbeterd, helaas werkt nog niet alles perfect. Torrents downloaden gaat erg slecht, internet klapt er uit als dit wordt gedaan. Het gaat om de ch7465ce docsis 3.0 cable modem, blijkbaar een nieuwe unit. Weet iemand hoe ik de modem moet configureren om wel te kunnen downloaden? Download zelf blijft wel gaan, maar het browsen is onmogelijk. Ik snap dat torrents het netwerk zwaar kunnen belasten, maar dit lijkt mij wat overdreven. Download gaat overigens niet op volle toeren mbt downloadsnelheid.

    Iemand een idee wat kan helpen?
     

Deel Deze Pagina