1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Corona Eagles FC (Met spoed CM, CV, GK gezocht!)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FIFAFEYENOORD94, 16 dec 2010.

  1. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    -------------------------------------------------------------------------

    Naam: Corona Eagles FC
    Afkorting club: CEA
    Opgericht: 7-12-2010
    Stadion: Corona Park
    Voorzitter: Jeffrey SCF
    Trainer: Jeffrey SCF
    Assistent Trainer: Jin Rezar
    Hoofdsponsor: LG
    Begroting: Intern bekend


    --------------------------------------------------------------------------

    * Informatie:
    Corona Eagles Futbol Club, beter bekend als Corona Eagles behoort tot een van de snelst opkomende clubs ter wereld.
    De club hunkert na talloze jaren degradatievoetbal naar grote successen, en heeft daarom dan ook al haar hoop gevestigd op nieuwe voorzitter/ trainer Jeffrey SCF die de club nieuw leven moet gaan inblazen.
    Op 7 november 2010 werd dan ook eindelijk bekend gemaakt dat het bestuur geld heeft vrijgemaakt voor diverse aankopen en dat de begroting is bijgesteld, op dit moment zijn er drukke onderhandelingen aan de gang om een selectie van 6 man op kaart te zetten.
    (word snel vervolgd...)

    --------------------------------------------------------------------------

    * Huidige selectie / opstelling:
    Corona Eagles Futbol Club, speelt in de vaste opstelling 4-1-3-2, met mooi en verzorgd voetbal proberen wij de tegenstander vanaf minuut 1 stil te zetten om uiteindelijk de overwinning in de wacht te slepen.
    Er geld slechts één belangrijke regel omtrent de gemaakte opstelling, vaste posities worden nageleefd indien de desbetreffende speler online is en de gemaakte orde hierin word vrijwel altijd nageleefd. (hierover is geen discussie mogelijk)

    GK eventueel reserve ANY = (gezocht!!)

    CVM '' '' = Richardbakker
    [​IMG]
    CAM '' '' = CheesieOnion
    [​IMG]
    SP R + © '' '' = Jin Rezar
    [​IMG]
    1st ANY + SP L + © = Jeffrey SCF

    [​IMG]

    --------------------------------------------------------------------------

    * Opstelling in kaart:
    [​IMG]

    --------------------------------------------------------------------------

    * Tenues:
    [​IMG]

    --------------------------------------------------------------------------

    * Aanmelden?
    Wil je ook voor Corona Eagles spelen, meld dit dan even in dit topic of stuur mij een persoonlijk bericht: samen zullen we een afspraak maken voor een proefwedstrijd en kijken of de chemie klopt.
    Op dit moment zijn we druk bezig om spelers te scouten dus vrijwel iedereen met een redelijke prof is van harte welkom, plezier & sportiviteit zijn onze motto's en deze staan dan ook altijd voorop!

    Vereisten/ regels om de club te joinen:
    - In het bezit van een headset
    - Regelmatig online en bereid om iniedergeval een paar keer per week te spelen. (liefst elke dag!)
    - Actief op het forum
    - Fanatiek in het spel!
    - Bereid om op één vaste positie te spelen en jezelf hier door te ontwikkelen, geen onderling gezeur/ geruil aangezien het anders een chaotische bende word.
    - Onze 2 motto's: plezier & sportiviteit volgen!

    - Een PRO van minimaal 77

    --------------------------------------------------------------------------

    * Nu gaande, dringend etc!
    Op dit moment zijn wij dringend op zoek naar een keeper, een centrale verdediger en een middenvelder.
    Ben jij toevallig transfervrij en heb jij de ambitie om bij een topclub in wording te spelen? Meld je hier aan en geef je sport carrière zo een boost!


    --------------------------------------------------------------------------

    [​IMG]

    --------------------------------------------------------------------------​
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
  2. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw beleid, daar hoort een nieuw topic bij: een frisse wind: lees vooral 'Nu gaande, dringend etc!' voor het joinen van de club!

    * P.S. Nieuw topic is ook open gemaakt i.v.m het aangeven dat er nog steeds spelers worden gezocht bij Corona Eagles!
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2010
  3. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Jef, ik ben nu al thuis man.. kweet nie of jij ook eerder thuis kunt zijn ? (je was om 1uur al uit toch?) Najah ik hoor t wel, greetz
     
  4. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo Jef, kom je vanmid toevallig nog Online ??

    Greetz
     
  5. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was net nog online helaas maar nu kan ik niet, er is visite hier en ik ben min of meer naar boven gejaagd :9
     
  6. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Jeffrey, kom je zo nog online ? ik kan maar tot half 9 vanavond (en moet ondertussen ook nog eten en afwassen, so let me know) Greetz
     
  7. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps dat gaat moeilijk worden, tot 8 uur ben ik er niet en daarna ben ik er tot 11 uur... (kijk maar dan even of je nog opties hebt)
     
  8. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jongens als ik nog mee mag/ en kan doen hoor ik het wel. Heb nu weer genoeg tijd, dus kan bijna elke avond online komen.

    Graag wil ik dat op de CM positie spelen
     
  10. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je :p het besluit was niks persoonlijks hoor, maarjah tis gewoon lastig spelen als je steeds met een ander aantal mensen speelt... zo raak je niet op elkaar in gespeelt... En we willen natuurlijk niet onnodig verliezen ! momenteel dubbele aantal keer winst vergeleken met verlies, dat willen we natuurlijk graag zo houden
     
  11. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Prima, vanaf 19.30 ongeveer ben ik er gewoon dus dan kunnen we opzich weer potjes doen?
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben er ongeveer 21:00 miss iets eerder
     
  13. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Sportieve mensen! succes jongens!
     
  14. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu vakantie, dus ik zal vandaag ofzo wel paar keer meedoen.
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    De verdiensten van mijn ro die ik heb vrijgespeeld, verdwijnen steeds weer :mad: gister alle Arena verdiensten gedaan. Nu staat er dat ik er 22 gedaan heb

    WTF!
     
  16. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je auto-save wel aanstaan ??? anders gewoon ff opslaan (met name na arena verdiensten (aangezien er in arena geen auto save plaats vindt)
     
  17. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ging gister nie bepaald lekker met ons team he, ik was nie bepaald in vorm :p toch blij dak jou iig 1 keer heb weten te passeren Bryan (A)
     
  18. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Richard en Jef rond half 8 ook weer van de partij ?

    Greetz
     
  19. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, alleen nu is mijn pro niks beter:F: en hoe sla jij het op dan? dan ga ik het ook zo doen ;)
     
  20. Jin Rezar

    Jin Rezar Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, ergens bij My Fifa ofzo geloof ik... Najah ik heb gewoon heel veel Career gespeelt, daar wordt sowieso altijd geauto-saved... En ik heb mn pro gewoon verbeterd door heel veel career te spelen (3 seizoenen bij Real-Madrid :p) Duurt lang, maarjah je moet er watvoor over hebben... En die arena shit heb ik tussendoor ooit eens gedaan geloof ik... is iig niet heel erg moeilijk voor zover ik me kan herrineren
     

Deel Deze Pagina