1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Connectie problemen black ops

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door markdragie, 15 nov 2010.

  1. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Hallo,

    Ik heb het probleem dat het erg lang duurt om een multiplayer server te zoeken. Meestal duurt dit wel 10 -15 min. Ik heb dit probleem ook bij mw2 gehad omdat mijn nat type toen op strict stond ipv open.
    Hiervoor heb ik toen bepaalde poorten open moeten zetten in mijn router. iemand een idee of black ops andere poorten gebruikt en zoja welke?
     
  2. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb hier echt totaal geen verstand van, maar volgens mij gaat het bij die poorten niet per spel, maar per xbox. Iig, router resetten helpt mij altijd. Nadeel is dat je dit eens in de zoveel tijd moet doen, maar het werkt altijd prima.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    gaat idd per xbox maar dta ligt aan BO zelf party's maken lukt ook niet altijd etc etc hoop dat hier nog een update voor komt.
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hetzelfde. Iemand tips/ideeën?
     
  5. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als ik een vriend uitnodig op XBL dat ie niet kan connecten, iemand die weet hoe je dit op kan lossen?
     
  6. mbuist

    mbuist Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt sinds de laatste update alleen maar erger te zijn geworden. Ik had er eerst geen last van maar nu wel.

    Het beste wat je kunt doen als je xbox achter een router zit. De xbox een vast ip geven in de router
     
  7. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn mening is dat het na de laatste update alleen maar beter is geworden. Zoeken gaat nu in enkele seconden.

    Het mag ook wel is handig zijn om je NAT TYPE te controleren, als deze op STRICT/MODERATE staat kan het zoeken ook nog wel is belemmerd worden.
     

Deel Deze Pagina