1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

{Crimson Skies} Weinig servers??

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alfa V6 Man, 29 nov 2003.

  1. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een paar weken Crimson skies hier liggen en wil het wel eens online opnemen tegen andere.
    Maar ik kan met opti match nooit meer als 2 a 3 servers vinden, en dan wordt ik er vaker nog niet toegelaten.
    Ik heb @home(dat van bijna 50 euro) gekoppeld aan een Linksys Befsr81 router, waarop 6 pc's, xbox en ps2 zijn gekoppeld.
    Bij xbox live staat alles op automatisch, en het IP is 192.168.1.126

    Zijn er meerdere mensen met die probleem? Of maybe een oplossing? _O_
     
  2. Eduard888888

    Eduard888888 BEER!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je alles aan staan als je xbox lived?
     
  3. Patrol

    Patrol Bullets = Enemy + 1

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat het technisch is, als je wel servers kunt zien etc. Ik heb wel meer gehoord dat er weinig live wordt gespeeld met dit spel.

    Succes,

    Patrick
     
  4. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    want als je al die dingen aan hebt word je internet snelheid verdeeld over die 6 pc's, ps2 en de je xbox dus eigenlijk word dan je snelheid in 8en gedeeld..!
     
  5. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij legt het gewoon aan het spel hoor... Want ik heb het ook vaker gehad, dat er maar 1 of 2 servers zijn. En als ik dan daarna midtown maddnes speel zijn er weer een stuk of 30:cool:
     
  6. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat wil niet zeggen dat alles tegelijk aanstaat, meestal 1 a 2 pc's, en dan de xbox.
    K vind het gewoon raar, want de PU schreef dat er genoeg servers zijn
     
  7. enzopablo

    enzopablo I-love-Live

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    OFFTOPIC} Wordt MM3 nog veel gespeeld? en Crimson skies heeft altijd al weinig servers gehad gewoon een kleine groep mensen die dat spel spelen (Waaronder ik) Persoonlijk vindt ik de game wel de shit alleen de Voice funtie en het kleine aanbod aan Multiplayer maps maken deze game niet echt wat ik er van had verwacht helaas....

    /Mod Je zegt zelf al dat het off-topic is, waarom post je het dan toch? Het feit dat je OFFTOPIC ervoor schrijft betekent niet meteen dat je het mag posten. Het lijkt me duidelijk dat deze thread niet over MM3 gaat, dus post deze vraag maar in 1 van de MM3 threads!

    Eckie
     
  8. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Crimson skies? Ik kan altijd wel een game vinden. de truuk is dat je een server alleen kan zien wanneer ze niet aan het spelen zijn. Dus als je er maar 3 ziet kan je ervan uitgaan dat er een dikke 30 zijn hoor. Genoeg gamers.

    En ja hij eet wel bandbreedte, lijkt qua lag een beetje op wolfenstein. Gewoon proberen om alleen mee te spelen met servers met 3 sterren verbinding of meer.
     
  9. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb altijd precies hetzelfde probleem. Vooral 's avonds is er geen server te vinden, en ik kom al helemaal geen Nederlanders tegen. Dat verpest het wel een beetje vind ik...
     
  10. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb maar eens even wat Crimson 'Ollanders toegevoegd aan m'n friendlist. Kijken of dat wat helpt.

    Euh... AlfaMan, heb je wel de Xbox Live poorten vanaf je router naar je Xbox geforward? (Of de Xbox als DMZ server geconfigureerd).
     
  11. Alfa V6 Man

    Alfa V6 Man Don Corleone

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week de xbox in DMZ gezet, maar dat maakt niets uit, nog steeds weinig servers.
    Met andere spellen is alles ok, bij PGR2 vind ik altijd genoeg servers :)
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    De multiplayer van crimson skies valt gewoon rond uit tegen, daardoor zijn er zo weinig mensen ook kun je geen potjes joinen die aan het spelen zijn, daarom staan er ook zo weinig servers.
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind crimson skies op dit moment het beste live spel!!!!!!! en zodra je zelf een server maakt (al vindt hij altijd wel een aantal goeie servers) en je zet hem op dogfight stroomt deze server al snel vol :)
     
  14. zub

    zub Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad niet al teveel aanbod op dit moment hoewel ik dat niet echt kan begrijpen omdat ik echt dikke pret heb met dat spel.

    Het lastige aan dit spel is dat er altijd wel een paar van die supergamers bijzitten die je om de haveklap neerknallen, leuk voor hun misschien maar soms wat irritant.
     
  15. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meestal zo rond de 4 / 5 servers waar ik uit kan kiezen .
    Daarvan meestal 2 / 3 servers met 3 sterren .
     

Deel Deze Pagina