1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cryptocurrency

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamersea, 12 aug 2016.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zoals FinalBob al eerder aangaf, een voorbeeld van een crypto token (dus geen coin!) die wel echt laag staat is Modum.
    Lees de website voor het verhaal erachter en welk probleem het oplost, want het is zeer interessant.

    https://modum.io/

    Heck, nogmaals het lijstje van FinalBob in een quote:

    Een van de betere recente posts in dit topic. Doe wat onderzoek naar die coins en zie welke je aanspreekt en waarvan je verwacht dat het daadwerkelijk iets doet dat uniek is en een kans maakt op een enorme groei.

    XRB heeft bijvoorbeeld niet al te lang na zijn post een enorme groei doorgemaakt.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2017
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik zat naar die post te kijken inderdaad. Ik heb momenteel 45% van wat ik wil inleggen gekocht. 30% in ETH. 10% LTH en 5 in QTUM.. Wil echt wat meer posities in deze dip. Maar morgen kan ik pas meer kopen op anycoindirect omdat ik dan niveau 2 ben. Of ik moet nu met creditcard via coinbase, of guldens kopen en dan omzetten naar BTC en dan naar ALTs.. Erg omslachtig allemaal en kost me hoop fee's. Ik wacht sowieso nog even op een dubbele bevestiging van de bottom

    Coin waarin ik wel wat zie is WaBi. Maar die is nog niet echt verkrijgbaar

    edit: heb een binance account gemaakt en wabi en iota op gekocht. Kon je me niet gisteren vertellen over mod... Kijk die vandaag hahah

    Hebben jullie gezien dat de Gulden nu op een ATH staat met een 70% increase op bittrex
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2017
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nog Modum gekocht? :+
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee gvd. Zie het net. Omdat ie toen al zo hoog stond dacht ik dat het beter was om te laten
     
  5. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858

    MOD heeft je geen windeieren gelegd he. Is eindelijk gaan knallen. Zou me niks verbazen als hij richting de 50 euro gaat in Q1 2018.

    Tron was een wild guess. Ik heb tijdens de ICO voor 100 euro tron gekocht.. was een goede gok, is nu 3k waard. Vandaar dat het een groot aandeel is / lijkt. Hou dit aantal vast en kijk wel wat er de komende tijd van komt. De oprichter, Justin Sun, heeft in ieder geval een enorm netwerk en is heel beroemd in Azië. Alleen al daardoor stijg een dergelijke coin snel in waarde.

    Wel net mijn VTC geruild voor XLM, FairX komt eraan, een nieuwe exchange die draait op XLM. Velen verwachten echt een run op XLM net als op Ripple is geweest, dus fingers crossed de komende maand.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zie Stellar ook heel regelmatig voorbij komen inderdaad. Niet te laat om in MOD te stappen? Of beter even wachten op een pullback

    Vandaag is mn limiet bij anycoindirect eraf, irritant dat ik zo lang moest wachten. Heb guldens > btc > eth gewisseld om van daar uit te traden. Kon niet anders :confused:
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het lijkt me dat XLM nog even zal dalen, aangezien het als fork van Ripple mee heeft gelift op de run daarop?

    En @UpInSmoke0611: Wel zuur... Vandaag is juist weer Eth etc. beschikbaar bij Litebit :lol:
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar litebit is wel dicht voor nieuwe accounts. Dus kon geen acc maken. Maar die paar euro die ik nu meer heb betaald heb ik wel goede buys gedaan voor wat coins, denk ik

    Wat is trouwens het voordeel van Bittrex tov Binance? Binance heeft leuke app en veel meer kleine coins
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2017
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De fork stamt al uit 2014. Ze hebben vrijwel niks meer met elkaar te maken. Er is wel een IGNIS aridrop geweest, daardoor is hij omhoog gegaan en door de aankondiging van FairX. Stellar heeft echter nog zoveel nieuws in de pijplijn dat ik vermoed dat hij in Q1 echt zal gaan vliegen. Crypto is dermate korte termijn. Wellicht zullen mensen juist ook wel naar Stellar overstappen als Ripple corrigeert. Maar dat is nogal een longshot.
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Small market cap tip op Biance; GVT
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Zijn er echter nog interessante ICO's op dit moment of in de nabije toekomst?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor trade of hodl?

    WaBi!

    Gisteren OMG gekocht op 13...
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    WaBi ICO is sold out. Thanks for everyone who participated! :+

    In ieder geval Coinvest ICO in januari. Eens bekijken.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Oh je wilt het bij de devs zelf kopen? Voor een cent

    Heb WaBi voor 1,65 gekocht. Die is voor long term. Hopelijk >10 volgend jaar als ze meer partners hebben
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Hodl tot tenminste de Alpha van hun platform er is. Dat zal voor een enorme boost zorgen. Eind Q1 2018.

    OMG sowieso goede keuze voor 2018 :)

    https://www.icoalert.com/ Voor de ICO's. Ik brand mn vingers er voorlopig niet meer aan. Ik wacht liever tot het op de exchange komt en dan traden. Ook al heb ik 2x geluk gehad tot nu toe.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2017
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zodra ik thuis ben ook maar even registreren etc. Thanks voor de tips iedereen, ik ga zeker kijken naar GVT @FinalBob
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die ICO's weet ik ook echt niet. Dat lijkt me meer geluk hebben? Al wilde ik wel dat ik WaBi toen kende... Inmiddels is WaBi vandaag +50% sinds ik gisteren heb gekocht, lekker!
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2017
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die Mod is weer -20%. Wellicht moment om in te stappen voor hodl
     
  20. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Gulden gaat ook weer de goede richting op. Erg benieuwd hoe de update PoW2 uit gaat pakken die snel moet komen.
     

Deel Deze Pagina